حوادث

اگر از این شرور شکایت دارید به پلیس مراجعه کنید!

پلیس مشهد عکس شروری که اقدام به زورگیری و موبایل قاپی می کرد را منتشر کرده و اعلام داشته در صورتی که از او شکایت دارید به پلیس مراجعه کنید.

به گزارش تلنگر؛ این سارق که در کمتر از ۱۰ ثانیه توسط پلیس مشهد به همراه همدستانش دستگیر شده بود، امروز (سه شنبه) با دستور مقام قضایی به بازسازی صحنه جنایت در ابتدای بلوار وکیل آباد روبروی بستان ملت پرداخت.

چند روز پیش فیلم سرقت گوشی تلفن همراه از یک زن جوان و به دنبال آن دستگیری فوری سارق موبایل توسط نیروی گشت غیرنظامی کلانتری سن آباد بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و تحسین عمومی را برانگیخت. برای اقدام به موقع نیروی انتظامی

نیروی انتظامی مشهد مقدس با هماهنگی مقامات قضایی سه سارق کیف و گوشی موبایل از جمله سارق خیابان سن آباد را دستگیر و این سارقان توسط سارقان شناسایی شدند.

دو نفر از این افراد سابقه سرقت گوشی تلفن همراه در مناطق احمدآباد، سجاد و وکیل آباد مشهد را دارند و در یک سال گذشته به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف کرده اند.

آن‌ها در اعترافات خود اعلام کرده اند که هر روز به روش‌های مختلف گوشی چند نفر را سرقت می‌کردند.

یکی دیگر از این سارقان مردی بود که از سال ۱۴۰۰ به جرم سرقت دستگیر شده بود و از چند ماه گذشته در آزادی مشروط بود و با برچسب الکترونیکی در سطح شهر تردد می‌کرد و اجازه تردد در محدوده ۱۰۰۰ متری را داشت. وی همچنین در جریان عملیات پلیسی بار دیگر به جرم سرقت دستگیر شد و در اعترافات خود به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کرد.

پلیس مشهد از مردم درخواست می‌کند سارقانی را که با دستور مقام قضایی چهره آن‌ها پوشیده نیست شناسایی و برای شکایت با بازپرس ۶۱۶ دادسرای صدف تماس بگیرند.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x