سینما و تئاتر

بازیگر نقش کاملیا در سریال نیسان آبی 2؛ شادی خلیلی کیست؟

بازیگر نقش کاملیا در سریال نیسان آبی 2 از بازیگران جوان اما با استعداد در دنیای هنر است. در ادامه به معرفی بیوگرافی شادی خلیلی می‌پردازیم.

به گزارش تلنگر؛ شادی خلیلی بازیگر نقش کاملیا در سریال نیسان آبی ۲ با اینکه یک بازیگر جوان و نوظهور است با این حال توانسته در سریال نیسان آبی ۲ توانست هنر خود را به خوبی به نمایش بگذارد. در ادامه این مقاله به بررسی بیوگرافی بازیگر نقش کاملیا در سریال نیسان آبی یا به طور دقیقتر بیوگرافی شادی خلیلی پرداخته‌ایم. به فیلم و سریال‌ها، عکس کاملیا، صفحه اینستاگرام و دیگر جزئیات زندگی شخصی خواهیم گفت.

بازیگر نقش کاملیا در سریال نیسان آبی ۲شادی خلیلی کیست؟

سریال “نیسان آبی” به کارگردانی منوچهر هادی در فصل اول و به کارگردانی سیدمسعود اطیابی در فصل دوم از سال ۱۴۰۰ در حال پخش است. این سریال در حال پخش نمایش خانگی در ژانر خانوادگی و کمدی قرار دارد. در این سریال بازیگرانی مانند حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری و ایمان صفا نقش‌های مهمی را ایفا می‌کنند.

شادی خلیلی بازیگر نقش کاملیا در سریال نیسان آبی ۲، دختر مهران غفوریان و بهناز جعفری را بازی می‌کند. در فصل اول، منوچهر هادی عکسی از عروسی کاملیا و بهرام فاتح را منتشر کرد. در سریال نیسان آبی ۲ نقش شوهر کاملیا را بهشاد شریفیان بازی می‌کند. در سکانسی از سریال نیسان آبی خواهید دید که کامبیز، برادر کاملیا کتک خورده است و کاملیا انتقام کتک خوردن برادرش را می‌گیرد.

سریال نیسان آبی ۲ در قالب ۲۰ قسمت تهیه و تولید شده و از پلتفرم فیلمیو به صورت اختصاصی پخش می شود. سریال نیسان‌آبی به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی شادی خلیلیشادی خلیلی کیست

شادی خلیلی بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد تیرماه ۱۳۷۷ در تهران می‌باشد و ۲۵ سال سن دارد او فارغ التحصیل آموزشگاه آزاد سینمایی فرهنگ آوا زیر نظر شهرام شاه حسینی میباشد و سال‌ها در عرصه تئاتر بازی می‌کند. او بازیگر نوظهور تئاتر و سینما و تلویزیون است. او در سریال “نیسان آبی” در نقش کاملیا در فصل دوم حضور دارد.

اطلاعات بسیاری درباره تجربه‌های بازیگری شادی خلیلی در تئاتر، فیلم و سریال در دسترس نیست؛ اما می‌توان نتیجه گرفت که بازی در سریال “نیسان آبی” نخستین تجربه بازیگری او است. بازیگر نقش کاملیا در سریال نیسان آبی ۲ تا به حال نمایش‌های متعددی را در تئاتر بر عهده داشته و در زمینه بازیگری بسیار با تجربه است. او مهم‌ ترین تجربه خود را در سریال نیسان آبی ۲ به دست آورده است. همچنین خانم خلیلی علاقه زیادی به کوهنوردی و طبیعت گردی دارد و در اینستاگرامش تصاویر مختلفی از حضور او در طبیعت دیده می‌شود.

بازی او در این سریال باعث جذب توجه مخاطبان و بینندگان شده است و به عنوان یک بازیگر با استعداد و آینده‌دار در صنعت سینما و تلویزیون ایران شناخته می‌شود.

شادی خلیلی جایگزین بازیگر قبلی، نیکی میربها، شده است. نیکی میربها به دلیل مشغله کاری حضور نداشته و به همین دلیل شادی خلیلی در نقش کاملیا به بازی پرداخته است.

تصاویر شادی خلیلی

شادی خلیلی در نیسان آبی

کاملیا در نیسان آبی 2

بازیگر نقش کاملیا

تصاویر شادی خلیلی

پیج اینستا گرام بازیگر نقش کاملیا در سریال نیسان آبی ۲

شادی خلیلی در نیسان آبی

با آیدی shadikhalilii می‌توانید به صفحه اینستاگرام شادی خلیلی دسترسی داشته باشید.

ازدواج شادی خلیلی

شادی خلیلی مجرد است.

کاملیا در فصل اول سریال نیسان آبی (نیکی میربها)نیکی میر بها در فصل اول نیسان آبی

نیکی میربها متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۷۷ در تهران نیز بازیگر نوظهور تئاتر و سینما و تلویزیون است. او به تازگی وارد عرصه بازیگری حرفه‌ای شده است.

میربها در سریال کمدی ایرانی “نیسان آبی” در نقش دختر رضا خرسند بازی می‌کرد. ماجرای عشق و عاشقی او در این سریال همراه با ایمان صفا که نقش ممد چاخان را ایفا می‌کند، مورد توجه بینندگان قرار گرفته بود.

از جمله آثاری که میربها در آنها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به نمایش درماندگان آخر اسفند، نمایش پدر ، پسر ، روح القدس در نقش شالوئا و کوچکترین عضو خانواده دکتر اشاره کرد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x