در متن جامعه

با رنگ سال 2024 چه لباس هایی ست کنیم؟

رنگ نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد و بر احساسات، ادراکات و حتی انتخاب‌های ما تأثیر می‌گذارد. رنگ نارنجی هلویی توسط وب‌سایت پنتون (pantone) به‌عنوان رنگ سال 2024 (رنگ سال ۱۴۰۳) انتخاب ‌شد.

به گزارش تلنگر؛ هر ساله کارشناسان جهانی در زمینه سبک و مد WGSN و Coloro یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی قرار می دهند. سایه جدید سال آینده در مورد پالایش و صافی است. گرایش کاملاً متفاوتی را نسبت به کسانی که قبل از آن بوده اند نشان می دهد. اگرچه رنگ سال ۲۰۲۴ موضوعی همه جانبه نیست، اما تشخیص آن با نزدیک شدن به سال جدید هنوز هیجان انگیز است.

رنگ نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارد و بر احساسات، ادراکات و حتی انتخاب‌های ما تأثیر می‌گذارد. رنگ نارنجی هلویی توسط وب‌سایت پنتون (pantone) به‌عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ (رنگ سال ۱۴۰۳) انتخاب ‌شد و به‌عنوان محرک احساسات شاد و خوش‌بینانه شناخته شده و برای کسانی که می‌خواهند حس مثبت و پویا را منتقل کنند، یک انتخاب مناسب است.

رنگ سال ۲۰۲۴ چیست؟

رنگ سال 2024

پس از اعلام شرکت پنتون برای رنگ سال ۲۰۲۴، پیش‌بینی‌کننده الگوها و چارچوب رنگ در سراسر جهان، رنگ هلویی (Apricot Crush) را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۴ معرفی کرد. مهم است که توجه داشته باشید که این مفهوم همچنین به دلیل “خواص تغذیه ای پرتقال و زردآلو غنی از ویتامین و آنتی اکسیدان” است.

اصطلاح “لوکس آرام” ممکن است آنطور که در اواسط سال گذشته بود رایج نباشد، اما زیبایی شناسی – که عمدتاً بر روی قطعات ضد ترند، مینیمالیستی و کلاسیک متمرکز است – کاملاً نشان خود را در روندهای رنگی ۲۰۲۴ گذاشته است. دورتر از فهرست من، رنگ قهوه ای به شما ارائه می شود که در دسته رنگ های آرام-لوکس قرار می گیرد.

ست لباس با رنگ سال ۲۰۲۴

رنگ نارنجی اغلب با حس ماجراجویی و برون‌گرایی مرتبط است، و آن را به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند برجسته باشند و با یک دست لباس مردانه نارنجی، شخصیتی سرزنده و اجتماعی را به نمایش بگذارند. به‌خصوص برای فصل پاییز تصور کنید که یک بلوز مردانه نارنجی روشن چه جذابیتی می‌تواند ایجاد کند.

ست رنگ هلویی

لباس مجلسی با رنگ هلویی پاستیلی

ست لباس سفید و هلویی

ست شیک هلویی مشکی

ست رنگ هلویی و آبی

ست لباس هلویی و آبی

اگرچه هلویی و آبی از نظر فنی در چرخه رنگ متضاد هستند، اما به این معنی نیست که نمی توانند ترکیبی قاتل ایجاد کنند. این ترکیب جسورانه از سایه‌های گرم و سرد، بهترین راه برای ایجاد یک لباس نمایشی است، اما لازم نیست که بیش از حد باشد. یک دامن آبی و یک ژاکت کش باف پشمی ممکن است ساده به نظر برسند، اما کنتراست آنقدر جسورانه است که به آن لبه می بخشد. یک جفت کفش سفید یا مشکی اضافه کنید تا مجموعه را خنثی کنید و با خیال راحت رنگ ها را با لوازم جانبی خود ترکیب کنید.

ست رنگ هلویی و قرمز

ست رنگ قرمز و هلویی

ست قرمز و هلویی ترند 2024

از زمانی که به یاد دارم، هلویی و قرمز یکی از محبوب ترین ست‌ها در دنیای مد و فشن ها بوده است. با این حال، رنگ سال ۲۰۲۴ در این ترکیب شیک و زنانه از سایه های ملایم به راحتی قابل تکرار است، با امکانات لباس خیره کننده و بی پایان. یک پیراهن صورتی روشن را با یک لباس قرمز یا یک کت شلواری قرمز تیره با آپارتمان‌های باله پاستلی ترکیب کنید تا یک تغییر جذاب داشته باشید. نکته کلیدی برای رسیدن به این درست، دوری از سایه های دیگر است. این دوتایی به اندازه کافی خیره کننده است که به تنهایی کار کند.

ست رنگ هلویی و سورمه‌ای

می‌توانید رنگ سال ۲۰۲۴ را با رنگ سورمه‌ای ست کنید. برای این کار بهتر است از یک شلوار جین سورمه‌ای تیره یا کت سورمه‌ای در کنار یک شومیز یا بافت هلویی استفاده کنید.

ست رنگ هلویی و سفید

شومیز سفید و دامن هلویی

ست لباس سفید با هلویی برای سال 2024

ست سفید هلویی

هلویی با سفید

سفید از آن رنگ‌هایی است که به راحتی با همه رنگ‌ها ست می‌شود. می‌توانید رنگ هلویی را با سفید ست کنید. برای ست کردن رنگ هلویی در دکوراسیون نیز رنگ سفید انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است.

ست رنگ هلویی با نارنجی روشن

لباس مهمونی ترند 2024

ست رنگ هلویی با نارنجی

هلویی یکی از رنگ‌های زیرمجموعه نارنجی است که می‌توانید آن را با رنگ نارنجی روشن ست کنید. سایه و روشنی که این دو رنگ در استایل شما ایجاد می‌کنند، بسیار جذاب و خیره‌کننده است و به خصوص برای فصل پاییز و زمستان گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

رنگ هلویی با رنگ های خنثی

رنگ دیگری که آن را می‌توانید با هلویی ست کنید زرد کم رنگ است. این سایه به چیزی شبیه خنثی جدید تبدیل شده است رنگ زرد آنقدر ظریف است که ممکن است در برخی نورها مانند کرمی عمیق و در برخی دیگر به رنگ بژ به نظر برسد. من استدلال می کنم که این سازگاری است که آن را به یک سرمایه گذاری رنگ عاقلانه تبدیل می کند. اگر از من بپرسید، جای تعجب نیست که محبوبیت باند آن افزایش یافته است.

ست رنگ هلویی با طوسی روشن

ست رنگ هلویی و خاکستری

ترکیب رنگ هلویی با طوسی به طرز شگفت‌انگیزی جذاب است. می‌توانید از این دو رنگ هم در استایل و هم دکوراسیون منزل استفاده کنید.

سخن پایانی

رنگ نارنجی هلویی، رنگ سال ۲۰۲۴رنگی پویا و همه‌کاره است که می‌تواند با طیف وسیعی از رنگ‌ها ترکیب شود تا ترکیب‌های متنوع و جذابی ایجاد کند. چه ظاهری جسورانه و دارای تضاد را ترجیح دهید و چه طرح‌هایی ظریف و هماهنگ، رنگ نارنجی انعطاف‌پذیری لازم برای انطباق با طرح‌های رنگی مختلف را دارد. آزمایش با ترکیب‌های مختلف و یافتن آنچه که با استایل شخصی شما یا حالتی که می‌خواهید منتقل کنید طنین‌انداز می‌شود، کلید باز کردن پتانسیل کامل این رنگ زنده و پرانرژی است؛ بنابراین، از کاوش در دنیای رنگ‌ها و کشف جادوی نارنجی نترسید.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x