موسیقی و تجسمی

بیوگرافی ندیم عمرانی خواننده پاپ

ندیم به دلیل وضع نامساعد مالی پدر در یکی از روستاهای قرچک ورامین به دنیا آمد…او از بچگی عاشق صدای معین بوده و رنگ مورد علاقه اش آبی کمرنگ به گفته ی خودش است.

به گزارش تلنگر؛ ندیم جزو خوانندکانی است که بیشتر آهنگ‌های احساسی میخواند. وی متولد ۷ اردیبهشت ۱۳۶۲ شهر ری تهران میباشد.
دوران کودکی ندیم

ندیم به دلیل وضع نامساعد مالی پدر در یکی از روستا‌های قرچک ورامین به دنیا آمد…او از بچگی عاشق صدای معین بوده و رنگ مورد علاقه اش آبی کمرنگ به گفته‌ی خودش است. غذای مورد علاقه وی سبزی پلو با ماهی هست. او تنها یک آلبوم توانست روانه بیرون کند.
شروع به کار ندیم در خوانندگی

اولین آلبوم استدیویی خود را در سال ۱۳۸۵ با نام “غصه نخور” سپس آلبوم دوم خود را در سال ۱۳۸۶ با نام “اونیکه گفته بود میمونه” با تنظیم شهاب حسینی منتشر کرد.

ازدواج

اطلاعات درستی در خصوص اینکه این خواننده محبوب مجرد است یا متاهل در دست نیست!

ترس از انتشار آلبوم

دلیل اینکه من کار‌های زیاد تصویری منتشر کردم دو شرکت موسیقی داخل کشور بودند و گفتند که مردم تو را نمی‌شناسند. من اصلا تصویر نمی‌خواستم و خواننده‌ای بودم که داشتم به شکل صوتی کار می‌کردم. ما تصاویر را منتشر کردیم و کار‌ها را انجام دادیم، ولی دیدم که آن طرف هم سختی‌های خودش را دارد. به این راحتی نیست که شما همین الان ویدئو بسازید و کار شما را پخش کنند. خواننده می‌شناختم که ۴۰ میلیون تومان هزینه کرده است و ویدئو ساخته است و رییس فلان شبکه گفته که با قیافته تو حال نمی‌کنم! خواننده مجاز بوده است و به او هم گفته بودند که تو را نمی‌شناسند و ویدئو ساخته و اثر وی را رد کرده اند. مردم چهره تو را می‌شناسند و از این جهت خوب است، ولی سختی‌های زیادی هم آن سبک کاری دارد.

خدا را شکر می‌کنم که من با کار‌های صوتی، ندیم شدم و با کار‌های تصویری مطرح نشدم. من با علیرضا طلیسچی زمانی که او کار قرار نبود را ارائه کرد و مطرح شد با او به یکی از این شرکت‌ها مراجعه کردیم. یکی از مدیران شرکت به علیرضا گفت که اسم شما سخت است! به من هم گفت که کسی شما را نمی‌شناسد و باید ویدئو تولید کنید. به او گفتم که من می‌روم، ولی همدیگر را می‌بینیم. کمتر از یک ماه و نیم بعد کار «نگو» من منتشر شد. من از آن طرف پیشنهادات زیادی هم داشتم و چه شب‌هایی من را برای اجرا در کلاب‌های دبی و ترکیه دعوت می‌کردند، ولی اصلا نرفتم. حتی آن زمان که به محل خواندن این خواننده‌های لس آنجلسی می‌رفتم زمانی که من را معرفی و درخواست می‌کردند که بالا بیایم، نمی‌رفتم. به دلیل اینکه نگاه من به گونه‌ای دیگر بود.

آثار

نگو دوستت ندارم
حال غریب
میشکنه دلم
چه سخته
نام و نشون
تنهایی
عاشقم کن
به همه بگو
تنهام نزار
چشمای من
فدا کردی
کنارتم
جذابی
برس به زندگیت
بهم حق بده
کی باعثش شده
برگرد دیوونه
تنها با خودم
دل دیوونه
آرومم کن
یکی دیگه
چشم چشم

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x