ارتباطات

تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی S23 FE اعلام شد + قیمت احتمالی

تاریخ عرضه رسمی گوشی گلکسی S23 FE توسط حساب کاربری نمایندگی سامسونگ در هند اعلام شد. این گوشی فوق پیشرفته به‌همراه تبلت جدید و هندزفری Galaxy Buds FE عرضه خواهد شد.

به گزارش تلنگر؛ هفته گذشته فروشگاه منطقه‌ای آمازون فعال در کشور هند با آدرس amazon.in صفحه‌ای تبلیغاتی برای گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE در این وب‌سایت راه‌اندازی کرد که نشان می‌داد این گوشی در ماه اکتبر در هند رونمایی خواهد شد و اکنون شعبه هند سامسونگ تاریخ دقیق عرضه این گوشی را در کشور هند، ۴ اکتبر (چهارشنبه، ۱۲ مهر) اعلام کرد.

حساب کاربری مربوط به شعبه هند سامسونگ در ایکس (توییتر سابق) تصویری را که شامل سه دوربین مشابه زبان طراحی خانواده گلکسی اس ۲۳ است و نوشته‌های «The New Epic» و «Launching on October 4» به‌عنوان تصویر بنر خود گذاشته است. البته، اشاره مستقیمی به نام و مدل گوشی در این تصویر نمی‌بینیم؛ اما می‌دانیم که این تبلیغ خاص با گلکسی S23 FE ارتباط دارد.

جدای از تصویر بنر در حساب کاربری سامسونگ هند، عکسی از تبلت گلکسی تب جدید سامسونگ نیز پست شده است و از سویی دیگر، آمازون صفحه تبلیغاتی خود را به‌روزرسانی کرد تا هندزفری‌های Galaxy Buds FE را تبلیغ کند. با‌این‌تفاسیر، به‌جرئت می‌توان گفت که هردوی این محصولات در چهارشنبه پیش‌رو در کنار گوشی گلکسی S23 FE رونمایی خواهند شد.

عکس سامسونگ گلکسی S23 FE

سامسونگ هنوز اطلاعاتی را در مورد گلکسی S23 FE تأیید نکرده؛ اما شایعاتی ادعا می‌کنند این گوشی با نمایشگری ۶٫۴ اینچی Dynamic AMOLED از نوع OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس است و رم ۶ یا ۸ گیگابایتی خواهد داشت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ را دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

باتری سامسونگ گلکسی S23 FE

باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر است که با شارژر سیمی ۲۵ واتی شارژ می‌شود. پردازنده گوشی نیز با توجه به منطقه می‌تواند Snapdragon 8 Gen 1 یا Exynos 2200 باشد.

طبق شایعات گفته می‌شود گلکسی S23 FE دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال دارد که همراه با دو دوربین فوق‌عریض و تله‌فوتو به‌ترتیب ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی همراهی می شود. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود. یکی از تصاویر فاش‌شده نیز نشان داد این گوشی در چهار رنگ سبز، سفید، مشکی و بنفش عرضه خواهد شد.

قیمت سامسونگ گلکسی  S23 FE

همین چند روز پیش، قیمت گوشی گلکسی S23 FE نیز به‌نقل از منابع آگاه افشا شد که حکایت از کاهش قیمت در مقایسه‌ با نسل قبلی داشت. براساس این اطلاعات، قیمت جدیدترین گوشی سامسونگ در ایالات متحده ۵۹۹ دلار و در اتحادیه اروپا به ۶۹۹ یورو می‌رسد.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x