شهرنشینی

تذکردهندگان در حوزه حجاب حواسشان باشد!

یک فعال سیاسی گفت: باید حواسمان باشد که دشمنان ایران منتظر سؤاستفاده از حوادثی مانند سال 1401 هستند.

به گزارش تلنگر؛ عباس امیری‌فر، فعال سیاسی، درباره موضوع موضوع حجاب گفت: «حجاب یک فریضه قطعی دینی و البته یک قانون مسلم است و همه بانوان کشور باید نسبت به رعایت آن اهتمام داشته باشند. حتی مخالفان منصف هم می‌گویند که از باب قانونی باید رعایت شود. بانوانی که آن را رعایت نمی‌کنند هم نوعا قصدی ندارند و باید با آنها با رعایت ادب مواجه شد. در آن سو اجرای قانون از سوی مجریان هم باید با دقت انجام شود. باید به شیوه ملایم تذکر داده شود و از افراد خواست که حجابشان را رعایت کنند. لحن تذکردهندگان باید مؤدبانه و محترمانه باشد. در گوشه و کنار می‌شنویم که برخی از رفتارها خارج از عرف بوده است که مجریان قانون باید دقتشان را بالا ببرند تا چنین رفتارهایی تکرار نشود. البته اگر قانون اخیر حجاب و عفاف قطعی شود و به تأیید شورای نگهبان برسد اساسا برخوردهای فیزیکی جمع می‌شود و بیشتر برخورد با بی‌حجابان جریمه‌محور می‌شود».

او ادامه داد: «دشمنان ایران منتظر سؤاستفاده از حوادثی مانند سال ۱۴۰۱ هستند؛ بنابراین همه باید حواسشان باشد که فضا به نحوی پیش نرود که دشمنان بتوانند سؤاستفاده کنند و باید جلوی شیطنت‌های دشمنان گرفته شود».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «این ایراد وارد است که چرا قانون حجاب و عفاف این همه وقت در شورای نگهبان باقی مانده است البته به تازگی شنیده می‌شود که قرار است به زودی این قانون تأیید شود تا به مرحله اجرا درآید. حتما با اجرایی‌شدن آن بخشی از مشکلات در این حوزه از بین می‌رود».

امیری‌فر در پایان گفت: «همان‌طور که رهبر انقلاب تذکر دادند، شرایط بی‌حجابی کنونی قابل تحمل نیست. حالا که قانون جدید نهایی نشده و قابل اجرا نشده است، باید به قانون قدیم عمل شود اما باز هم تأکید می‌کنم که با قید رعایت احترام با افراد».

منبع: مثلث آنلاین

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x