فوتبال

ترکیب پرسپولیس برای مقابله با النصر؛ آذر 1402

ورزشگاه الاول پارک عربستان امشب میزبان تیم های پرسپولیس و النصر از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا می‌باشد.

به گزارش تلنگر؛ امروز (دوشنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الاول پارک عربستان میزبان رقابت تیم پرسپولیس مقابل النصر از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا می‌باشد.

شرایط  اما در گروه E برای نماینده عربستان بهتر است. النصر تمام امتیازات لازم قبل از این دیدار را بدست آورده و حتی اگر در ۲ بازی آخر خود نیز امتیاز از دست بدهد باز هم یکی از شانس‌های صعود به عنوان تیم دوم برتر می‌باشند. با این حال شرایط برای سرخ‌پوشان متفاوت است. این بازی حکم مرگ‌ و زندگی را برای پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی دارد و حتما باید از رونالدو و یارانش امتیاز بگیرند.

شرایط دو تیم در دیدارهای قبلی نیز متفاوت است. النصر هر ۸ دیدار گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته، اما در مقابل پرسپولیس موفق به کسب پیروزی در ۴ دیدار گذشته خود نشده است. این دو تیم تا به اینجای کار ۴ بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که سهم هر ۲ تیم ۲ برد بوده است. البته یکی از بردهای پرسپولیس در ضربات پنالتی بدست آمد.

به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی برای این دیدار قصد دارد، تغییر تاکتیک داشته باشد و سرخپوشان را با آرایش ۳-۳-۴ راهی میدان کند. پرسپولیس معمولا در بازی‌های گذشته با آرایش ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کرد اما یحیی قصد دارد برای مهار ستاره‌های تیم فوتبال النصر تغییراتی را در ترکیب اصلی خود انجام دهد.

پرسپولیس برای این دیدار وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همچنین محمد عمری وینگر جوان این تیم در بازی دوستانه مقابل نساجی دچار مصدومیت جزیی شد که یحیی به احتمال زیاد این بازیکن را بر روی نیمکت قرار خواهد داد. مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی نیز دیگر بازیکنان مصدوم پرسپولیس هستند.

مسئولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس در این دیدار بر عهده علیرضا بیرانوند خواهد بود و بدون شک یکی از دوئل‌های تماشایی این دیدار میان رونالدو و بیرانوند خواهد بود. بیرانوند در ۲ دیدار قبلی مقابل فوق ستاره پرتغالی موفق شده بود گلی را از رونالدو دریافت نکند و حالا به دنبال هت‌تریک است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر؛ حربه یحیی برای مهار رونالدو و مهاجمین النصر

محمد حسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی زوج خط دفاعی سرخ‌پوشان را تشکیل می‌دهند. دانیال اسماعیلی‌فر از جناح راست و علی نعمتی از جناح چپ خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند. تغییر اصلی یحیی در این دیدار در خط هافبک صورت می‌گیرد و به نظر می‌رسد که او قصد دارد به صورت هم‌زمان از سروش رفیعی، میلاد سرلک و مسعود ریگی در خط میانی استفاده کند.

در نهایت جلوتر از آن‌ها امید عالیشاه از جناح راست و مهدی ترابی در جناح چپ، پشت سر شهاب زاهدی خط حمله پرسپولیس را تکمیل می‌کنند. سعید صادقی به دلیل سرماخوردگی در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی و شهاب زاهدی.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x