فوتبال

جدایی مدافع پرسپولیس از تیم پیش از اتمام قرارداد

مدافع پرسپولیس پس از بازی مقابل النصر جدایی خود را از تیمش رسمی کرد و قرادادش را با پرسپولیس فسخ کرد.

به گزارش تلنگر؛ علیرضا ابراهیمی کاپیتان تیم گل‌گهر سیرجان پس از شکوفایی در لیگ بیستم توجه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس را به خود جلب کرد تا وی در تابستان سال ۱۴۰۰ با قراردادی دو ساله به جمع سرخ‌پوشان پایتخت ملحق شود.

ابراهیمی پس از آن که از رویای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس ناکام ماند، بعد از یک سال مقصد بعدی خود را تیم نساجی مازندران قرارد داد. ابراهیمی برای شاگردی حمید مطهری در نساجی قائمشهر راهی شد. با حضور مهدی رحمتی بر روی نیمکت ببرهای مازندران، این بازیکن یکی از ۱۴ بازیکن نساجی بود که در لیست خروج قرار گرفت تا ابراهیمی در نساجی نیز بیشتر از یک سال دوام نیاورد.

در فصل نقل و انتقالات این بازیکن کرمانی تصمیم خود را برای بازگشت به تیم مس کرمان پس از ۶ سال عملی کرد، تا به این تیم کمک کند تا بار دیگر لیگ برتری شود. اکنون با توجه به قانون سقف قرارداد مسی‌ها برای اینکه به طراز تعیین شده برسد، مجبور است تا قرارداد بازیکنان خود را کاهش دهد.

از همین رو ابراهیمی نیز باید قرارداد خود را کمتر کند و گویا باشگاه کرمانی و این بازیکن به توافق نرسیدند و به نظر می‌رسد همین موضوع باعث شود تا قرارداد وی فسخ شود. فسخی که باعث می‌شود مدافع سابق پرسپولیس دست کم تا نیم فصل بدون تیم بماند.

علیرضا ابراهیمی کاپیتان تیم گل‌گهر سیرجان بعد از درخشش در لیگ بیستم مورد توجه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قرار گرفت تا وی در تابستان سال ۱۴۰۰ با قراردادی دو ساله به جمع سرخ‌پوشان پایتخت ملحق شود.

این مدافع ۳۳ ساله که اهل کرمان است، حالا بعد از ۶ سال بار دیگر به تیم سابق خود مس کرمان پیوست تا بار دیگر لباس تیم زادگاه خودش را برتن کند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x