ارتباطات

خرید گوشی های زیر 10 میلیون تومان؛ مهر 1402

خرید یک گوشی مقرون‌به‌صرفه که برندهای مختلفی در بازار از آن تولید می‌کنند، علاوه بر امکانات به روز از فعالیت‌های روزانه نیز پشتیبانی کند؛ نیاز اکثر مردم جامعه است.

به گزارش تلنگر؛ گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون در بازار اکثراً گوشی‌های میان رده هستند که تنوع بسیار بالایی دارند. همین تنوع باعث دست کاربران را در انتخاب باز می‌گذارد. گوشی‌های میان‌رده‌ در شرایط اقتصادی فعلی می‌تواند یک انتخاب مطلوب باشد به شرط آن که از امکانات و توانایی‌های آن پیش از خرید آگاهی کافی داشته باشد.

گوشی‌های میان‌رده معمولا گوشی‌هایی هستند که با قیمت کمتر با این حال عملکرد رضایت‌بخش خود را حفظ کرده‌اند به همین دلیل ارزش خرید بالایی پیدا کرده‌اند. گوشی تا ۱۰ میلیون معمولا از پردازنده‌های مناسب، دوربین قوی، باتری قدرتمند و نمایشگر مطلوب برخوردار هستند که در ادامه قصد داریم سه مدل از پرچم داران این رده قیمتی بازار را به شما معرفی کنیم.

گلکسی A34 نسخه ۱۲۸/۸ گیگابایت

6178ONacXdL._SL1500

گلکسی A34 هم‌رده اما جدیدتر از گلکسی A54 است. این گوشی یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های بازار ازنظر ارزش خرید است.

مشخصات ظاهری گلکسی A34

محصول طراحی جدید و جذابی مانند سری S23 دارد و از گواهی IP67 نیز پشتیبانی می‌کند. این کهکشانی به پنلی ۶.۶ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن FHD+ مجهز است و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی رو آن سوار شده است. این پنل دارای نسبت ۱۹.۵ به ۹ است و می‌تواند چیزی در حدود ۸۵ درصد از فضای داخلی را به خود اختصاص دهد.

مشخصات فنی گلکسی A34

گلکسی A34 از تراشه ۶ نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ بهره‌مند است و به نسبت بازه قیمتی قدرت مناسب با قیمتش دارد. این گوشی مناسب برای کارهای روزانه روتین، همینطور بازی‌هایی با گرافیک متوسط است. یک باتری ۵۰۰۰  میلی آمپر-ساعت از انرژی موردنیاز این چیپست همایت می‌کند. این باتری با شارژ سریع ۲۵ واتی تأمین می‌شود. باتری گلکسی A34 شارژدهی بسیار قوی دارد که وجه تمایز آن از باقی گوشی‌های موجود در بازار شده است.

دوربین گلکسی A34

گلکسی A34 از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و دوربین دوم هم فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است. دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این مجموعه را کامل می‌کنند و حتی دوربین سلفی هم می‌تواند ویدئوهای ۴K ضبط کند. آپدیت نرم‌افزاری ۴ ساله، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، اسپیکرهای استریو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر ازجمله دیگر قابلیت‌های مهم این کهکشانی هستند.

قیمت گلکسی A34

قیمت گوشی A34 نسخه ۱۲۸ گیگابایت با رم ۸ حدود ۱۰.۴۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. قیمت گوشی A34 نسخه ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ حدود ۹.۹۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد.

مشخصات گلکسی A34
تراشه مدیاتک ۱۰۸۰
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی 

دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی

دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی

سیستم عامل One UI 5.1 بر پایه اندروید ۱۳
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع ۲۵ واتی

ردمی نوت ۱۲ اس نسخه ۲۵۶/۸ گیگابایت

ردمی نوت 12 اس

ردمی نوت ۱۲ اس  لقب عجیب‌ترین گوشی‌ در گوشی‌های اخیر هم رده خود را به خود اختصاص داده است. نسل جدیدتر سری ردمی نوت ۱۱ اس است؛ اما تغییر چندانی نسل پیش خود نداشته است. شاید حتی بتوان گفت ردمی نوت ۱۲ اس همان ۱۱ اس است. ظاهر متفاوت این گوشی را در ادامه بررسی می‌کنیم.

مشخصات ظاهری ردمی نوت ۱۲ اس

ردمی نوت ۱۲ اس داری نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد ردمی نوت ۱۱ اس را است و از رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند. طبیعتا کاربران ترجیح می‌دهند این نرخ نوسازی به ۱۲۰ هرتز ارتقاء پیدا می‌کرد ولی به نظر می‌رسد شیائومی خیلی به نظر کاربران اهمیت نداده است.

مشخصات فنی ردمی نوت ۱۲ اس

این محصول در بخش سخت افزار هم دقیقاً از همان تراشه مدیاتک هلیو G96 نسل قبلی استفاده می‌کند. چیپست آن برای کارهای روزمره قدرت مناسبی دارد.

دوربین ردمی نوت ۱۲ اس

در بخش دوربین هم‌تغییری مشاهده نمی‌شود دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است که همانند ردمی نوت ۱۱ است. دوربین سلفی ۱۶، فوق عریض ۸ و ماکرو ۲ نیز دقیقاً مانند قبل هستند. ردمی نوت ۱۲s از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی تغذیه می‌کند.

قیمت ردمی نوت ۱۲ اس

قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲s در حدود ۸.۱۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد.

مشخصات ردمی نوت ۱۲s
تراشه هلیو G96
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین ۵۰ مگاپیکسل دوربین اصلی
۸ مگاپیکسل فوق عریض
۲ مگاپیکسل دوربین ماکرو
سیستم عامل MIUI 14 بر پایه اندروید ۱۳
حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی/نوع کارت حافظه دارد
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع ۳۳ وات

گلکسی A24 نسخه ۱۲۸/۸ گیگابایت

گلکسی A24گلکسی A24 یکی از جدیدترین گوشی‌های تولید شده در کشور کره‌ای است و بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون است. این محصول که جدیدترین نسل گلکسی به شمار می‌رود با تغییراتی در جهت ارتقای کیفیت و جذابیت به بازار آمده تا گوشی‌های رقیب را پشت سر بگذارد و بتواند کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

مشخصات ظاهری گلکسی A24

این گوشی برخلاف سال قبل که در بخش نمایشگر ضعیف عمل کرده بود، از نمایشگری سوپر امولد با اندازه ۶.۵ اینچی استفاده کرده است. نرخ نوسازی آن ۹۰ هرتزی است و کیفیت بسیار بالایی دارد. در واقع کیفیت صفحه‌نمایش آن به‌طور حتم یکی از نکات مثبت آن به‌حساب می‌آید.

مشخصات فنی گلکسی A24

سامسونگ در این گوشی از تراشه مدیاتک هلیو G99 استفاده کرده است، تراشه‌ای که در مقایسه با اسنپدراگون ۶۸۰ نسل قبلی مقداری قدرت بیشتری دارد و به‌راحتی از پس‌کارهای روزمره برمی‌آید. به لطف این چیپست شما حتی می‌توانید نیم‌نگاهی هم به بازی‌های جدید و سنگین داشته باشید.

باتری گلکسی A24‌ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌باشد که شارژ سریع ۲۵ واتی را هم پشتیبانی می‌کند. شارژدهی این سری از گلگسی تقویت شده می‌باشد که یکی از آپشن‌های مثبت برای جذب کاربران به آن محسوب می‌شود. این گوشی با یک‌بار شارژ به خوبی می‌تواند تا ۲ روز کامل دوام بیاورد که عملکردی عالی است.

دوربین گلکسی A24

دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو و سلفی ترکیب دوربین‌های گلکسی A24 را تشکیل می‌دهند و برای این منظور لنزها به ترتیب سنسورهای ۵۰، ۵، ۲ و ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده‌اند.

قیمت گلکسی A24

قیمت گوشی A24 سامسونگ ۱۲۸ گیگابایت با رم ۸ در حدود ۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد.

مشخصات گلکسی A24
تراشه هلیو G99
پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
تعداد سیم‌کارت دو
کیفیت دوربین ۵۰ مگاپیکسل دوربین اصلی
۵ مگاپیکسل دوربین اولتراواید
۲ مگاپیکسل دوربین ماکرو
سیستم عامل One UI 5 بر پایه اندروید ۱۳
حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
رم ۸ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی/نوع کارت حافظه دارد
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع ۲۵ وات

پایان مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x