اقتصاد کلان
موضوعات داغ

راه اندازی کسب و کار یا سرمایه گذاری با 200 میلیون تومان

بدیهی است که سرمایه گذاری با 200 میلیون تومان یا حتی مبالغ پایین‌تر امری مهم است. اما مهم تر از آن این است که بدانید میخواهید چه سرمایه گذاری با پولتان انجام دهید. برای کسب اطلاعات در خصوص بهترین گزینه های سرمایه گذاری با سایت تلنگر همراه باشید.

به گزارش تلنگر؛ اگر شما در حال حاضر یک کسب و کار خصوصی برای خودتان دارید و علاقه به گسترش آن دارید، لازم است تا ابتدا مهرات لازم را برای گسترش آن به دست آورید و سپس دست به اقدام بزنید. سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان در جهت افزایش بهره‌بری از کسب و کار فعلیتان می‌تواند روشی اطمینان بخش باشد.

بهترین راه های سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۲

راه اندازی کسب و کار یا سرمایه گذاری با 200 میلیون تومان

همانطور که در بالاتر هم توضیح دادیم، اصلی‌ترین عامل موفقیت در کسب و کارها می‌تواند علاقه و مهارت‌های شما در همان کسب و کار باشد. بسیاری از افراد ممکن که یک کسب و کاری را فعلا برای خودشان دارند که درآمد کمی را به دست می‌آورند.

ولی در مرحله اول شما باید مطمئن شوید که کسب و کار شما پتانسیل درآمدهای بالا را داشته باشد. اگر مطمئن شدید که کسب و کار فعلی شما پتانسیل درآمد بالا را دارد، پس چرا به دنبال بهترین کسب و کار با دویست میلیون تومان هستید؟ کسب و کار فعلی خودتان را گسترش دهید.

بهترین مشاغل با سرمایه ۲۰۰ میلیون تومان

علاوه بر سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان شاید تصمیم داشته باشید تا با سرمایه خود کاسبی راه بیاندازید و از این طریق درآمد داشته باشید. این روش می‌تواند به‌عنوان راه‌حلی موثر و کارساز شناخته و سبب پایه‌گذاری حرفه و شغلی بلند مدت شود. از بهترین مشاغلی که نیاز به سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان دارند را می‌توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید:

  • فروش لوازم آرایشی و بهداشتی
  • فروش لباس
  • خیاطی
  • پرورش قارچ
  • پرورش پشن فروت
  • پرورش گیاهان تزئینی
  • پرورش کرم ابریشم
  • پرورش کرم خاکی
  • تولیدی مواد مختلف
  • تولید زیورآلات
  • تولید صنایع دستی
  • تاسیس پیج و فروشگاه اینترنتی
  • احداث آشپزخانه و تولید غذای آماده
  • فروش مواد تصفیه آب
  • سوپر مارکت آنلاین
  • طراحی و تولید کفش
  • طراحی و تولید شمع
  • طراحی و تولید سفال
  • کافی‌نت
  • گیم نت
  • اقامتگاه بومگردی
  • فروش موبایل و لوازم جانبی

و سایر موارد حسب محل زندگی، موقعیت ملک و قیمت حاکم بر منطقه

مشاغل خدماتی

سرمایه گذاری در بانک

بهترین سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان و روش کسب و درآمد بهره‌مندی از نیازهای مردم است و دقیقا مشاغل خدماتی هم در راستای نیاز مردم فعالیت می‌کنند. مشاغل خدماتی به فعالیت‌هایی به مانند تعمیرات برد، تعمیرات یخچال، نصب کولر، نصب ویندوز و گفته می‌شود.

البته برای انجام مشاغل خدماتی، شما حتما باید از مهارت‌های لازم در این زمینه برخوردار باشید. چون چالش‌های زیادی در مشاغل خدماتی وجود دارد که فقط با مهارت و تجربه می‌توانید این چالش‌ها را به خوبی بگذرانید.

بسته بندی زعفران

بسته بندی زعفران

اگر نگاهی به آمار و ارقام بیندازید، متوجه می‌شوید که بیش از ۹۴ درصد زعفران کل جهان را ایران تولید می‌کند؛ ولی اکثر بسته‌ها (۶۰ درصد) با نام اسپانیا در بازارهای جهان می‌چرخد. به نظر شما چرا؟ چون اکثر زعفران‌های ایران بدون بسته بندی، به اسپانیا صادر می‌شود و اسپانیا نیز پس از بسته بندی کردن زعفران‌ها، آنها را با اسم خودش در بازارهای جهانی پخش می‌کند.

برای همین می‌توان گفت که بسته بندی زعفران هم یکی از بهترین کسب و کارها و سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان است که شما می‌توانید در همین ایران انجام دهید. جالب است بدانید که در صورت بسته بندی، سود ۵ الی ۱۰ درصدی به کسب و کارهای اسپانیایی می‌رسد و خوب چرا شما نباید خودتان این کا را انجام دهید؟

فروش کالا دست دوم

همگی با وضع اقتصادی امروزه ایران آشنا هستیم؛ وضعیت اقتصادی ایران به گونه‌ای شده که هر کسی نمی‌تواند اجناس نو را خریداری کنند و برای همین به سراغ اجناس دست دوم می‌روند. ولی احتمالا شما هم اسم کالاهای “دست دو در حد نو” به گوشتان خورده؛ کالاهای دست دوم، معمول

ا دارای کیفیت و کارایی کمتری نسبت به کالاهای نو هستند؛ ولی کالاهای دست دوم در حد نو همان کالاهای دست دوم هستند که کیفیت و کارایی‌های بالاتری را نسبت به بقیه کالاهای دست دوم دارند.

این موارد در صورتی است که فقط قیمت کمی بیشتر را نسبت به بقیه کالاهای دست دوم را به خودشان گرفتند. از آنجایی که امروزه مردم نیاز به این دسته از کالا دارند، پس شما می‌توانید این ایده را به عنوان ایده بهترین کسب و کار با دویست میلیون تومان انتخاب کنید.

راه اندازی کافه

تاسیس کافه

از حدودا ۱۰ سال پیش تا به الان، هر روزه کافه‌ها طرفداران بیشتری را نسبت به روز قبل، پیدا می‌کنند؛ کافه‌ها در گذشه فقط یک محفلی برای دورهمی بین رفقا و جوانان بوده؛ ولی امروزه ما شاهد این هستیم که حتی جلسات بسیار مهم هم در کافه ها انجام می‌شود.

علاوه بر جلسات و دورهمی، مراسمات مهم و خاصی به مانند تولد و مزاسم ها نیز در کافه انجام می‌شود و همه این موارد نشان می‌دهد که نه تنها اهمیت کافه در بین مردم کمتر نشده، بلکه هر روز هم در حال بیشتر شدن است.

پس می‌توان گفت راه اندازی کافه هم می‌توان به عنوان بهترین کسب و کار با ۲۰۰ میلیون اسم برد. البته دلیل اصلی حمایت از کافه‌ها به خاطر طراحی داخلی فوق العاده‌ای است که باید اجرا کنید و یعنی می‌توان گفت اکثر مشتریان شما به دلیل نوع طراحی داخلی کافه، کافه شما را انتخاب می‌کنند.

راه اندازی مغازه لبنیاتی

شما می‌توانید با راه اندازی یک مغازه‌های لبنیاتی علاوه بر سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومانی سود خوبی هم از این کسب و کار دریافت کنید.در ابتدا شما قاعدتا نیاز به یکسری تجهیزات‌های مخصوص دارند که به واسطه آنها شما می‌توانید به سودهای بالاتری در این بازار دست پیدا کنید. اما برای نخستین کار، می‌توانید محصولات تولید شده در بقیه واحدها را به فروش برسانید.

ولی قطعا سود بالا در مغازه‌های لبنیاتی این است که خودتان محصولاتی به مانند کره، سرشیر، پنیر و غیره را تولید کنید. در ایده راه اندازی یک مغازه لبنیاتی، علاوه بر اینکه شما باید هزینه‌هایی را برای خرید تجهیزات کنار بگذارید، مقداری هزینه هم باید برای اجازه مغازه در نظر داشته باشید.

سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان در کرادفاندینگ

چگونه سرمایه گذاری کنیم

کرادفاندینگ در اقتصاد به معنی سرمایه گذاری جمعی است. یکی از شیوه های این سرمایه گذاری را می‌توان همان بازار بورس دانست. در واقع زمانی که عده ای سرمایه گذاران خرد و کلان در کنار یکدیگر بر یک شرکت یا کسب و کار سرمایه گذاری کنند گفته می‌شود که عملا کرادفاندینگ صورت گرفته است.

نوع دیگری از این نوع سرمایه گذاری وجود دارد که در بازار محدود و ایزوله تری صورت می‌گیرد. در این روش که از نوع اعطای وام محسوب می‌شود، سرمایه گذاران خرد و کلان نسبت به تامین سرمایه یک طرح اقتصادی شرکت یا یک کسب و کار مشخص اقدام می‌کنند. با توجه به این که این روش به شکل اعطای وام صورت می‌گیرد، اصل سرمایه سرمایه گذاران تضمین شده خواهد بود. بنابراین در پایان دوره سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان، شما اصل پول خود را خواهید داشت.

نکته دیگر این است که این موقعیت بر اساس بازار بسیار محدود و کوچک شکل می‌گیرد. بنابراین عوامل موثر کمتری در آن می‌تواند تاثیر گذار باشد. در این روش شما به عنوان سرمایه گذار طرح های مختلف شرکت ها و کسب و کارهای متوسط یا کوچک تایید شده توسط سازمان ها و نهادهای مربوطه را مورد بررسی قرار می‌دهید و بر اساس فاکتورهای مختلف از جمله سود تعیین شده، دوره سرمایه گذاری و اعتبار شرکت یا طرح اقتصادی ارائه شده می‌توانید نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنید.

در غالب موارد این طرح ها امکان ارائه سودی بالغ بر درصد تورم را دارند. بنابراین سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان در این روش علاوه بر تضمین بازگشت اصل سرمایه می‌تواند با حفظ ارزش سرمایه و یا حتی با افزایش میزان سرمایه همراه باشد. این نوع سرمایه گذاری به سبب تضمین سرمایه و همچنین محدود بودن از ریسک کمتری برخوردار است.

سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون در بازار طلا

سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان در بازار طلا یکی از امن ترین و بهترین سرمایه گذاری ها در طول تاریخ بوده است. نوسان بازار طلا مثل بازار بورس، فارکس و ارز دیجیتال بالا نیست. نوسان قیمت طلا به تورم، عرضه و تقاضا و شرایط اقتصادی و سیاسی بستگی دارد. بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری با کمترین خطر هستید، سرمایه گذاری این مقدار پس‌انداز در بازار طلا و سکه پیشنهاد می‌شود.

سرمایه گذاری از طریق صندوق های سرمایه گذاری طلا در بورس ممکن است.معمولا سرمایه گذاری در طلا و سکه بلند مدت است اما از طریق نوسان گیری صندوق های سرمایه گذاری در طلا نیز می‌شود برای کوتاه مدت سود کرد. سرمایه گذاری در طلا به صورت خرید طلای زینتی، طلای دست دوم، طلای آب شده، سکه و صندوق های سرمایه گذاری طلا در بورس رایج است.

سپرده ثابت در بانکچگونه با 200 میلیون تومان سرمایه گذاری کنیم که ضرر نکنیم

سود سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله، دوساله و سه‌ساله با تصمیم بانک مرکزی به ترتیب با نرخ ۲۰.۵ درصد، ۲۱.۵ درصد و ۲۲.۵ درصد پرداخت می‌شود. اگر ۲۰۰ میلیون پول را اول سال ۱۴۰۲ در حساب سپرده بلندمدت یک‌ساله گذاشته بودید، تا کنون به ازای هر ماه ۳ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۸۷۰ تومان سود برایتان واریز می‌شد. سود سپرده برای دو سال توسط بانک‌ها با نرخ ۲۱.۵ درصدی پرداخت خواهد شد. صاحب سپرده سرمایه گذاری با ۲۰۰ میلیون تومان در این صورت هر ماه ۳ میلیون و ۵۳۴ هزار و ۲۵۰ تومان دریافت می‌کند و اگر در طول چهار ماه به آن دست نزنید، افزایش سرمایه‌تان به ۲۱۴ میلیون و ۱۳۷ هزار تومان می‌رسد.

سرمایه گذاری‌های پر ریسک

بررسی داده های سرمایه گذاری

در چنین شرایطی سرمایه‌گذاران، به‌خصوص آن‌هایی که دنبال حفظ ارزش سرمایه‌های خرد خود هستند، مدام دنبال راه چاره می‌گردند. بازار ارز دیجیتال جذاب، اما پرخطر است و یک اشتباه محاسباتی کوچک می‌تواند در چشم برهم‌زدنی همه‌چیز را به باد دهد.

سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال

سرمایه گذاری های پر خطر

در خصوص بازارهای جهانی نیز به این نتیجه رسیدیم که بازارهای مالی فارکس و بیت کوین بر اساس تنش های اتفاق افتاده چندان ثبات خوبی ندارند و با هر خبری می‌تواند تغییر کند. از طرف دیگر این مسئله را در نظر داشته باشید که به واسطه تحریم های اقتصادی عملا کاربران ایرانی اجازه استفاده از این بازارها را ندارند. بنابراین در صورتی که در این بازارها حضور پیدا کنید احتمال شناسایی و بلوکه شدن سرمایه شما وجود دارد. با وجود این که مسیرهای خاصی برای استفاده از این موقعیت های سرمایه گذاری وجود دارد. اما بهتر این است که تا حد امکان از آن دوری کرد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x