در متن جامعه

شخصیت شناسی از روی گروه خونی/ گروه خونی افراد مهربان

امروزه به دلیل گسترش روابط اجتماعی زیاد، افراد علاقه مندن تا شخصیت دوستان خود را تا حدودی بشناسند یکی از روش های شناخت، شخصیت شناسی از روی گروه خونی است. که ما در این مقاله به تحلیل گروه خونی مختلف می پردازیم.

به گزارش تلنگر؛ شاید برای شما هم موضوع شخصیت شناسی از روی گروه خونی، جالب باشد و دوست داشته باشید شخصیت اطرافیان خود را از روی گروه خونی تشخیص بدهید. این مسئله در روانشناسی یشرفت زیادی کرده است. و  نقدهای متفاوتی در این باره وجود دارد. با ما همراه باشید تا شما هم یک شخصیت شناس حرفه ای شوید.

شخصیت شناسی از روی گروه خونی

کتسوکی-گاتا. این اصطلاحی است که ممکن است زمانی فقط برای فلبوتومیست ها و خون آشام ها آشنا بوده باشد. اما از دهه ۱۹۳۰، به لطف پروفسور ژاپنی توکجی فوروکاوا، کتسوکی-گاتا به وسیله ای محبوب برای تجزیه و تحلیل شخصیت افراد بر اساس گروه خونی آنها تبدیل شد. در حالی که هیچ مدرک علمی برای پیوند گروه‌های خونی با تیپ‌های شخصیتی وجود ندارد، ادعاهای فوروکاوا در فرهنگ ژاپنی پذیرفته شده است – دقیقاً مانند طالع بینی که در ایالات متحده پذیرفته شده است.

از دیدگاه علم بهداشت غربی، چهار گروه خونی اولیه بر اساس آنتی ژن هایشان از یکدیگر متمایز می شوند. آنتی‌ژن‌ها در سطح گلبول‌های قرمز خون یافت می‌شوند و کمک می‌کنند تا نحوه عملکرد سیستم ایمنی بدن ما را تعیین کنیم. ارتباط با ایمونولوژی باعث شده است که محققان آموزش بهداشت قرن ها بین الگوهای سلامت شخصی و گروه های خونی ارتباط برقرار کنند.

 گروه خونی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

گروه خونی شما چیست؟ آیا گروه خونی شما AB، B، A یا O است؟ طبق نظریه شخصیت گروه خونی بر اساس مفهوم معروف ژاپنی به نام کتسوکی گاتا، گروه خونی می تواند شخصیت، خلق و خو، رفتار و ویژگی های پنهان شما را تعیین کند. در این مقاله، آنچه را که کتسوکی گاتا در مورد شما بر اساس گروه خونی شما می گوید، بررسی خواهیم کرد.

گروه خونی AB

در رابطه با موضوع شخصیت شناسی از روی گروه خونی؛ اگر گروه خونی شما AB است، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که می توانید دیپلماتیک، سازگار، مرموز، کاریزماتیک، عجیب و غریب، تحلیل گر، منطقی، برونگرا و در عین حال درونگرا باشید. شما معمولا در شبکه اجتماعی خود جذاب و محبوب هستید.

شما رویکرد منطقی به مسائل دارید، اما سعی می کنید در برخورد با مردم همدل باشید. شما معمولاً روی چیزهای کوچک عرق نمی کنید، اما ممکن است در موقعیت های بسیار استرس زا واکنش ضعیفی نشان دهید. اگر احساس کنید در حال شکست خوردن هستید، به راحتی می توانید تحریک پذیر شوید. شما همچنین ممکن است شخصیت دوگانه داشته باشید. شما می توانید هم برونگرا و هم خجالتی باشید.

بهترین ویژگی های شخصیتی شما آرام، همدل، درونگرا، منطقی و کنترل شده است در حالی که ویژگی های منفی شما می تواند شامل پیچیده بودن، فراموشکار بودن، بی حوصلگی، غیرمسئول بودن، انتقادی، گوشه گیر، بی تصمیم و تبعیض آمیز باشد.

  شخصیت گروه خونیB

اگر گروه خونی شما B است، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که می توانید ذهنی قوی، خوش بین، متعادل، هدف گرا، متفکر و درک از دیدگاه دیگران داشته باشید. همچنین در تصمیم گیری بسیار خلاق و سریع هستید. گرچه دوست ندارید دستور بگیرید. شما همچنین در ترسیم مرزها بسیار سریع و سختگیر هستید.

هدف شما برای کمال زیاد است. شما یا از صمیم قلب روی چیزی سرمایه گذاری کرده اید یا اصلا آن را انجام نمی دهید. شما در انجام چند کار هم خوب نیستید. شما می توانید در یک زمان روی یک چیز تمرکز کنید. شما همچنین یک دوست قابل اعتماد هستید.

بهترین ویژگی های شخصیتی شما انعطاف پذیر بودن، خوش بین بودن، پرشور بودن، خلاق بودن، کنجکاوی، ماجراجویی بودن، برون گرا بودن و مهارت داشتن در شبکه است. با این حال، ویژگی های منفی شما شامل خود محوری، لجبازی، بی مسئولیتی و فراموشکار بودن است.

شخصیت گروه خونیa

اگر گروه خونی شما A است، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که می توانید همکاری، حساس، وفادار، صلح طلب، احساساتی و منظم باشید. شما از رویارویی متنفرید. شما به هر قیمتی از دعوا اجتناب می کنید. اگرچه باهوش و زودباور هستید، اما از شایعات کوچک پرهیز می کنید.

شما در سازماندهی، برنامه ریزی و منظم نگه داشتن کارها مهارت دارید. همچنین ممکن است برای تمیز و مرتب نگه داشتن محیط اطراف خود یک OCD داشته باشید. شما خیلی چیزها را به میل خود ترجیح می دهید، به همین دلیل است که ممکن است اغلب به شدت استرس داشته باشید.

بهترین ویژگی های شخصیتی شما عبارتند از: مهربان، مودب، قابل اعتماد، مسئولیت پذیر، متین، توجه، قابل اعتماد، هنرمند و کمال گرا. در حالی که ویژگی های شخصیتی منفی شما شامل سرسخت بودن، خودآگاه بودن، لجبازی و وسواس است.

 شخصیت گروه خونی o

اگر گروه خونی شما O است، ویژگی‌های شخصیتی شما نشان می‌دهد که می‌توانید کاملاً جسور، اهل حرکت، ساکت و شاد (بسته به موقعیت‌ها و مکان‌ها)، بسیار جاه‌طلب و مدبر باشید. شما دوست ندارید با معیارهای جامعه مطابقت داشته باشید. پروژه هایی را آغاز خواهید کرد که ممکن است مورد انتقاد قرار گیرند، اما دوست دارید کارهای خود را انجام دهید.

به طور کلی، شما فردی مهربان و بسیار نرم هستید. ممکن است مردم را زیاد ببخشید. شما بسیار دوراندیش و انعطاف پذیر هستید و اجازه ندهید دعواهای کوچک زندگی را خراب کند. با این حال، اگر بیش از حد تحت فشار قرار بگیرید، می توانید کاملاً نابخشوده باشید. اما شما درک خوبی از اجازه دادن به همه چیز دارید.

بهترین ویژگی های شخصیتی شما شامل رهبران طبیعی، آلفا، اعتماد به نفس، انعطاف پذیر، ورزشکار، جاه طلب و هرگز تسلیم نمی شود. در حالی که ویژگی های شخصیتی منفی شما شامل بی رحم، بی احساس، بیهوده، بی پروا و متکبر است.

گروه خونی افراد مهربان

در مسئله شخصیت شناسی از روی گروه خونی؛ گروه خونی A مهربان یا به عبارت دیگر گروه خونی A+ یکی از انواع گروه‌های خونی است که در آن آنتی‌ژن‌های A و Rh مثبت وجود دارند. افرادی که گروه خونی A مثبت دارند می‌توانند به افرادی با همان گروه خونی یا گروه‌های خونی A و AB مثبت خون اهدا کنند.

این گروه خونی معمولاً با صفاتی مثل مسئولیت‌پذیری، صمیمیت، و مهربانی همراه است، از این رو به آن افراد مهربان هم می‌گویند. اما لازم به ذکر است که هیچ تحقیق علمی رسمی‌ای وجود ندارد که این صفات روانی را با گروه خونی مشخصی مرتبط کند، بنابراین این تفاسیر بر اساس باورهای فرهنگی و اجتماعی است.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x