بازار مالی

شرایط سخت برای بیت کوین

صعود قیمت بیت کوین در ماه اخیر به قله خود رسید و ریزش ناگهانی آن بازار رمز ارز را در شوک فرو برد.

به گزارش تلنگر؛ بعد از صعود فوق‌العاده قیمت بیت کوین، این سوال مهم مطرح شده است که آیا بیت کوین به زودی وارد فاز اصلاح می‌شود؟ ممکن است پادشاه کریپتو مجددا تا زیر ۲۵ هزار دلار سقوط کند؟

بنا بر آخرین گزارشی که از والکس و به نقل از utoday، فلیب فلیب (filbfilb)، یکی از بنیان‌گذاران پلتفرم معاملاتی دسنتریدر (Decentrader)، علی‌رغم نظر بسیار مثبتی که درباره عملکرد بیت کوین دارد، هشدار داده که احتمال اصلاح عمیق وجود دارد.

فلیب فلیب می‌گوید که سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۲۵ هزار دلار بعید به نظر می‌رسد. این به معنای کاهش ۴۳ درصدی قیمت نسبت به سطح فعلی است و به اعتقاد فلیب فلیب برای رخ دادن چنین اصلاحی، یک فاجعه جهانی نیاز است.

وی تاکید کرد که رشد قیمت بیت کوین تاکنون بسیار چشم‌گیر بوده است. سال گذشته بیت کوین تلاش می‌کرد تا بالای ۱۶۵۰۰ دلار باقی بماند و حالا با جهشی ۱۵۰ درصدی از ۴۰ هزار دلار نیز عبور کرده است.

در عین حال، او هشدار می‌دهد که اصلاح آتی ممکن است عمیق باشد. فلیب فلیب توضیح می‌دهد که یک اصلاح بعد از چنین صعودی کاملا طبیعی است و بخشی از یک چرخه و روندی سالم خواهد بود. بر همین اساس این تحلیلگر قدیمی دنیای کریپتو توصیه می‌کند که معامله‌گران در شرایط فعلی مراقب خریدهای خود باشند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x