تولید و تجارت

طراحی دکوراسیون با چراغ اداری و ریسه

امروز میخواهیم به بررسی چراغ اداری، مازی نور و ریسه ها بپردازیم.

چراغ اداری در دکوراسیون فضای اداری و تجاری

بهترین نور برای بهره وری اداری به صورت جداگانه قابل تنظیم است. این می تواند شامل چراغ های کار رومیزی ارگونومیک، لامپ های مستقل و همچنین نورپردازی اداری LED عمومی پیچیده با ویژگی های کنترل روشنایی مدرن باشد. راه حل های روشنایی اداری صرفه جویی در انرژی ما بر اساس جدیدترین فناوری موجود است. از آنجایی که برق تا حد زیادی بزرگترین هزینه در روشنایی اداری است، سرمایه گذاری در محصولات کم مصرف به سرعت هزینه خود را پرداخت می کند.

روشنایی دفتر در فضای کاری شما تأثیر مستقیمی بر روحیه، سطح انرژی و بهره وری تیم شما دارد.

نور بسیار کم باعث می شود کارمندان شما احساس خستگی و بدخلقی کنند. از سوی دیگر، نور بیش از حد روشن برای چشم‌های آن‌ها سخت می‌شود – حتی باعث میگرن می‌شود – و ریتم‌های شبانه‌روزی طبیعی بدن آنها را مختل می‌کند. نورپردازی عالی برای فضا به کارمندان شما کمک می کند هوشیار، خلاق، پرانرژی و در وضعیت ذهنی مناسب برای ارائه ۱۰۰ درصد به کار بمانند. اما یافتن تعادل بین خیلی کم و خیلی روشن می تواند کار دشواری باشد.

برای فضاهای باز و بزرگ مانند اکثر محیط های اداری، لامپ های فلورسنت یا دیود ساطع کننده نور (LED) بهترین گزینه هستند، اما هالوژن و رشته ای نیز در دسترس هستند. لامپ‌های فلورسنت رایج‌ترین لامپ‌ها هستند زیرا فناوری قدیمی‌تر هستند، اما لامپ‌های LED مزایای متعددی نسبت به برادر بزرگتر خود دارند.

  • لامپ های LED برای کار و نگهداری ارزان تر هستند
  • لامپ های LED طول عمر بیشتری دارند
  • لامپ های LED انرژی اضافی مصرف نمی کنند
  • لامپ های ال ای دی اشعه مادون قرمز ساطع نمی کنند
  • لامپ های LED در افرادی که مستعد هستند باعث میگرن نمی شوند
  • چراغ های LED را می توان برای مطابقت با زمان روز و فصل کم نور کرد
  • لامپ های ال ای دی تولید ملاتونین را مهار نمی کنند و با الگوهای خواب تداخل نمی کنند

قبل از انتخاب یک نوع لامپ یا نوع دیگر برای روشنایی دفتر خود، مطمئن شوید که همه جوانب مثبت و منفی را بسنجید.

نمایندگی مازی نور

شرکت صنایع روشنایی مازی‌نور با بیش از ۴۰ سال تجربه، پیشرو صنایع روشنایی در ایران است. کارخانه مازی‌‌نور با ۶۰۰۰۰ متر مربع مساحت و با زیربنایی حدود ۱۲۰۰۰ متر مربع، از بخش‌های متعددی تشکیل شده که ۸۰۰ نفر در آن فعالیت می‌کنند.

محصولات مازی‌نور شامل چراغ‌هایی با کاربری‌های اداری/تجاری ، صنعتی، ضد انفجار و فضای آزاد است. مازی نور به عنوان اولین تولید کننده چراغ‌های ضدانفجار در ایران، موفق شده است با دریافت گواهینامه از TÜV آلمان، این چراغ‌ها را تحت لیسانس شرکت آلمانی آدولف شوخ ( Schuch, GmbH) تولید کند. واحد آزمایشگاه فنی و مهندسی مازی­‌نور با تجهیزات پیشرفته، دقیق و مدرن، مسئولیت انطباق چراغ‌ها را با استانداردهای جهانی IEC۶۰۵۹۸ بر عهده دارد و گواهینامه‌های مربوطه از ((ENEC Certificate DEKRA اخذ گردیده است.

طراحی دکوراسیون با چراغ اداری و ریسه

ریسه در نورپردازی نمای ساختمان

ریسه های ال ای دی از دیود های نوری بر روی یک مدار قابل انعطاف تشکیل شده اند. ریسه های ال ای دی در رنگ ها و مدل های متنوعی طراحی و تولید می شوند به عنوان مثال برخی به صورت ساده و برخی از این ریسه ها به صورت چسب دار هستند. لامپ مور استفاده در این ریسه ها لامپ ال ای دی است و از آنها می توان برای نورپردازی و دکوراسیون هر فضایی استفاده نمود. از این ریسه ها به طور گسترده در نورپردازی نمای ساختمان، دکوراسیون آپارتمان ها و ویترین فروشگاه ها استفاده میشود.

امکان برش در ریسه های ال ای دی وجود دارد. به دلیل انعطاف پذیری پروفیل این ریسه ها امکان چرخش و تا کردن در این ریسه ها وجود فراهم است. ریسه ها ال ای دی در رنگ های متنوعی موجود می باشند و اغلب رنگ های آنها قابلیت تعویض دارد و میتوان رنگ دلخواه را تنظیم نمود که این قابلیت ویژگی بزرگی در نورپردازی می باشد.

کاربرد عمده ریسه های ال ای دی جهت روشنایی الکترونیکی در مهندسی می باشد و به بازارهای اروپا و آمریکا نیز صادر می شوند. ریسه LED شرکت لوپ لایت نسبت به سایر شرکت ها از مزیت های خاصی از لحاظ تکنولوژِی، متریال، تجهیزات و مدیریت برخوردارند. بنابراین، محصول با کیفیت پایدار، مشتریان نسبتاً پایدار را به خود جذب می کند. در حال حاضر، نبایستی شرکت های کمربند چراغ LED، کورکورانه به دنبال کردن سهم بازار بپردازند، بلکه باید جهت بهبود کیفیت آن گام بردارند، به طوری که با این کار بازار سهم نیز افزایش خواهد یافت. با گذشت چندین سال از آموزش در بازار، آگاهی مشتریان درباره محصولات ال ای دی به طور پیوسته رو به بهبود بوده، و توسعه فناوری و همچنین کاهش هزینه ها منجر به شکل گیری تیمی بزرگ و بزرگتر از چراغ LED گشته است.

مزایای ریسه تزیینی

• مصرف انرژی بسیار پایین

• کاربرد چند منظوره و قابلیت برش مناسب

• تنوع رنگ بالا به منظور ایجاد جلوه‌های متنوع نور

• نصب آسان

• قابلیت انعطاف‌پذیری بالا

• دوستدار محیط زیست

• توزیع نور و درخشندگی بسیار عالی

• طول عمر بالا

طراحی دکوراسیون با چراغ اداری و ریسه

حال که با این موارد آشنا شدید، شما میتوانید برای دریافت خدمات این موارد و خریدن چراغ اداری و ریسه و دریافت خدمات بیشتر، می توانید به سایت barghnet.com مراجعه کنید. در این سایت خدمات و وسایل متفاوتی ارائه می شود که می توانید از آنها بهره ببرید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x