سینما و تئاتر

علت خداحافظی پیام دهکردی از دنیای بازیگری چه بود؟ | عکس نانوایی پیام دهکردی

به گزارش تلنگر، محمد مهاجری خطاب به پیام دهکردی و روی آوردن این بازیگر به شغل نانوایی، به انتقاد از سریال گاندو وسازندگان آن پرداخت. در مطلب محمد مهاجری آمده است:

به: آقای پیام دهکردی بازیگر محترم سریال گاندو

با سلام
در ویدیویی که منتشر شده، گفته‌اید به نانوایی روی آورده و بازیگری را کنار گذاشته‌اید.نمیدانم این تصمیم بخاطر بازی در سریال رسوای گاندو است یا دلیل دیگری دارد. اما اگر بخاطر سریال بوده خدا را سپاس بگویید و به کفاره حضوردر آن کار، در شغل شریف نانوایی به خلق خدا خدمت کنید و دعا کنید که بقیه همکاران سریال هم شغل شرافتمندانه‌ای پیدا کنند.

تهیه کننده سریال دستمزدش را از وزارت ارشاد گرفت و رئیس شد؛ کارگردان محترم هم به پولش رسید؛ رئیس شبکه ۳ هم بقای مدیریتش را تضمین کرد؛ آقای علی عسگری رئیس پیشین صداوسیما که گاندو در زمان او ساخته شد به سفره پتروشیمی رسید. فردی که شما نقشش را بازی کردید در یک مبادله سیاسی به امریکا رفت و الان دارد عشق می کند. آن تمساح پوزه کوتاه بدبخت هم چشم‌براه بازی در بخش بعدی سریال است!

و چه ترحم برانگیزند افراد کم‌هوش و ساده لوحی که فکر می کردند سریال امنیتی ساخته اند و در واقع گول دو برادر عضو سازمان مجاهدین خلق(منافقین)را خورده بودند که سناریو اصلی را نوشته و به آنها رسانده بودند.

پیام دهکردی در نانوایی

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x