تولید و تجارت

لوله بازکنی بدون کثیف کاری در غرب تهران با فراز سرویس

در این مقاله ابتدا به دلایل شایع گرفتگی لوله منازل و روش‌های جلوگیری از گرفتگی آن پرداختیم سپس یکی از ۵ شعب شرکت فراز سرویس یعنی شعبه غرب تهران فراز سرویس و مناطق تحت پوشش آن را معرفی کردیم.

بسیاری از ما تجربه استشمام بوی بد فاضلاب یا گرفتگی لوله فاضلاب در خانه را داریم. گرفتگی لوله فاضلاب باعث مختل شدن زندگی شده و غیرقابل تحمل است. بعضی اوقات این گرفتگی سطحی بوده و با اقدامات اولیه مانند استفاده از چاه بازکن دستی، استفاده از مواد شیمیایی، آب جوش، لوله شور و … قابل حل است اما گاهی به دلیل پیچیدگی گرفتگی لوله و یا همچنین پیشگیری از آسیب رساندن به لوله و صرفه جویی در زمان بهتر است به سراغ شرکت‌های لوله بازکنی و تخلیه چاه رفت تا با استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته این کار را برایمان انجام دهند. در اینصورت باید به سراغ شرکتی رفت که هم تخصص کافی داشته باشد و هم اینکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند مشکل ما را حل کند. در شهرهای بزرگ، شلوغ و پرجمعیت مانند تهران این مسئله دوچندان اهمیت می‌یابد. در ادامه ابتدا به دلایل شایع گرفتگی لوله منازل و روش‌های جلوگیری از گرفتگی آن پرداختیم سپس یکی از ۵ شعب شرکت فراز سرویس یعنی شعبه غرب تهران فراز سرویس و مناطق تحت پوشش آن را معرفی کردیم. اگر در بخش غربی شهر تهران ساکن هستید و نیاز به خدمات لوله بازکنی غرب تهران دارید می توانید با فراز سرویس تماس بگیرید و از خدمات این مجموعه بهره ببرید.

علت گرفتگی لوله فاضلاب در بخش‌های مختلف منزل

  • علت گرفتگی لوله فاضلاب توالت

وجود جسم در لوله‌ها و یا شکستگی در آنها همواره یکی از دلایل اصلی گرفتگی در لوله‌ها می‌باشد. علت اصلی وجود یک جسم یا فضولات درون سیفون شتر گلویی می‌باشد.

  • وجود جسم خارجی در قسمتی از لوله سیفون یا آب‌بند شتر گلویی

گرفتگی چاه دستشویی وجود جسم در قسمتی از لوله سیفون یا آب بند شتر گلویی بیشترین دلیل گرفتگی در لوله‌ها فضولات و آشغال باعث گرفتگی در لوله می‌شود.

فضولات موجود مانده در سیفون و آشغال‌هایی از قبیل دستمال توالت تاثیر خیلی زیادی در گرفتگی لوله توالت دارد.

  • روغن و چربی باعث ایجاد گرفتگی لوله آشپزخانه

شایع‌ترین علت گرفتگی لوله آشپزخانه وجود چربی است. هر روز در آشپزخانه تعداد زیادی ظرف چرب شسته می‌شود با گذشت زمان این چربی‌ها به خصوص به هنگام شستن ظرف‌ها با آب سرد در لوله جمع می‌شود و رسوب می‌کند. گرفتگی لوله آشپزخانه در رستوران‌ها هم امری بسیار شایع است زیرا در آنجا به میزان بیشتری روغن استفاده می‌شود.

  • وجود نقص در سیستم لوله‌کشی فاضلاب و اجرای نادرست شیب‌بندی

این مورد در لوله‌کشی ساختمان‌هایی به روش غیر اصولی ساخته شده بسیار شایع است. در اینگونه ساختمان‌ها به علت اجرای نادرست شیب‌بندی و زیر‌سازی نادرست گرفتگی لوله به خصوص در طبقه همکف اتفاق می‌افتد

  • گرفتگی توالت به دلیل انداختن دستمال توالت

متاسفانه هنوز کیفیت ساخت دستمال توالت‌ها در کشور به نحوی نیست که با انداختن در توالت و خیس شدن تکه تکه شود. در کشور‌های خارجی کیفیت دستمال توالت‌ها را جوری طراحی کرده اند که با انداختن آن‌ها در توالت و خیس شدن تکه تکه می‌شود و به این ترتیب از گرفتگی لوله فاضلاب پیشگیری می‌شود

  • نداشتن فلاش تانک

وجود فلاش تانک در توالت تاثیر خیلی زیادی در گرفتگی لوله فاضلاب دارد به این صورت که با هر بار استفاده از آن تمامی گرفتگی فضولات موجود در شتر گلویی کاملا رو به جلو حرکت می‌کند و از گرفتگی جلوگیری می‌کند. وجود مواد در سیفون توالت (شتر گلویی) که حالتی خمیده دارد و خمیدگی موادی که به درون لوله‌ها ریخته شده در آن مانده و گیر می‌کند و این باعث گرفتگی بیشتر لوله‌ها می‌باشد.

لوله بازکنی بدون کثیف کاری در غرب تهران با فراز سرویس

چه کارهایی برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب منزل می‌توانیم انجام دهیم؟

  • استفاده از صافی مخصوص سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی نقش بسیار زیادی در گرفتگی لوله‌های فاضلاب خانگی دارد. چرا که معمولاً در زمان شستشوی ظروف باقی مانده مواد غذایی و روغن‌های زیادی به داخل سینک ریخته می‌شود و این مواد به مرور زمان بر روی هم انباشته شده و رسوب می‌کنند که این امر در نهایت منجر به گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه می‌شود.

تفاله چای، دانه‌های برج و ماکارونی از جمله موادی هستند که به سرعت می‌توانند باعث گرفتگی لوله‌های فاضلاب آشپزخانه شوند، به همین دلیل بهترین روش برای جلوگیری از ورود این مواد به لوله‌های فاضلاب آشپزخانه استفاده از صافی‌های مخصوص سینک ظرفشویی است. این صافی‌ها از ورود مواد درشت به داخل لوله سینک ظرفشویی جلوگیری می‌کنند و احتمال گرفتگی آن را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهند.

  • ریختن آب جوش در سینک ظرفشویی

یکی از روش‌هایی که می‌تواند به شما برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب خانگی آشپزخانه کمک کند، این است که قبل از قرار دادن ظروف در داخل سینک ظرفشویی آن را از باقی مانده مواد غذایی و روغن پاکسازی کنید. پیشنهاد می‌شود هر چند وقت یکبار چند لیتر آب جوش در داخل سینک ظرفشویی خالی کنید. آب جوش این قدرت را دارد که روغن‌های رسوب کرده بر دیواره‌های لوله فاضلاب آشپزخانه را از بین ببرد.

  • استفاده از توری در کفشور حمام

یکی دیگر از عواملی که باعث گرفتگی لوله فاضلاب خانگی می‌شود، ریختن مو، شامپو، صابون و تیغ در داخل لوله حمام است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که برای جلوگیری از ورود این مواد به داخل لوله حمام، یک توری بر روی کفشور حمام قرار دهید تا از ورود این مواد جلوگیری شود. علاوه بر این بعد از هربار حمام موهای جمع شده در داخل این کف شور را برداشته و درون سطل زباله بیندازید تا به باعث تجمع آب در حمام نشود.

  • استفاده از سطل زباله در توالت

ریختن دستمال توالت و سایر اشیا به داخل کاسه توالت، از جمله عوامل دیگری است که منجر به گرفتگی لوله‌های فاضلاب خانگی می شود. به همین دلیل به هیچ عنوان دستمال توالت را در داخل چاه نریزید و حتما از یک سطل زباله برای این منظور استفاده کنید. این کار تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب دارد.

به طور کلی ورود هر جسم زائد و بزرگی به داخل لوله فاضلاب حمام، توالت و آشپزخانه می‌تواند بعد از مدتی لوله‌ها را دچار گرفتگی نمایند. از این رو برای جلوگیری از ورود مواد زائد به داخل لوله‌های فاضلاب باید بر روی هر کدام از ورودی‌های گفته شده یک توری با حفره‌های ریز قرار دهید که تنها آب را از خود عبور دهند.

لوله بازکنی بدون کثیف کاری در غرب تهران با فراز سرویس

آیا فراز سرویس در بخش غربی تهران هم دارای شعبه اختصاصی است؟

یک شعبه اختصاصی فراز سرویس در محدود غرب تهران به صورت تمام وقت و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز است. بهترین تعمیرکاران فرازسرویس آماده ارائه خدمات لوله بازکنی به ساکنان محله‌های غربی تهران مانند لوله بازکنی چیتگر، سعادت آباد، دهکده المپیک، اکباتان، شهرک غرب، تهران ویلا، فردوس، میدان آزادی، شهران، آریا شهر، ستارخان، صادقیه، طرشت، شهرک امیرکبیر و … در هر لحظه از شبانه‌روز بدون تعطیلی هستند. فقط کافیست سفارش خود را ثبت کنید تا حتی در شلوغ‌ترین ساعات شبانه‌روز نیز ظرف مدت زمان کمتر از ۳۰ دقیقه سرویس‌کاران فراز سرویس به محل شما خواهند رسید.

سخن پایانی

اگر در اثر افتادن اجسام سخت یا به هر دلیل دیگری دچار گرفتگی چاه یا لوله شده اید و ساکن غرب تهران هستید، پیشنهاد می کنیم از طریق تماس با لوله بازکنی تخصصی فراز سرویس به آدرس اینترنتی farazservice.com از سرویس کاران مجرب این مجموعه کمک بگیرید. فراز سرویس خدمات خود را در تمام نقاط تهران اعم از غرب تهران به شما عزیزان ارائه می‌ کند. و بدون کثیف کاری و به صورت کاملا تخصصی مشکل لوله فاضلاب شما را برطرف می کند.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x