سیاست خارجی

نتانیاهو دست از گنده گویی نمی کشد؟

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه توهین های خود به ایران خواستار اتحاد جامعه جهانی برای مقابله با تهران شد.

به گزارش تلنگر؛ نتانیاهو در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) منتشر شد، بدون اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق که نقض قوانین بین‌المللی است، گفت: جامعه بین‌المللی باید در برابر تجاوزات ایران که صلح جهانی را تهدید می‌کند، متحد بایستد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای بی اساس خود افزود: ایران به طور مستقیم و از طریق نیروهای نیابتی خود، حماس و دیگران، در حال انجام یک کارزار تهاجمی تمام عیار است که نه تنها اسرائیل (رژیم)، بلکه کل خاورمیانه را تهدید می کند.

این اظهارات در حالی مطرح شد که پیش از این نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در واکنش به عملیات تنبیهی حماه صادق علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: اقدامات نظامی ایران بر اساس ماده ۵۱ منشور دفاع مشروع سازمان ملل در پاسخ به تجاوزات صهیونیستی است.

رژیم در ساختمان دیپلماتیک کشورمان در دمشق رخ داد.سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد که برای تنبیه تل آویو به دلیل حمله موشکی به تل‌آویو، عملیات وداع صدیق را انجام داد و ده‌ها پهپاد و موشک به سمت اراضی و مواضع اشغالی رژیم صهیونیستی شلیک کرد.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x