در متن جامعهعکس و فیلم

چگونه با استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه لباس بپوشیم

در طول چند سال اخیر، به لطف ترندهای سبک و اینفلوئنسرهای اوبر، رنسانس در استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه که در آن دوره رخ داده است، تحت تأثیر گروه‌های هیپ‌هاپ، ستاره‌های راک و افراد مشهور، دهه 90 الهام‌بخش برخی از روندهای جالب بود که صحنه مد را مشخص کرده‌اند. در ادامه به شما آموزش می‌‌دهیم چگونه مانند یک مرد دهه 90 میلادی لباس بپوشید.

به گزارش تلنگر؛ طراحان و کارشناسان مد در حال بازگرداندن آن روندهای دوران جوانی استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه هستند و تفسیر خود را ارائه می دهند. زیبایی شناسی دهه ۹۰ از شلوار جین گشاد و تی شرت های سایز بزرگ گرفته تا کلاه های سطلی، چکمه های تیمبرلند و زنجیر طلا، مد مردانه دهه ۹۰ همه چیز را نشان می دهد.

چه در یک مهمانی با تم دهه ۹۰ شرکت کنید، چه بخواهید یک استایل قدیمی با فضایی قدیمی را در ظاهر روزانه خود بگنجانید، در اینجا همه چیزهایی که نیاز دارید وجود دارد. برای دیدن راهنمای نهایی استایل دهه ۹۰ میلادی مردانهبه خواندن ادامه دهید.

لباس های موجود در استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه

مد هیپ هاپ دهه ۹۰ تا حد زیادی با لباس های بزرگ و سیلوئت های گشاد تعریف می شد. شعار بزرگتر – بهتر بود. تی شرت های گرافیکی، گروهی و اسکیت به یکی از اصلی ترین مدل های مد خیابانی دهه ۹۰ تبدیل شدند و با “سبک پسر اسکیت باز” مرتبط شدند . اگر می‌پرسید چگونه یک سه راهی گرافیکی بزرگ را سبک کنید، گزینه‌های بی‌پایان هستند.

طراحی لباس مولاژ

استایل مولاژ

استایل مولاژ

استایل مولاژ

می‌توانید یک طراحی لباس مولاژ اسید واش با شلوارهای گشاد، شلوار جین و کفش‌های کتانی Converse بپوشید تا به ظاهری عالی برسید، یا آن را با شلوارهای مدرن و کفش‌های درشت ترکیب کنید. یک تی شرت با یقه کلاسیک را ترجیح دهید که می توانید آن را زیر پیراهن چهارخانه قرار دهید و دکمه های آن را باز کنید.

شلوار کارگو

شلوار کارگو و شلوار کار، مانند شلوارهای Dickies و Carhartt، مدت‌هاست که برای کسانی که به دنبال تغییر ظاهر قدیمی اسکیت باز هستند، مورد استفاده قرار گرفته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک طرح پاهای پهن و برش خورده انتخاب کنید یا یک مدل ساق پای صاف را تا چند اینچ بالاتر از مچ پای خود سرآستین بزنید.

نه تنها حالت دادن به آنها آسان است، بلکه با این همه جیب و زیپ بسیار کاربردی هستند. در سبک ها و الگوهای مختلف، از سایز بزرگ و گشاد گرفته تا لباس های باریک و مخروطی. اگر بیشتر به زیبایی هیپ هاپ علاقه دارید، شلوار کامو یا ارتشی را انتخاب کنید.

یک جفت شلوار گشاد نظامی باری با یک تاپ سفید در زیر استایل کنید. یک کت جین در بالا، یک کلاه بیسبال و یک گردنبند نازک طلا اضافه کنید.

کفش ورزشیکفش ورزشی استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه

کفش ورزشی استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه

کفش ورزشی استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه کفش ورزشی استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه

Timberland، Dr.Martens، Converse و Nike – همه این برچسب ها در دهه ۹۰ بسیار محبوب بودند. چه یک چکمه جیر تیمبرلند، چه یک کفش ورزشی ایر جردن با تاپ بالا، چه یک کفش کانورس با بالاتنه پایین، نمی توانید اشتباه کنید و به کلاسیک بچسبید.

سویشرت های سایز بزرگاستایل دهه ۹۰ میلادی مردانه استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه

در اوایل دهه ۹۰ فرهنگ هیپ هاپ، برندهایی مانند Champion، Nike، Adidas، Fila، Fubu، Supreme و Phat Farm&Wu Wear گرایش‌هایی را برای لباس‌های خیابانی شهری تعیین کردند .

هودی نایک با ژاکت نمادین، گرمکن آدیداس، و پیراهن کش لباسی عالی با آرم جعبه معروف، در کمد لباس هر پسری بود. آنها را می توان با شلوار باری، شلوار جین گشاد و شلوار کوتاه و حتی با یک ژاکت پف دار در بالا برای زمستان ست کرد.

یک پیراهن سفید زیر یک سویشرت یقه ای بپوشید و یقه آن را بیرون بگذارید تا ظاهر خیابانی جذابی داشته باشید. برای اضافه کردن علاقه بیشتر، با chinos و Air Jordans کامل کنید.

کت ژاکت بامبرژاکت بامبر

ژاکت بامبر

کت های بامبر، که به عنوان کت های پرواز نیز شناخته می شوند، همیشه با مد خیابانی هیپ هاپ استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه مرتبط هستند. شما می توانید یک ژاکت بامبر جعبه ای را انتخاب کنید که می توانید آن را روی یک تی شرت ساده بپوشید.

برای ظاهری خیابانی در استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه، می‌توانید شلوار جین مشکی و چکمه‌های رزمی چرم بپوشید. به یاد داشته باشید که یک ژاکت بامبر مناسب باید روی شانه های شما چسبیده باشد و در عین حال در سرتاسر بدن و آستین ها باریک بماند.

انواع مدل های کلاه

سبک هیپ هاپ در استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه وارد جریان اصلی شد و با آن کلاه های کانگول، کلاه های سطلی و کلاه های اسنپ بک به وجود آمد. این برند کانگول بود که بر سبک هیپ هاپ تسلط داشت، با کلاه های سطلی و کلاه بیسبال روی رپرهای معروف آن زمان.

اگرچه کلاه سطلی و کلاه اسنپ بک ابتدا با مد هیپ هاپ همراه شد، اما به زودی به قطعات یکپارچهسازی با سیستمعامل نمادین تبدیل شدند. آنها اغلب نشان‌ها یا بیانیه‌هایی از تیم‌ها و برندهای ورزشی معروف داشتند و می‌توان آن‌ها را با تمام لباس‌های خیابانی پوشید.

مدلی با یک شلوار جین، یک هودی و یک بادگیر بلوک رنگی یا با یک ست لباس ورزشی و کفش‌های کتانی بزرگ «پدر».

پیراهن فلانل

پیراهن فلانل یکی از لوازم قدیمی کمد لباس هر مرد، همه کاره ترین لباسی است که می توانید داشته باشید. هنرمندان هیپ هاپ در دهه ۹۰ از پیراهن‌های فلانل و کت‌های چهارخانه در استایل‌های غیررسمی استفاده می‌کردند.

می‌توانید آن را روی یک سه‌راهی چاپ شده حالت دهید و دکمه‌های آن را باز بگذارید یا آن را به کمر ببندید تا ظاهری خیابانی‌تر داشته باشید. با یک شلوار قهوه ای، یک تی شرت سفید ساده و با یک پیراهن فلانل بژ و یک جفت کفش ورزشی Converse، ظاهری خنثی ایجاد کنید.

شلوار جین بگی

وقتی سعی می کنید به استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه خیابانی تسلط پیدا کنید، هرگز نمی توانید با یک شلوار جین اشتباه کنید. در دهه ۹۰، برندهایی مانند Levi’s، Lee، Calvin Klein، Phat Farm و FUBU در لباس جین به عنوان بخشی از کمد لباس خیابانی پیشرو بودند.

هنرمندانی مانند Tupac و Eazy-E اغلب شلوار جین گشاد را با کت‌های جین بزرگ ست می‌کردند تا حال و هوای مد دهه ۹۰ را حفظ کنند. از کت گرفته تا شلوار جین و کت و شلوار، جین جزء اصلی لباس در کمد لباس هر مردی بود .

می‌توانید لباس‌های جین مختلف را با هم ترکیب کنید تا ظاهر جین سر تا پا ایجاد کنید، یا یک شلوار جین گشاد آبی را با یک سویشرت رنگ روشن و کفش‌های ورزشی سفید مدل دهید .

بادشکن

بادگیر کلاسیک با رنگ های بلوک جسور در حال بازگشت بزرگی از دهه ۹۰ است. برای دستیابی به ظاهری کامل و قدیمی، یک تی شرت سفید را در شلوار جین کمر بلند بپوشانید و یک بادگیر سبک وزن و رنگارنگ روی آن اضافه کنید.

اجازه دهید کت به عنوان قطعه اصلی ظاهر برجسته شود و با یک جفت کفش ورزشی سفید به پایان برسانید.

باندان

باندان‌ها را که اولین بار توسط رپرها و هنرمندان هیپ هاپ پوشیده شد، نمادی از فرهنگ باند بود. از آن زمان به بعد، به یک اکسسوری مد روز تبدیل شده است که می توان آن را به طرق مختلف در اطراف سر، گردن، بازو یا مچ قرار داد.

این می تواند ظاهر شما را تکمیل کند، به خصوص زمانی که می خواهید حال و هوای قدیمی با استایل دهه ۹۰ میلادی مردانه داشته باشید. می‌توانید چاپ یا رنگ باندانا را با کفش‌هایتان هماهنگ کنید یا یک لباس تک رنگ ایجاد کنید و یک باندای رنگ روشن به آن اضافه کنید.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x