بازار مالی

گزارش بانک معتبر از رشد ۱۲۰ هزار دلاری بیت کوین در آینده نزدیک!

یکی از بانک های معتبر اروپایی در گزارش سالیانه خود پیش بینی کرده است که بیت کوین با رشد ۱۲۰ هزار دلار در پایان سال ۲۰۲۴ روبرو خواهد شد.

به گزارش تلنگر؛ بانک انگلیسی استاندارد چارترد روز دوشنبه اعلام کرد که قیمت هر بیت کوین در سال جاری به ۵۰ هزار دلار افزایش می یابد و پیش بینی می کند که قیمت محبوب ترین ارز دیجیتال تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۲۰ هزار دلار برسد.

در آوریل گذشته، استاندارد چارترد همچنین پیش بینی کرد که بیت کوین رکورد ۱۰۰۰۰۰ دلاری را ثبت خواهد کرد.تحلیلگران این بانک معتقدند که “زمستان ارزهای دیجیتال” به پایان رسیده است.

بر اساس پیش بینی این بانک، شروع جهش قیمت بیت کوین باعث می شود که استخراج کنندگان از عرضه بیت کوین بیشتر برای تحریک بیشتر بازار خودداری کنند.

در این گزارش آمده است: «افزایش سودآوری استخراج‌کنندگان بیت‌کوین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با حفظ جریان نقدی، عرضه خالص بیت‌کوین را کاهش داده و قیمت آن را افزایش دهند، کمتر بفروشند».

هر بیت کوین در معاملات بعد از ظهر دوشنبه به قیمت نزدیک به ۳۰۲۹۰ دلار فروخته شد. رکورد تاریخی قیمت بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۱ به ثبت رسید و قیمت آن به ۶۵ هزار دلار رسید. البته قیمت بیت کوین پس از آن روندی نزولی داشت و در ژانویه ۲۰۲۳ به زیر ۱۶۰۰۰ دلار رسید.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x