آموزش و پرورش

۳۰ روش حرفه ای و ساده روش های تقلب در امتحانات + عکس

با شروع امتحانات برخی افراد به دنبال روش هایی به غیر از درس خواندن اند که در امتحانات نتیجه ی مناسبی کسب کنند. در این مقاله به معرفی روش های تقلب در امتحانات خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ برای قبولی در امتحانات درس خواندن همیشه بهترین راه است. با این حال یکی از روش های میانبری که دانش آموزان از آن برای قبولی در امتحانات استفاده می کنند تقلب کردن می باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با راه های ساده و حرفه ای تقلب کردن آشنا کنیم.

خونسردترین و بی خیال ترین افراد نیز با استرس قبل از امتحان آشنا هستند. هر فردی به نحوی با این اضطراب کنار می آید. از دمنوش های آرامش بخش گرفته تاقرص ها و داروهای کاهش استرس همگی روش هایی اند که افراد برای کاهش استرس به آن ها رجوع می کنند.

درنهایت آخرین راه، راه در رو است. راه در رو یا همان تقلب کردن، راهی مشترک است بین همه آنها که درس نخوانده اند یا درس خوانده اند و استرس دارند. پیر و جوان هم ندارد. اکثر افراد برای یکبار هم شده از تقلب استفاده کرده اند و تا حرفش پیش می آید خاطره  ای از تقلب روزهای دور و و نزدیک شان تعریف می کنند.

۳۰ روش حرفه ای و ساده تقلب در امتحانات + عکس

البته بااینکه تقلب می تواند موضوع جذابی باشد اما به این راحتی ها هم که فکرش را می کنید نیست. برای اینکه بتوانید درست و کاربردی تقلب کنید باید به درس تسلط داشته باشید.

تا زمانی که ندانید جواب هر سوال مربوط به کدام فصل و کجای کتاب است نمی توانید جواب درست و کامل را از لای کتاب و یا درمیان تقلب هایی که همراه خود برده اید پیدا کنید. تجربه ثابت کرده حرفه ای ترین متقلب ها، زرنگ ترین و شجاع ترین شاگردها هستند.

خیلی وقت ها برنامه ریزی و تدارک یک تقلب از پیش تعیین شده آن قدر وقت گیر و حوصله سربر می شود که اگر همان زمان را درست درس می خواندیم مطمئنا نتیجه دلچسب تر می شد.

خلاصه که خیلی از هم کلاسی ها و حتی معلم های شما این سی راه را تجربه کرده اند. در ادامه به معرفی روش های ساده و حرفه ای تقلب خواهیم پرداخت.

معرفی روش های تقلب در امتحانات

در ادامه این مطلب به ۳۰ روش کلی تقلب در امتحانات اشاره می کنیم.

روش جیبی

هر نکته، سوال، جواب یا قصه ای را که به نظرشان واجب و اساسی است روی کاغذ نوشته، محموله را درون جیب جاسازی کرده و در شراط مناسب استفاده کنید. فقط حواستان باشد که مراقب امتحان جیب هایتان را جست و جو نکند.

روش جامدادی

از فضای جامدادی هرگز غافل نشوید. این کیف کوچک یکی از مورد توجه ترین و استراتژیکی ترین ابزار در هر امتحانی است.

می توان گفت که جامدادی از هر دوست و هم کلاسی ای بیشتر به کمک افراد می آید. از نکات اصلی گرفته تا مطالب کم اهمیت را می توانید روی کاغذها بنویسید و در جامدادی گذاشته و سرجلسه امتحانات از آن استفاده کنید.

روش تای آستین

خیلی ها کاغذ کدگذاری شده شان را میان تای آستین یا پاچه ی شلوارشان جاسازی می کنند. البته این احتمال وجود دارد که کاغذ گم شود، پس حواستان به محموله باشد.

استفاده از جوراب در تقلب کردن

جوراب ساق بلند در کنار خودکار یکی از ملزومات هر امتحانی است. کاغذ پر از تقلب خود را زیر کش جوراب تان مخفی کنید و در اولین فرصت، زمانی که مراقب از شما دورشده باشد از آن استفاده کنید.

۳۰ روش حرفه ای و ساده تقلب در امتحانات + عکس

روش کفشی

کفش خوب است اما چکمه کارآمدتر و بهتر است. محموله یا همان کاغذ پر از تقلب و نوشته به راحتی درون کفش یا چکمه مخفی می شود.

روش مقنعه ای

نیاز به توضیح نیست که این روش کاملا دخترانه است. خیلی از دخترها محموله را میان تای مقنعه به راحتی مخفی کرده و با هر بار مرتب کردن مقنعه سری به اطلاعات کدگذاری شده می زنند.

روش موی بلند

عده ای هم کاغذهای کدگذاری شده را لوله کرده و میان انبوه گیسوان پنهانشان می کنند.

نکته: اجراکنندگان این فن به موهای فرفری و پرپشت مجهز بودند به نحوی که کاغذ پنهان شده میان موها با قابل تشخیص نبود.

نوشتن تقلب روی دست

هرچه را لازم است روی کف دست می نویسند. این روش در شرایطی که افراد به بیشتر مباحث تسلط دارند و تنها یکسری نکات کلی را می خواهند کاربرد دارد.

استفاده از انگشت و ناخن

هرچه را لازم است لابه لای انگشتان دست بنویسید. این روش هم مانند روش بالا بوده و فقط نکات کلیدی را می توان از این طریق با خود به سر جلسه ببرید.

۳۰ روش حرفه ای و ساده تقلب در امتحانات + عکس

روش ساعدی اول

در روش ساعدی اول از ساعد دست استفاده کنید. هرچه را لازم است روی ساعد دست بنویسید و در زمان مناسب استفاده کنید.

روش ساعدی دوم

نکات مهم را روی ساعد پا یا همان ساق پا می بنویسید.

نکته قابل توجه: بدن انسان عرق می کند پس استفاده از روان نویس یا خودکارهای کهنه باعث جوهر پس دادن می شود و دست شما را رو می کند.

استفاده ازتقلب روی دستمال کاغذی

اطلاعات مورد نظرتان را روی دستمال کاغذی به بنویسید. دستمال کاغذی را تا کرده و مثل حالت اول درون بسته بندی و یا جیب تان قرار می دهند. هیچ مراقبی به یک عدد یا بسته دستمال کاغذی شک نمی  کند.

در روش بسته دستمال کاغذی فرد توان بیشتری برای بردن مطالب سر جلسه امتحان دارد چراکه با افزایش تعداد دستمال کاغذی ها میزان مطالب نیز افزایش می یابد.

نکته مهم: حواستان باشد دستمال را به دوستان تان تعارف نکنید و یا دست و صورت خیس و عرق کرده خود را با آن خشک نکنید.

روش دسته صندلی

یکی از روش های قدیمی و شناخته شده تقلب استفاده از صندلی است. مطالب مورد نیاز را روی دسته ی صندلی یادداشت کنید. حواستان باشد نظم و ترتیب را رعایت کنید تا بی نظمی مطالب سر جلسه گیج تان نکند.

روش کفه ی صندلی

کفه صندلی هم مانند دسته صندلی می تواند کاربردی باشد. اطلاعات مورد نیاز را روی کفه ی صندلی یادداشت می کنند. در این روش حواستان باشد که در محل نوشته ها ننشینید چون هم نوشته ها پاک می شود و هم لباس تان رنگی خواهد شد.

۳۰ روش حرفه ای و ساده تقلب در امتحانات + عکس

روش ساقه طلایی

روش ساقه طلایی یکی از روش های خوشمزه ی تقلب است. یک بسته بیسکوییت ساقه طلایی خریداری کرده و کاغذهای نوشته شده را به اندازه ی یک قرص بیسکویت درآورید.

میان هر بیسکوییت  یکی از آن ها را قرار می دهید و با خود به جلسه امتحان ببرید.افت قند خون در هر امتحانی اتفاق می افتد و یک بسته بیسکوییت ساقه طلایی این موقع هاست که به شدت قابل استفاده است.

روش دیواری

در صورتی که میز یا صندلی کنار دیوار است مطالب مورد نیاز را روی دیوار کناری یادداشت کنید. در این روش پیش از شروع آزمون باید در محل آزمون حضور داشته باشید.

روش پشت گوشی

کاغذ نوشته شده را رول کرده و مانند مداد پشت گوش خود قرار دهید. منطقه ی اطراف گوش را با موها با موهایتان به خوبی بپوشانید.

تقلب آسان با کارت ورود به جلسه امتحان

همه ی اطلاعات لازم را پیش از شروع امتحان روی کارت ورود به جلسه امتحان یادداشت کنید و با خود ببرید. فقط باشد که مراقب پشت کارت را بررسی نکند.

روش رونیمکتی

با خیال راحت روی نیمکت اطلاعات تان را بنویسید چراکه مراقب نوشته ها را نمی بیند حتی اگر ببیند می توانید بگویید که آن ها را شما ننوشته اید.

در بدترین حالت مراقب جای شما را عوض می کند که در این صورت هم جای نگرانی نیست و نفر قبلی روی آن میز نوشته هایی به جا گذاشته است. هیچ بعید نیست جایی که فرستاده می شوند اطلاعات کامل تری از میز قبلی داشته باشد.

۳۰ روش حرفه ای و ساده تقلب در امتحانات + عکس

استفاده از ماشین حساب برای تقلب

ماشین حساب های کامپیوتری شاید در نگاه اول چیزی به جز عدد و رقم برای عرضه نداشته باشند اما یک متقلب حرفه ای فضاهای خالی اطراف ماشین حساب را یک فرصت می بیند.

اطلاعات مورد نیاز را با مداد پررنگ پشت ماشین حساب یادداشت کنید. ممکن است خواندنش برای مبتدی ها دشوار باشد اما کافی است کمی نور روی ماشین حساب بیفتد تا کلمات به شکلی جادویی نمایان و خوانا شوند.

چسباندن برگه تقلب روی صندلی جلویی

در این روش محل نشستن فرد متقلب در جلسه ی امتحان بسیار اهمیت دارد. هرکجای سالن که نشسته باشند مهم است رو به رویشان صندلی قرار گرفته باشد.

در این روش کاغذ نوشته شده را روی صندلی جلویی چسبانده و روی آن را با لباس یا شال گردن می پوشانند و هنگام دور شدن مراقب لیاس یا شال گردن را کنار زده و از اطلاعات استفاده می کنند.

۳۰ روش حرفه ای و ساده تقلب در امتحانات + عکس

استفاده از کفش هنگام تقلب

عده ای کاغذ تقلب شان را روی زمین دقیقا کنار کفش شان قرار می دهند. به شکلی که در طول جلسه کفش ها روی برگه قرار گیرد.

زمانی که مراقب حواسش نیست پایشان را از روی کاغذ برداشته و اطلاعات را یادداشت می کنند. هرموقع هم مراقب به سراغ شان آمد پایشان را روی برگه می گذارند.

استفاده از کفش و آدامس برای تقلب

در این روش کاغذ نوشته شده را با آدامس جویده شده به کفه ی کفش به راحتی می چسبانند. به این ترتیب با یک بار زانو خم کردن می توانید کاغذ را ببینید و از اطلاعاتی که روی آن نوشته شده است استفاده کنید.

روش عینک آفتابی

یک عینک دودی غیرقابل استفاده را انتخاب کرده و اطلاعات لازم را با خودکار آبی روی شیشه ی آن می نویسند. حالا فقط لازم است عینک را روی برگه ی سفید امتحان قرار دهند. کلمات به وضوح مشخص می شوند.

نکته: اجرای این شیوه ترجیجا در اواخر امتحان مناسب تر است.

خودکار تقلب

آنها که برای اولین بار خودکارهای «رولی» را به قصد تبلیغات وارد بازار کردند هیچ وقت فکرش را هم نمی کردند که در مدت کوتاهی محصولشان تغییر کاربری دهد و با نام جدید «خودکار تقلب» پرفروش ترین محصول فروشگاه های لوازم التحریر شود. اطلاعات  را روی کاغذ متصل به خودکار بنویسید و با خود به جلسه امتحان ببرید.

۳۰ روش حرفه ای و ساده تقلب در امتحانات + عکس

روش واکمنی

همه ی اطلاعات لازم را یک بار با صدای رسا خوانده و روی نوار کاست ضبط کرده، نوار را در واکمن و در حالت آماده باش قرار می دهند. حالا کافی است دکمه ی پخش را فشار دهند تا جواب ها یکی یکی در گوششان خوانده شود.

روش ام. پی. تری پلیر- آی پادی

همانند روش ۲۶ است منتها کمی پیشرفته تر.

روش تماس تلفنی

یک سال بالایی پایه را قبل از امتحان توجیه کرده، با شروع امتحان هنگامی که مراقب حواسش نیست با موبایل با او تماس می گیرند. سوال ها را به آرامی برایش می خوانند و او جواب ها را روخوانی می کند. مناسب برای درس های حفظ کردنی. داشتن هندزفری سالم و قوی یکی از واجبات اجرای این تکنیک است.

روش واکی تاکی

همانند روش قبل است منتها به جای موبایل از واکی تاکی استفاده می شود.

روش شفاهی

یکی از اصیل ترین شیوه های تقلب است. به آرامی سوال یا جواب را برای پشت سری یا رو به رویی خوانده و از کار گروهی لذت می برند.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳.۶ / ۵. تعداد آرا: ۲۹

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x