اجتماعی

چگونه کار پیدا کنیم؟ بهترین روش برای پیدا کردن کار

شاید سوال چگونه کار پیدا کنیم؟ هم برای شما پیش بیاید. امروزه راه ارتباطی زیادی وجود دارد تا شما بتوانید یک شغل خوب پیدا کنید. در این مقاله بهترین روش برای پیدا کردن کار را در اختیار شما قرار می دهیم.

به گزارش تلنگر؛ معمولا همه افراد به دنبال بهترین روش برای پیدا کردن کار هستند. امروزه پیدا کردن کار تبدیل به یک دغدغه مهم شده است. افراد دانشجو و جوان بیشتر از همه به دنبال کار می گردند. این مقاله می تواند کمک خوبی برای متقاضیان کار باشد.

بهترین روش برای پیدا کردن کار

شما می توانید از چندین استراتژی برای یافتن شغل جدید استفاده کنید تا حرفه خود را به جلو نگه دارید و پول بیشتری کسب کنید. برخی از بهترین راه ها برای جستجوی یک شغل جدید شامل شبکه سازی آنلاین و شخصی و نظارت بر سایت شغلی به طور مکرر است.

روند جست و جوی شغل

قبل از اینکه به دنبال کار بگردید. همیشه باید رزومه داشته باشید. داشتن رزومه بسیار مهم است چون شما را با رزومه تایید یا رد می کنند. پس به این گزینه دقت کنید تا سریع تر جواب بگیرید.

سپس شما برای هر فرصتی که بوجود می آید آماده هستید. زمان می برد تا یک رزومه کاری خوب تهیه کنید. رزومه کاری شما می تواند به طور تکراری بهبود یابد.

سعی کنید خود را در اجتماع نشان بدهید

بهترین روش برای پیدا کردن کار این است که تا حد نرمال شناخته شده باشید. قبل از اینکه شروع به جستجو کنید، زمان خوبی برای کار بر روی قابل مشاهده بودن است: انتشار، ارائه در کنفرانس ها، اظهار نظر در رسانه های اجتماعی، تدریس کلاس ها، هر چیزی که شامل حرفه ای بودن در جمع است.

لازم نیست مشهور باشی ولی اگه قابل مشاهده باشی، استخدام کننده ها باهات تماس میگیرن. مدیران استخدام می توانند گوگل کنند تا بدانند شما چه کسی هستید. به نوعی، پروفایل عمومی شما اثبات رزومه کاری شماست.

بعضی از این ها می تواند برای افراد درونگرا سخت باشد و من کسی را سرزنش نمی کنم که می خواهد از سمیت رسانه های اجتماعی جلوگیری کند ، اما به دنبال راه هایی برای انتشار نام خود باشید.

(از آن دسته افرادی نشوید که دائما در شبکه های اجتماعی هستند و در مورد همه چیز اظهار نظر می کنند. این خود تبلیغ بی وقفه می تواند بدتر از داشتن هیچ پروفایل باشد. من نمی خواهم یک خط تقسیم را تعریف کنم اما قطعا نقطه ای وجود دارد که در آن بیش از حد وجود دارد.)

پیدا کردن شغل در دانشگاه

یکی از بهترین روش برای پیدا کردن کار دانشگاه است. این مکان به همان اندازه خوب است که پیشنهاد می شود به منابع شغلی اختصاصی و شاید حرفه ای ها نگاه کنید. بسیاری از دانشگاه ها یا سازمان های آموزشی یک مرکز شغلی و مشاوران خواهند داشت که می توانند از رزومه و نامه های همراه انتقاد کنند، به لیست های شغلی اشاره کنند، کلاس هایی را برای بهبود عملکرد مصاحبه و موارد مشابه پیدا کنند.

چقدر طول می شکد تا کار پیدا کنیم؟

به طور متوسط، مدت زمانی که برای پیدا کردن شغل برای کسی طول می کشد، بسته به عوامل مختلفی از جمله بازار کار، مدارک متقاضی و صنعتی که هدف قرار می دهند، می تواند متفاوت باشد.

ایجاد یک سیستم جست و جوی شغلی

ایجاد یک سیستم جستجوی شغلی به شما کمک می کند تا اطلاعات خود را در یک مکان سازماندهی کنید. از مخاطبین گرفته تا رزومه ها و یادداشت های شبکه، به طوری که همه چیز در صورت نیاز آسان است.

سازماندهی:

تمام اطلاعات مربوط به شغل خود را از تماس ها گرفته تا رزومه ها و یادداشت های شبکه ای در یک مکان برای دسترسی آسان جمع آوری کنید.
اهداف واقع بینانه تعیین کنید: هدف از درخواست سه تا پنج شغل در هفته و ارتباط با حداقل دو نفر در روز ، حتی در لینکدین است.

مسائل مراقبت از خود:

فراموش نکنید که در طول جستجوی کار از خود مراقبت کنید. استراحت کنید، خوب غذا بخورید، ورزش کنید و برای فعالیت هایی که از آن لذت می برید وقت بگذارید.

انگیزه خود را حفظ کنید:

انرژی خود را با انجام کاری که دوست دارید حفظ کنید و در طول سفر انگیزه خود را حفظ کنید.

سازماندهی کنید:

یک صفحه گسترده برای ردیابی درخواست های خود ایجاد کنید، عنوان های شغلی، شرکت ها، تاریخ درخواست ها و وضعیت مصاحبه را لیست کنید. این به شما کمک می کند تا در بالای پیشرفت بمانید و وظایف را اولویت بندی کنید.

بهترین روش برای پیدا کردن کار

کجا شغل پیدا میکنی؟ خیلی بهتر است که شغل ها به سراغ شما بیایند، تا اینکه برای پیدا کردن شغل ها بروید. چند راه گسترده برای پیدا کردن شغل وجود دارد:

حلقه اجتماعی شما:

به همه کسانی که می شناسید بگویید که به دنبال کار هستید. تماس با مخاطبین مطالعات نشان داده اند که تماس های نرم برای یافتن کار بسیار ارزشمند هستند.

استخدام کنندگان:

صادقانه بگویم یک کیسه مخلوط. بعضی از استخدام کنندگان تلاش زیادی می کنند تا شما را با یک شغل مطابقت دهند، دیگران سعی می کنند شما را به هر موقعیت قدیمی مجبور کنند. اما اگر با ۱۰ استخدام کننده صحبت کنید و فقط ۱ نفر برای شما کار پیدا کند، این هنوز یک پیروزی است، استفاده خوبی از وقت شما.

با استخدام کنندگان تماس بگیرید، با آنها صحبت کنید، به کتاب های آنها بروید. بعد از مدتی، دور شدن از آنها برایتان دشوار خواهد بود.

لینکدین

لیندکدین یکی از بهترین روش برای پیدا کردن کار است. بسیاری از شرکت های بزرگ و حتی برخی از شرکت های کوچک، رزومه های کاری را بر اساس مشخصات خود می گیرند و ظاهرا آنها را با فرصت های شغلی آینده مطابقت می دهند.

مطمئن شوید که یک پروفایل لینکدین دارید و به خوبی نوشته شده و به روز است. مردم بهش نگاه میکنن پرچم “باز به کار” را روشن کنید تا استخدام کنندگان بتوانند شما را پیدا کنند.

کمی بی شرمانه باشید. من یک بار سخنرانی کنفرانس را با یک اسلاید به پایان رساندم که خودم را برای کار باز می کرد. با دست زدن چیزی برای از دست دادن نداری
اگر شما باید به طور فعال به دنبال شغل برای درخواست باشید چه؟

بانک های شغلی شرکت های بزرگ و داروسازی:

حتی در زمان های آهسته، شرکت های بزرگ شغل های زیادی دارند، در واقع تعداد زیادی برای جستجو. سایت های شغلی اختصاصی خود را پیدا کنید و چند کلمه کلیدی را بررسی کنید.

بیش از حد در عناوین شغلی و توصیفات اولیه گرفتار نشوید. اغلب یک شغل جالب در پشت یک سرب بی رنگ یا رمزنگاری پنهان می شود (مدیر فعال سازی دیجیتال سرب، تحلیلگر تشخیص همراه و غیره).
چند تا وبسایت کار داروسازی و بیوتکنولوژی با کیفیت مختلط وجود داره لینکدین به طرز شگفت انگیزی خوب است، به خصوص که می داند به چه شغل هایی علاقه مند هستید یا به دنبال دسته های گسترده ای هستید.

درخواست خود را با هر شغل متناسب کنید

نامه ی پوشش و رزومه ی مشابهی را به هر شغلی که درخواست می کنید ارسال نکنید. شما با آن فرار نخواهید کرد. شرکت های بزرگ از سیستم های ردیابی متقاضیان برای بررسی برنامه ها استفاده می کنند و کاندیداهایی را که با آنچه الگوریتم به دنبال آن است مطابقت ندارند، حذف می کنند.

به شرح شغل دقت کنید و ببینید چه مهارت های مورد نظر را لیست می کنند. مطمئن شوید که آنهایی را که در رزومه خود به اشتراک می گذارید برجسته می کنید. تنظیم عبارت این مهارت ها یا دستاوردها برای مطابقت با نیازهای شغلی به درخواست شما کمک می کند تا در بالا قرار بگیرد.

خودت باش در مصاحبه

شما یک شخصیت عالی دارید-بگذارید بدرخشد. در هر مصاحبه (از جمله مصاحبه های مجازی) آماده باشید تا شخصیت واقعی خود را منتقل کنید. مدیران استخدام می خواهند بدانند که شما به عنوان یک فرد چه کسی هستید، نه فقط به عنوان یک کارمند. حرفه ای نگه دارید، اما خسته کننده یا منفعل نباشید.

به یاد داشته باشید که هنگام پاسخ به سوالات مصاحبه لبخند بزنید و با شخصیت باشید. تو ربات نیستی، پس مثل ربات رفتار نکن.

حضور در رویدادهای شبکه

در رویدادهای خاص صنعت، نمایشگاه های شغلی و نمایشگاه های شغلی شرکت کنید تا کارفرمایان بالقوه را ملاقات کنید و شبکه حرفه ای خود را گسترش دهید. آماده کردن یک زمین آسانسور و آوردن کارت های کسب و کار برای ایجاد یک اولین برداشت به یاد ماندنی.

شبکه آنلاین

به گروه ها و انجمن های خاص صنعت آنلاین بپیوندید تا با متخصصان در زمینه خود ارتباط برقرار کنید.این روش را بهترین روش برای پیدا کردن کار می شماریم. شما می توانید پیشنهاد دهید که یک قهوه (به صورت شخصی یا مجازی) بگیرید و مصاحبه های اطلاعاتی با افرادی که نقش های رویایی شما را دارند، تنظیم کنید. در بحث ها شرکت کنید، بینش خود را به اشتراک بگذارید و روابطی ایجاد کنید که ممکن است منجر به کار شود.

از سیستم عامل های جستجوی شغلی استفاده کنید

موتورهای جستجوی شغلی، وب سایت های شرکت و سیستم عامل های شبکه حرفه ای را برای کشف فرصت های شغلی کشف کنید. تنظیم هشدارهای ایمیل و ذخیره جستجوها برای دریافت اعلان ها در مورد موقعیت های مربوطه.

برای مصاحبه آماده شوید

شرکت را تحقیق کنید و سوالات رایج مصاحبه را پیش بینی کنید. پاسخ های خود را تمرین کنید و با نمونه هایی که مهارت ها و دستاوردهای شما را نشان می دهد آماده شوید.

 پیگیری بعد از مصاحبه

ارسال یک یادداشت تشکر شخصی یا ایمیل در عرض ۲۴ ساعت از مصاحبه. از این فرصت تشکر کنید و علاقه خود را به این موقعیت تکرار کنید.

مهارت های خود را ارتقا دهید

هر گونه شکاف مهارت در زمینه مورد نظر خود را شناسایی کنید و اقدامات لازم را برای افزایش این مهارت ها انجام دهید. دوره های آنلاین ، گواهینامه ها یا کارگاه ها می توانند به شما کمک کنند تا رقابتی بمانید و تعهد خود را به رشد حرفه ای نشان دهید.

داوطلبی یا کارآموزی را در نظر بگیرید

اگر به دنبال تغییر شغل یا نقش های سطح ابتدایی هستید، می توانید با داوطلب شدن یا کارآموزی در زمینه مورد نظر خود تجربه مربوطه را کسب کنید. این می تواند به شما در ایجاد ارتباطات و نشان دادن تعهد شما به رشد حرفه ای کمک کند.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x