حوادث

بیش از ۱۰ مصدوم در پی سقوط چرخ و فلک قزوین

به گزارش تلنگر؛ ساعت ۱۱ دیشب، ۹ تیر ۱۴۰۲ چرخ و فلک شهربازی بوستان باراجین در قزوین سقوط کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از ورود دستگاه قضا به حادثه سقوط چرخ و فلک  که منجر به مصدومیت تعدادی از شهروندان شد خبر داد و گفت: مسببین این حادثه تحت پیگیرد قضایی قرار می گیرند.

حسین رجبی روز جمعه اعلام کرد: نظر به وقوع حادثه در بازیگاه دالفک و سقوط چرخ و فلکِ کودکان و آسیب دیدن ۶ کودک و ۵ فرد بزرگسال در این اتفاق، دستور بررسی اولیه موضوع از مسئولین مربوطه صادر شد.

این مقام قضایی اظهار کرد: شناسایی و پیگیرد قضایی عوامل مسبب در این حادثه در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین تعداد مصدومان سقوط چرخ و فلک در بوستان باراجین را ۱۱ نفر اعلام کرد.
اسماعیلی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در ساعت ۲۲:۲۲ دقیقه پنج شنبه شب با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین تماسی حاکی از سقوط چرخ فلک در بوستان فدک شهربازی دالفک گرفته شد.
او افزود: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های رازی ۱، مینو در و آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و پس از رسیدن به محل حادثه دسته بندی (تریاژ) مصدومان انجام شد.

به گفته اسماعیلی مصدومان حادثه توسط همکاران مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند؛ که این حادثه ۱۱ نفر مصدوم داشت.
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی اضافه کرد: ۷ نفر از مصدومان با ۲ آمبولانس هلال احمر به بیمارستان رازی و ۳ نفر دیگر با آمبولانس اورژانس پایگاه رازی به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند. اسماعیلی افزود: یک مصدوم هم شخصا خودش به بیمارستان مراجعه کرده بود.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x