حوادث

فرهاد مانعی برای عشقمان بود | خیانت همسر به قتل شوهر کشید!

راز کشف جسد سوخته مرد ناشناس پس از یک سال با اعترافات همسرش و یکی از دوستان نزدیک مقتول فاش شد.

به گزارش تلنگر؛ تابستان سال گذشته عابران با جسد ذغالی مردی در منطقه کن و سولقان مواجه شدند. گزارش جسد کشف شده به پزشکی قانونی و تیم مراقبت گزارش شد. با حضور تیم پزشکی قانونی بازرسی آغاز و با اقدامات انجام شده مشخص شد مردی ۳۵ ساله قربانی جنایت شده و عامل یا عاملان جنایت پس از انتقال وی را به آتش کشیدند.

جسد سوخته برای شناسایی و علت اصلی مرگ تحویل پزشکی قانونی شد و کار برای شناسایی مقتول و عامل یا عاملان جنایت ادامه دارد. در اولین گام، ماموران پزشکی قانونی اداره دهم پلیس آگاهی کلانشهر به سراغ پرونده مفقودین رفتند و از جسد ناشناس آزمایش DNA گرفته شد و تحقیقات تیم جنایی تا پایان سال گذشته ادامه داشت.

در پاییز مردی میانسال به اداره چهارم اطلاعات کلانشهر مراجعه کرد. او از ناپدید شدن پسرش خبر داد. وی گفت: فرزندم فرهاد ۳۵ ساله مدتی است که مفقود شده است. من با پسرم در ارتباط بودم، اما زیاد با هم ارتباط نداشتیم. از تابستان پسرم ناپدید شد و چند بار با او تماس گرفتم اما تلفن همراهش خاموش بود. بالاخره اوایل پاییز با همسرش تماس گرفتم و او گفت پسرم برای کار به ترکیه رفته است. به حرف عروسم اعتماد کردم اما بعد از سه ماه خبری از فرهاد نشد.

تا اینکه اوایل پاییز جوانی با من تماس گرفت و گفت از طرف فرهاد تماس می گیرد. من و فرهاد در مرز ترکیه با هم هستیم و حال او خوب است و از من خواست زنگ بزنم و بگویم نگرانش نباش، حالش خوب است. اما من فکر می کنم اتفاقی برای پسرم و همسرش افتاده است که یک سناریوی ساختگی ساخته اند.

با شکایت مرد میانسال پرونده ای در این راستا تشکیل و کارآگاهان در وهله اول به سراغ همسر فرهاد رفتند. زن جوان به بازپرس گفت: مدتی است که از همسرم بی خبرم. او به این بهانه که مشغول کار شده است از خانه رفته و دیگر خبری از او ندارم. همسرم قرار بود راهی ترکیه و کشورهای اروپایی شود.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان به بررسی ارتباطات ماهوش، همسر فرهاد می پردازند و متوجه می شوند که مردی به نام شهاب که یکی از دوستان فرهاد است، از زمان ناپدید شدن او به طور مکرر به خانه او سر می زد. از سوی دیگر، پس از ناپدید شدن فرهاد، تلفن همراه شهاب و ماهوش به مدت ۱۵ روز خاموش شد و پس از آن مدت تماس ها و روابط آنها شروع شد و در حال ملاقات بودند.

بازپرس گودرزی با جمع آوری مدارک و شواهد پلیس و احتمال دست داشتن همسر شهاب و فرهاد در ناپدید شدن این جوان، دستور دستگیری آنها را می دهد. ماموران اداره دهم کلانتری شهری روز شنبه گذشته در دو عملیات همزمان آنها را بازداشت کردند. ماهوش و شهاب وقتی جلوی افسر پرونده شان قرار میگیرند راز جنایت را فاش می کنند.

بر اساس اظهارات آنان، متهم پس از کشتن فرهاد، جسد وی را به حومه شهر منتقل و آن را به آتش کشید.

شهاب در بازپرس گفت: من با فرهاد دوست بودم و به خانه آنها سر می زدم. این رفت و آمدها باعث شد با ماهوش آشنا شوم و او کم کم دلش را به روی من باز کرد. ماهوش با همسرش اختلاف داشت. کم کم به او علاقه مند شدم اما فرهاد مانعی بر سر راه ما بود. بنابراین تصمیم گرفتیم او را بکشیم.

وی ادامه داد: یک روز عصر طبق برنامه قبلی به خانه آنها رفتم و صحبت را با فرهاد آغاز کردم. به او گفتم چرا با همسرت دعوا می کنی و این رفتار درست نیست و در این مورد با هم بحث کردیم و با میله آهنی که از قبل آماده کرده بودیم به سرش زدم. بعد از قتل، جسد را در پتو پیچیدیم و داخل ماشین گذاشتیم و در منطقه کن و سولقان آتش زدیم.

با اعترافات متهمان قتل، به دستور بازپرس شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی کلانشهر، اطلاعات آنان در اختیار پلیس آگاهی دهم قرار گرفت و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x