سامانه ثبت آنلاین سفارش چاپ جزوه

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که هر بار بعد از پرینت چند صفحه در دفاتر خدمات کامپیوتری، از هزینه آن شوکه شدهاید. هزینهای که این دفاتر بابت پرینت دریافت میکنند، اغلب، مبلغی است که اتحادیه برای این خدمات در نظر گرفته است. ما در مجموعه نبشته تقریباً با یکهشتم مبلغی که اتحادیه اعلام کرده است، سفارشهای پرینت را انجام میدهیم. (این مبلغ در تاریخ تنظیم این متن (10 اسفند ۱۴۰۳) توسط اتحادیه برای هر برگ پرینت پشوروی آ۴، ۹۵۰۰ تومان اعلام شده و در مجموعه نبشته تنها با ۱۲۰۰ تومان انجام میشود.)
قدم اول: ثبت سفارش پرینت در سایت نبشته
سفارشهای پرینت در مجموعه نبشته تماماً بهصورت آنلاین ثبت و پردازش میشود و بعد از هر مرحله، وضعیت آن از طریق پیامک به اطلاع مشتری میرسد. در ادامه نحوه ثبت سفارش پرینت از طریق سایت نبشته توضیح داده شده است:
چنانچه در صفحه اصلی سایت نبشته باشید، با انتخاب گزینه «کپی و پرینت» از منوی «خدمات ما» به صفحه ثبت سفارش پرینت وارد میشوید. همچنین با کلیک روی نشانی B2n.ir/k76654 میتوانید بهطور مستقیم به آن صفحه وارد شوید.
پس از ورود به این صفحه، با فرم محاسبه هزینه مواجه خواهید شد. با انتخاب گزینههای مورد نظر میتوانید ویژگیها و جزئیات سفارش خود را وارد کنید و از هزینههای خدمات مد نظر خود مطلع شوید، با کلیک روی گزینه ثبت سفارش، وارد مرحله «سفارش آنلاین» میشوید و باید در این بخش فایل/ فایلهای خود را آپلود کنید. سایت بهصورت خودکار تعداد صفحات فایل/ فایلهای شما را محاسبه میکند و شما باید سایر ویژگیهایی چون اندازه، رنگ چاپ، نوع چاپ، صحافی و تعداد را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که میتوانید هر تعداد فایل که در نظر دارید، در این بخش آپلود و سفارش آن را ثبت کنید. در این مرحله هم میتوانید با کلیک روی گزینه «محاسبه هزینه» جزئیات هزینه خدمات مورد نیاز خود را مشاهده کنید. پس از آن با کلیک روی گزینه ثبت سفارش به بخش بعد که به اطلاعات دریافت سفارش مربوط است وارد میشوید.
چنانچه از مشتریان قدیمی مجموعه ما باشید، یا به هر دلیلی به محاسبه هزینه نیاز نداشته باشید، میتوانید مستقیماً به بخش «سفارش آنلاین» بروید و سفارش خود را ثبت کنید.
پس از ثبت سفارش پرینت با انتخاب نحوه دریافت سفارش، آن را تکمیل و پس از پرداخت مبلغ، سفارش شما در صف پردازش قرار میگیرد.
نحوه ارسال سفارشهای پرینت
در مجموعه نبشته، سفارشهای پرینت به سه شیوه قابل تحویل است: تحویل حضوری، ارسال از طریق پست و ارسال از طریق پیک در مناطق ۲۲گانه تهران. طبعاً مورد اول برای کاربر هزینهای ندارد و دو مورد دیگر، با استفاده از سرویسهای ارسال ارزان مرسولات، با کمترین هزینه ممکن برای مشتریان ارسال میشود.
اگر سفارش پرینت از طریق بارگذاری فایل ممکن نبود؟
چنانچه به هر دلیلی اعم از اختلال در اینترنت، حجم بالا، ارسال فرمتی غیر از PDF، نیاز با پرینت بخشی از یک فایل و مواردی از این دست، بارگذاری فایل در سایت ممکن نبود، میتوانید از گزینه دیگر، یعنی «ارسال از طریق پیامرسانها» استفاده کنید.
در این بخش میتوانید مشخصات فایل/ فایلهای خود را (هر تعداد که بود) بهصورت دستی وارد کنید. پس از محاسبه هزینه و مشخص کردن نحوه دریافت و پرداخت هزینه سفارش، کد پیگیری سفارش را به همراه فایل/ فایلهای ارسالی از طریق پیامرسانهایی که در انتها به شما نمایش داده میشود، ارسال بفرمایید.
کارشناسان ما سفارش شما را با فایل/ فایلهای ارسالی مطابقت میدهند و چنانچه سفارش ثبتشده با فایل/ فایلهای ارسالی همخوانی داشته باشد، پروسه چاپ شروع میشود و چنانچه به اصلاح مبلغ فاکتور نیاز باشد، با هماهنگی شما و اعلام مبلغ اختلاف، فاکتور اصلاحی برای شما صادر میشود.
با استفاده از خدمات ما از هر جا که هستید و با هر وسیلهای که بتوانید به اینترنت دسترس داشته باشید، میتوانید با چند کلیک برای برای چاپ جزوه، پرینت دستورالعملها و فایلهای خود اقدام کنید.