تولید و تجارت

چگونه در دبی شرکت ثبت کنیم؟

راه اندازی یک شرکت در دبی یک چشم انداز جذاب برای بسیاری از کارآفرینانی است که به دنبال یک فرصت تجاری در بازار پر رونق خاورمیانه هستند.

دبی مدت هاست که به خاطر محیط تجاری دوستانه و پر رونق اش، به قطب اقتصادی خاورمیانه تبدیل شده است. اگر به دنبال راهی برای مهاجرت به امارات می گردید، اقامت از طریق ثبت شرکت در این شهر فرصت های نامحدودی را برای کارآفرینانی فراهم می کند که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستند.

این مقاله به تشریح مراحل لازم برای دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت و چگونگی آن، از فرآیند درخواست اولیه گرفته تا رعایت تمامی مقررات مربوطه می ‌پردازد.

فرایند ثبت شرکت در دبی

قبل از اینکه بتوانید فرآیند ثبت شرکت خود را شروع کنید، باید اطلاعات و مدارک لازم را جمع آوری کنید. شما می بایست مراحل زیر را قبل از آغاز فرایند درخواست ثبت شرکت در دبی طی کنید:

  • نام شرکت را انتخاب کنید و نوع شرکتی را که می خواهید راه اندازی کنید مشخص کنید.
  • مشخص کنید که چه کسانی در کسب و کار شما مشارکت خواهند داشت و برای هر شریک کپی پاسپورت و سوابق را تهیه کنید.
  • مجوز تجارت مورد نیاز را دریافت کنید.
  • محل استقرار شرکت را مشخص کنید.

توجه داشته باشید دانستن تمام اطلاعات مربوطه، بقیه مراحل ثبت نام را بسیار ساده تر می کند، پس تا می توانید اطلاعات کسب کنید.

چگونه در دبی شرکت ثبت کنیم؟

پس از مشخص کردن موارد ذکر شده در بالا باید مراحل زیر را جهت درخواست ثبت شرکت در دبی، انجام دهید:

آماده سازی اپلیکیشن

پس از جمع آوری تمام اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام، می توانید روند درخواست را آغاز کنید.

شما باید یک فرم درخواست را به مرجع توسعه اقتصادی دبی (DED) ارسال کنید. این فرم تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد شرکا و نوع شرکتی را که ثبت می کنید ارائه می کند.

همچنین باید مدارکی مانند قرارداد اجاره معتبر و کپی تایید شده پاسپورت بین المللی را ارائه دهید. علاوه بر این، از شما خواسته می شود که یک نسخه از اساسنامه شرکت را ارسال کنید.

چگونه در دبی شرکت ثبت کنیم؟

پرداخت هزینه های مجوز تجارت

پس از اینکه درخواست خود را با موفقیت ارسال کردید، قبل از اینکه بتوانید مجوز نام تجاری خود را دریافت کنید، باید پرداخت های لازم را انجام دهید.

این پرداخت ‌ها شامل هزینه‌ های ثبت و مجوز و همچنین هزینه‌ های اضافی مرتبط با نوع شرکتی است که ثبت می ‌کنید. پس از انجام تمام پرداخت ها، می توانید مجوز تجارت خود را دریافت کنید.

ثبت نام و نهایی شدن

 

مرحله نهایی این فرآیند، ثبت شرکت خود در اداره ثبت تجاری است. در این دفتر از شما خواسته می شود تا مدارک و اطلاعات تکمیلی برای نهایی شدن ثبت نام ارائه دهید.

پس از ارائه تمام مدارک لازم، مجوز تجاری به شما داده می شود و می توانید شرکت خود را به طور رسمی راه اندازی کنید.

هزینه های ثبت شرکت در دبی

هزینه های مربوط به ثبت شرکت، توسط دولت دبی و بسته به اندازه، نوع و ساختار شرکت تعیین می شود که متفاوت است. اما در مجموع هزینه ثبت شرکت در دبی به سه قسمت تقسیم می شود:

  • هزینه های اولیه برای دریافت مجوز تجارت: این هزینه ها بسته به نوع کسب و کاری که ثبت می کنید متفاوت خواهد بود و معمولاً از ۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ درهم برای ثبت یک دفتر فیزیکی، متغیر می باشد.
  • هزینه های ثبت نام شرکت: هزینه ثبت نام که می بایست به اتاق بازرگانی و صنعت دبی پرداخت شود، معمولاً از ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ درهم متفاوت است.
  • هزینه ‌های مربوط به راه ‌اندازی کسب ‌و کار: این هزینه ها به نیازهای خاص شرکت ها بستگی دارد و برای هر شرکت کاملا متفاوت خواهد بود.

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در خاورمیانه و ثبت شرکت در دبی هستید، کارشناسان باتجربه قصران گروپ شما را در این مسیر همراهی خواهند کرد. همچنین برای کسب هر گونه مشاوره و اطلاعات در خصوص مهاجرت، می توانید با آن ها تماس بگیرید.

ثبت شرکت در دبی یک فرآیند ساده و کارآمد است. با جمع آوری کلیه اطلاعات مربوطه از قبل و پیگیری مراحل درخواست و پرداخت، می توانید در کمترین زمان شرکت خود را ثبت کنید.

با یک مجوز تجاری معتبر، شما آماده خواهید بود تا سرمایه گذاری تجاری خود را در بازار پر رونق خاورمیانه آغاز کنید. نگران هزینه های ثبت شرکت هم نباشید چرا که مبلغ سرمایه گذاری شده در کمترین زمان به شما باز خواهد گشت. موفق باشید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x