شهرنشینیاخباردر متن جامعه
پایان فعالیت کافه شیطان پرستی در تهران
یک کافه در خیابان ولیعصر تهران، به دلیل برگزاری برنامههایی که «تحرکات شیطانی» توصیف شدهاند، پلمب شد.

به گزارش تلنگر؛ بر اساس ادعای پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ، پلمب یک کافه در محدوده ولیعصر تهران به دلیل برگزاری برنامههایی مرتبط با «ترویج فرقههای انحرافی» و «شیطانپرستی» اتفاق افتاده است.
پلیس اعلام کرد که متصدی کافه با آگاهی از حضور برخی افراد کم سنوسال، از این فعالیتها جلوگیری نکرده.
بر اساس اعلام پلیس، این اقدام در پی شکایات متعدد از سوی شهروندان منطقه با هدف مقابله با مظاهر فساد و انحراف انجام شد.
انتهای مطلب/ م.ا









