سلامت

آخرین قوانین اضافه شدن دارو به لیست دارویی کشور اعلام شد.

دبیر کارگروه بررسی و تدوین فهرست دارویی سازمان غذا و دارو شرایط قرار گرفتن دارو در فهرست دارویی کشور، دارندگان تاییدیه معتبر بین المللی، مزیت درمانی و هزینه را اعلام کرد. اثربخشی.

به گزارش تلنگر؛ نازیلا یوسفی در خصوص استفاده حداکثری از نظرات کارشناسی و کارشناسی در روند ورود داروها به فهرست دارویی کشور، گفت: هم افزایی کارشناسان برای معرفی مولکول های جدید مناسب به بازار دارویی کشور در سال ۱۴۰۲ از برگزاری ۱۷ کمیته بالینی با حضور پزشکان، متخصصان و اعضای هیأت علمی دانشگاه در رشته های مختلف از جمله گوارش، اورولوژی، نفرولوژی، عفونی، درد، مراقبت های ویژه، زنان و زایمان، پوست، روماتولوژی، هماتولوژی و انکولوژی، ریه سفید. ، غدد، مغز و اعصاب.

وی همچنین از برگزاری ۱۷ کمیته اقتصاد دارو با حضور کارشناسان و اعضای هیأت علمی در رشته اقتصاد و مدیریت دارو خبر داد و افزود: با بررسی دقیق ابعاد مختلف داروهای پیشنهادی به دبیرخانه کارگروه، داروهایی در فهرست ملی داروهایی قرار گرفتند که علاوه بر داشتن تاییدیه های معتبر بین المللی، دارای مزیت درمانی در نظام سلامت ایران بوده و با قیمتی مقرون به صرفه به سیستم دارویی کشور عرضه می شود.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x