آموزش و پرورش

آموزش صفر تا صد حسابداری

آموزش صفر تا صد دوره های حسابداری

رشته حسابداری در دنیای امروز به دلیل برخورداری از بازار کار پررونق و درآمد بالا، علاقه مندان بسیاری را به خود جذب نموده است. از این رو سالیان افراد بسیاری را میبینیم که در این رشته فارغ التحصیل میشوند و یا از طریق شرکت در دوره های آموزشی مهارت های مرتبط با این رشته را به دست می آورند. اما نکته ای که باید برای یادگیری حسابداری مورد توجه قرار دهید این است که بهترین آموزشگاه را به این منظور انتخاب کنید تا آموزش حسابداری صفر تا صد را به صورت تخصصی بگذرانید و مهارت های آن را به دست آورید و بتوانید به راحتی در بازارکار به فعالیت بپردازید. یکی از برترین برگزار کننده های دوره حسابداری در تهران مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد می باشد که با اساتید مجرب و در فضایی حرفه ای کلیه اصول و مهارت های این شغل را به شما آموزش میدهد. در ادامه دوره های حسابداری که در این مرکز آموزش میبینید را معرفی میکنیم:

دوره های دپارتمان مالی و حسابداری در مجتمع فنی تهران (میرداماد)

ویژگی های دوره حسابداری مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

  • مباحث مربوط به دوره حسابداری، توسط اساتید حرفه ای و فعال در این زمینه به هنرجویان ارائه داده می شود.

  • مباحث مربوط به دوره حسابداری از صفر تا ۱۰۰ و به صورت تخصصی آموزش داده می شود.

  • ارائه مدرک دوزبانه مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد، یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت دوره های حسابداری در این آموزشگاه می باشد.

  • مباحث مربوط به حسابداری با به روز ترین متد آموزشی و مطابق با استاندار های بین المللی، به هنرجویان ارائه داده می شود.

  • مجتمع فنی میرداماد، یک محیط مناسب را در اختیار هنرجویان قرار می دهد و همچنین در هنگام آموزش نرم افزار های حسابداری، سایت هایی مجهز به سیستم های هوشمند به هنرجویان ارائه داده می شود.

  • مجتمع فنی تهران (میرداماد) معتبر ترین آموزشگاه حسابداری در تهران می باشد. که افراد با شرکت در ا ین دوره می توانند دانش و مهارت های حسابداری را به طور کامل کسب کنند.

  • مباحث مربوط به حسابداری هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی به هنرجویان آموزش داده می شود.

  • و …

پرمخاطب ترین دوره های حسابداری

حسابداری مالی

یکی از انواع حسابداری که با استفاده از آن میتوان وضعیت مالی یک سازمان، موسسه، شرکت و … را بررسی کرد،حسابداری مالی می باشد. وظیفه اصلی حسابداران مالی ثبت وقایع مالی و تهیه گزارش از صورت های مالی برای استفاده کنندگان است. این شاخه از حسابداری از اهمیت و بازار کار بی نظیری برخوردار است.

حسابداری بازرگانی

یکی دیگر از انواع حسابداری، حسابداری بازرگانی است که در شرکت های بازرگانی مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که میدانید به شرکت هایی که کالایی را از خارج وارد کرده و کالای وارد شده را به بازار عرضه میکنند، شرکت های بازرگانی گفته میشود.

آموزش صفر تا صد حسابداری

حسابداری خدماتی

در این نوع حسابداری که در شرکت های خدماتی مورد استفاده قرار میگیرد، حسابدار همخوانی بین ستون بدهکار و بستانکار دفتر روزنامه را با ستون های مشابه در تراز آزمایشی بررسی میکنند. علاوه بر این یک حسابدار خدماتی باید از مباحثی از جمله انواع گزارش های مالی، چگونگی ثبت وقایع مالی، حسابداری وجوه نقد و بانک، حساب ها و اسناد دریافتنی و دفاتر کل و … آگاه باشد.

حسابرسی

حسابرسی رشته ای است که در آن حسابدار فعالیت های مالی طراحی شده را آنالیز میکند. هدف از انجام حسابرسی بررسی درستی عملیات مالی و اطلاعات ثبت شده در دفاتر و گزارش های حسابداری موسسه ها می باشد. حسابرسی نیز انواع مختلفی دارد که شامل حسابرسی رعایتی، حسابرسی عملیاتی، حسابرسی صورت های مالی، حسابرسی قانونی و حسابرسی داخلی می باشد.

حسابداری ویژه بازار کار

یکی از پر مخاطب ترین دوره های حسابداری را میتوان، حسابداری بازار کار دانست. در این دوره ها علاقه مندان صفر تا صد مهارت های مورد نیاز برای فعالیت در حوزه حسابداری را به دست می آورند. به طوریکه بعد از پایان این دوره میتوانید به راحتی وارد بازار کار شوید. بنابراین این دوره ها مناسب افرادی است که قصد ورود به بازار کار را دارند.

حسابداری مکانیزه

در حسابداری مکانیزه نرم افزارهای تخصصی رشته حسابداری آموزش داده میشود. یادگیری نرم افزارهای هلو، نرم افزار سپیدار، ترفندهای اکسل در حسابداری و … همگی در این دوره آموزش داده میشود. همانطور که میدانید که امروزه استفاده از رایانه در پردازش اطلاعات جایگزین سیستم های دستی حسابداری شده است. از این رو آموزش این نرم افزار ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نحوه تهیه اظهار نامه مالیاتی

به کارنامه مالی یک سال کاری شرکت ها و موسسات، اظهار نامه مالیاتی گفته میشود. در دوره های آموزش اظهارنامه مالیاتی در مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد شما چگونگی تهیه اظهارنامه مالیاتی، نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی و نحوه محاسبه مالیات را آموزش میبینید.

مجموعه قوانین مالیاتی

مجموعه قوانین مالیاتی یکی از دوره های تخصصی حسابداری می باشد که در آن با تمامی قوانین مالیاتی آشنا می شوید.

آموزش صفر تا صد حسابداری

معرفی مدارک پایان دوره حسابداری مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد

مدرک کلاس حسابداری مجتمع فنی تهران (نمایندگی میرداماد) قابل ترجمه رسمی مورد تایید قوه قضائیه و وزارت امور خارجه میباشد.این مدرک مورد تایید سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی و به عنوان یک skill certificate می تواند به عنوان معرفی مهارت های شما و هم چنین جز رزومه کاری و مهارتی دانشپذیر قرار می گیرد.

آموزش صفر تا صد حسابداری

مزایای مجتمع فنی تهران (نمایندگی میرداماد)

  • برترین نمایندگی مجتمع فنی تهران در ایران

  • ارائه گواهی پایان دوره از مجتمع فنی تهران به عنوان معتبرترین برند آموزشی کشور

  • ارائه گواهی پایان دوره از سازمان مدیریت و پژوهش استانداری تهران (کارکنان دولت)

  • حضور اساتید به نام و برجسته در این مرکز

  • دارای مشاوران مجرب و متخصص در حوزه آموزش

  • فضای آموزشی مجهز به جدید ترین فناوری روز دنیا

  • استفاده از متد آموزشی روز دنیا بر اساس آموزش عملی و شغل محور

  • داشتن بالاترین ابزار و تجهیزات شبکه و مجهز بودن تمام سیستم های کامپیوتری به آخرین امکانات

  • دارای ایزوی تخصصی آموزشIWA۲

  • دارای ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۰۰۱۵ در خصوص کیفیت و خدمات به مشتریان

جوایز و گواهینامه های حرفه ای:

  • دریافت جایزه “اصالت کیفیت و مشتری مداری” در سال ۹۴

  • دریافت گواهینامه “مدیریت تداوم کسب و کار” از TUV آلمان

  • دریافت تندیس “فناوری و مهارت” در همایش فناوری و مهارت

  • دریافت تندیس و لوح تقدیر در جشنواره ستاره های برتر فناوری بعنوان “شخصیت محبوب”

  • انتخاب سازمان نمونه از طرف مجله سروش

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x