سینما و تئاتر

علت ناموفق بودن سریال جامیونگ گو چیست؟

سریال جامیونگ گو برخلاف دو سری قبلی که با نام‌های افسانه جومونگ و امپراطور بادها پخش شد، موفقیت چشمگیری در زمان پخش از شبکه SBS به دست نیاورد.

سریال جامبونگ گو را به نوعی می‌توان سومین فصل از داستان جومونگ دانست.این سریال در سال ۲۰۰۹ تولید شده است و روایتی از دوران امپراطوری موهیول و درگیری بین گوگوریو و کشور ناکرانگ است. این مجموعه دنباله ای بر افسانه جومونگ و سرزمین بادها است. موهیول در این سریال پیرمردی جاه طلب است.

در زمان پخش سریال جامیونگ، رقیب دو سریال ملکه سئوندوک و Queen of Housewives بود. به همین دلیل sbs قسمت های این سریال رو از ۵۰ قسمت به ۳۹ قسمت کاهش داد.

این سریال برخلاف دو سری قبلی که با نام‌های افسانه جومونگ و امپراطور بادها پخش شد، موفقیت چشمگیری در زمان پخش از شبکه SBS به دست نیاورد و همین امر باعث شد تابه جای ۵۰ قسمت، مجموعه در ۳۹ قسمت به پایان برسد. همچنین امتیاز آن از میان ۱۵۰۰ رای در سایت مای دراما ۷.۸ از ۱۰ است که امتیاز قابل قبولی است.

بسیاری بر این باور بودند که تم فمنیستی این سریال از دلایل ناموفق بودن آن است. برخی دیگر به علت علاقه خاصی که به شخصیت جومونگ و موهیول داشتند، نتوانستند با شخصیت جاه طلبی موهیول در این سریال ارتباط برقرار کنند و در زمان پخش این سریال آن را دنبال نکردند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x