سینما و تئاتر

استوری عاشقانه هدی زین‌العابدین برای آقای بازیگر + عکس

به گزارش تلنگر؛ هدی زین‌العابدین با انتشار عکسی از سریال رهایم کن در کنار هوتن شکیبا نوشت: مهم اینه آدم بدونه چیو داره تحمل می کنه همون تعیین میکنه آدما چجوری باهات رفتار کنن باید بدونی کی دوست داره و کی لازمت داره.

هدی زین العابدین متولد ۲۳ خرداد ۱۳۶۸ در کرج، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فوق دیپلم گرافیک دانشگاه علمی کاربردی می باشد که فعالیت خود را از حضور در تیزرهای تبلیغاتی شروع کرد و از ۱۶ سالگی با فیلم «خانه روشن» وارد بازیگری شد.

هدی زین العابدین در سال ۱۳۹۰  برای نخستین بار به طور جدی و گسترده با سریال پربیننده سقوط یک فرشته در نقش فاطمه دختری محجوب و محجبه دیده شد.

همان سال او در سینما نیز فیلم سه قدم عاشقی را بازی کرد و در سال بعد باری دیگر توانست با نقش‌آفرینی در فصل سوم سریال قلب یخی مورد توجه قرار بگیرد.

در طی سال‌های بعد، خانم زین العابدین نقش‌های کمتر و گزیده‌تری چه در سینما و چه در تلویزیون ایفا کرد و می‌توان گفت باری دیگر کمرنگ شد تا اینکه در سال ۱۳۹۶ برای بازی در فیلم عرق سرد و همبازی شدن با بازیگرانی همچون باران کوثری، لیلی رشیدی، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

هدی زین العابدین طی سال‌های بعد نیز آثار جذاب سینمایی ای همچون سمفونی نهم، دست انداز، زالاوا، دسته دختران و سریال‌های رقص روی شیشه و کرگدن را ایفا کرد.

اما نقش آفرینی در سریال جدید رهایم کن توانست باری دیگر خانم زین العابدین را پر رنگ کند و امروز نام او بیشتر از همیشه جست و جو شود.

هدی زین العابدین در رهایم کن نقش مارال را ایفا می‌کند. این هنرپیشه در فیلم سینمایی عطرآلود نیز ایفای نقش داشت و برای آن نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

استوری هدی زین العابدین

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x