اظهارات جدید ترامپ درباره اهداف حملات اخیر آمریکا به ایران
بر اساس گزارش ها رئیس جمهور آمریکا حملات دیشب به ایران را تایید کرد و همچنین مدعی شد که نقض آتش بس همچنان ادامه دارد.

به گزارش تلنگر؛ دونالد ترامپ، رئیس دولت تروریستی آمریکا بار دیگر با نقض مجدد تفاهمنامه حمله تجاوزکارانه این رژیم به خاک ایران را تائید کرد.
براساس این گزارشها حملات دیشب با هدف حمله به انبارهای موشکی و پهپادی، سامانههای پدافند هوایی، زیرساختهای نظارتی و برخی سایتهای راداری ساحلی واشنگتن انجام شده است. این اقدام در پاسخ به حملات منتسب به ایران علیه کشتیرانی تجاری در تنگه هرمز و نقض توافق آتشبس انجام شده است.
همچنین وی هشدار داده است که اگر ایران به نقض توافق ادامه دهد، آمریکا ممکن است عملیات نظامی بیشتری انجام دهد. این موضع در بیانیههای رسمی دولت آمریکا نیز بازتاب یافته است.
تاکنون جزئیات مربوط به نتایج عملیات، میزان خسارت یا تلفات، از سوی منابع مستقل بینالمللی یا نهادهای بیطرف تأیید نشده است.
انتهای مطلب/ م.آ









