
به گزارش تلنگر؛ تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان دیدار اتریش و الجزایر و ثبت تساوی ۳-۳ این دو تیم، از جمع هشت تیم برتر سوم جام جهانی خارج شد و نتوانست به مرحله حذفی صعود کند.
شاگردان امیر قلعهنویی در این رقابتها با عملکردی بدون شکست، سه تساوی مقابل حریفان خود به دست آوردند اما این نتیجه برای ادامه حضور در تورنمنت کافی نبود.
این اتفاق در شرایطی رقم خورد که جام جهانی برای نخستین بار با حضور ۳۲ تیم در مرحله حذفی برگزار میشود و ایران فرصت تاریخی صعود را از دست داد.
در دیگر دیدار گروه J، آرژانتین با پیروزی ۳ بر یک مقابل اردن، با کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.
انتهای مطلب/ م.ا









