فوتبالاخبار

پایان کار ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال

تیم ملی فوتبال ایران با سه تساوی در مرحله گروهی جام جهانی، شانس حضور در جمع ۳۲ تیم مرحله حذفی را از دست داد و با جام خداحافظی کرد.

به گزارش تلنگر؛ تیم ملی فوتبال ایران پس از پایان دیدار اتریش و الجزایر و ثبت تساوی ۳-۳ این دو تیم، از جمع هشت تیم برتر سوم جام جهانی خارج شد و نتوانست به مرحله حذفی صعود کند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در این رقابت‌ها با عملکردی بدون شکست، سه تساوی مقابل حریفان خود به دست آوردند اما این نتیجه برای ادامه حضور در تورنمنت کافی نبود.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که جام جهانی برای نخستین بار با حضور ۳۲ تیم در مرحله حذفی برگزار می‌شود و ایران فرصت تاریخی صعود را از دست داد.

در دیگر دیدار گروه J، آرژانتین با پیروزی ۳ بر یک مقابل اردن، با کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

انتهای مطلب/ م.ا

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

کرمان موتور

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x