اخبار خودرو

اعلام آخرین قیمت عرضه و زمان تحویل خودرو زوتی DL5

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا از تحویل اولین سری کراس‌اور DL5 پارس خودرو،‌ طی مراسمی به مشتریان خبر داد. پارس خودرو تاکید کرد که مونتاژ این خودروی به روز و کیفی در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

به گزارش تلنگر؛ محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تحویل اولین سری خودرو کراس اور DL5 پارس خودرو به مشتریان، اعلام کرد با بیان اینکه گروه سایپا در ۲۳ ماه اخیر برنامه جامعی تدوین کرده که مسائل زیست محیطی و گسترش پلتفرم‌های برقی در آن جایگاه ویژه‌ای دارند. در راستای کنترل بازار، ارتقای محصولات جاری و به خصوص افزایش رقابت‌پذیری،‌ واردات و مونتاژ خودروهای وارداتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود تولید تیپ‌های مختلف چانگان در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است، بدین جهت خودرو CS55 پلاس در سایپا،‌ چانگان CS35 پلاس در شرکت پارس خودرو و CS15 نیز در یکی از شرکت‌های بن رو یا کاشان تولید و عرضه خواهد شد. ضمن آنکه تولید خودروهای برقی در دستور کار سایپا قرار گرفته،‌ نمونه‌های جدید خودروهای برقی وارد ایران شده است. بدین جهت خودروهای تمام برقی برای سیستم حمل و نقل عمومی و به عنوان تاکسی (تحویل سازمان تاکسیرانی)‌ عرضه خواهد شد. برای خودروی جدید آریا(هیبرید برقی و تمام برقی) در حال انجام استانداردهای نهایی هستیم و امیدواریم اوایل تابستان سال آینده تولید انبوه این خودرو انجام شود.

تحویل DL5 Zotye

در فاز نخست،‌ خودرو DL5 به صورت تمام وارداتی به مشتریان تحویل داده شد و در فاز دوم، قرار است خودروی یاد شده همراه با داخلی‌سازی،‌ مونتاژ و به بازار عرضه شود. بر این اساس اولین قطعات آن در حال ورود به ایران است و خطوط تولید این محصول در شرکت پارس خودرو در حال آماده‌سازی است.

قیمت کارخانه زوتی DL5

قیمت نهایی زوتی DL5 برابر یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در شورای رقابت،  مورخ ۲۲ مهرماه تعیین شده است. بر این اساس در فاز اول ۸۰۰ دستگاه خودرو DL5 پارس خودرو، بدون تاخیر و دقیقا در ٣۰ روز کاری و طبق تعهد قبلی، آماده تحویل به مشتریان است و در فاز دوم ۲ هزار خودرو DL5 مونتاژ و تحویل داده می‌شود.

در حالیکه در سامانه جامع فروش خودروهای وارداتی، قیمت علی‌الحساب این خودرو معادل ۷۷۰ میلیون تومان اعلام شده بود اما شورای رقابت، قیمت کارخانه‌ای این محصول را معادل ۸۲۶ میلیون و ۵۰۹ هزارتومان اعلام کرده است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x