دولت

اعلام پایان شرایط پرواز ممنوع از سوی سازمان هواپیمایی کشوری

محدودیت های پروازی در فرودگاه های کشور برداشته شده و پروازها در این فرودگاه ها راه اندازی شده است.

به گزارش تلنگر؛ ابراهیم مرادی -عضو هیات مدیره و مدیر فرودگاه بین المللی مهرآباد- گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی سازمان هواپیمایی کشوری تمامی محدودیت های پروازهای مهرآباد برداشته شده و روند پذیرش مسافران در این فرودگاه انجام می شود. این فرودگاه از ساعت ۵:۳۰ صبح آغاز شده است: لغو تعلیق برای همه فرودگاه هایی که در اطلاعیه های هواپیمایی قبلی ذکر شده اند اعمال می شود.

همچنین روابط عمومی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اعلام کرد که پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) از ساعت ۶ صبح امروز (۷ فروردین ۱۴۰۳) به حالت عادی باز می گردد.

برای دریافت بلیط جایگزین برای پرواز کنسل شده، مسافران باید با مرکز پاسخگویی ایرلاین مربوطه یا مرکز فروش بلیط تماس بگیرند.

همچنین مسافران می توانند اطلاعات پرواز را از سایت فرودگاه امام خمینی (ره) به نشانی www.ikac.ir و از مرکز تماس فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره تلفن های ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸، ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۱، ۰۹۶۳۳۰ در هر ساعت از شبانه روز دریافت کنند.مسافران ایران ایر امروز (۷ فروردین ۱۴۰۳) به دلیل تغییر برنامه پروازی این شرکت قبل از عزیمت به فرودگاه امام (ره) با مرکز پاسخگویی هما تماس بگیرند.

پس از عملیات گسترده ارتش جمهوری اسلامی ایران در شنبه شب که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه انجام شد، پروازها از فرودگاه بین المللی مهرآباد، امام خمینی (ره) انجام شد. فرودگاه (ره) و برخی دیگر از فرودگاه های غرب کشور تا ساعت ۶ صبح امروز لغو شد.

انتهای مطلب

 

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x