اخبار خودرو

بررسی مشخصات فنی خودرو زوتی T300 + قیمت

در این مطلب قصد داریم تا به خودرو زوتی T300 جدید وارداتی توسط پارس خودرو بپردازیم. با بررسی مشخصات فنی و داخلی زوتی DL5 همراه تلنگر باشید.

به گزارش تلنگر؛ خودرو زوتی T300 (Zoti DL5 car) یک کراس اوور ساب کامپکت است که از سال ۲۰۱۶ زمانی که اولین نسل آن عرضه شد توسط Zotye تولید شد. Zotye T300 2022 متعلق به اولین نسخه است و ظرافت را با قدرت ترکیب می کند. این تنها در یک تریم موجود است که استاندارد آن است که توسط یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تامین می شود.

مشخصات فنی خودرو زوتی T300(زوتی DL5)

ویژگی های فناوری و اطلاعات سرگرمی در خودرو زوتی T300شامل صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، بلوتوث، سیستم نظارت هوشمند، ناوبری، کنترل صوتی و سیستم صوتی است.

بررسی موتور خودرو زوتی T300 قدرتمند

زوتی dl5

با یک سیستم کارآمد ۱.۵ توربو حداکثر قدرت را با صرفه جویی در مصرف سوخت ارائه می دهد. Zotye T300 مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۴۴ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر است که به گیربکس CVT و پیشرانه FWD متصل است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۵ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۲۰ کیلومتر در ساعت است. فناوری پیشرفته موتور تجربه رانندگی دلپذیری را در همه زمان ها در همه جاده ها تضمین می کند.

مشخصات خارجی

از نمای بیرونی Zotye T300 شروع می‌شود، جلوپنجره جلویی زیبا، چراغ‌های جلو LED، چراغ‌های روشنایی در روز، و چراغ‌های مه شکن جلویی دارد. در کناره‌ها، چرخ‌های ۱۷ اینچی، دستگیره‌های درها به رنگ بدنه، روکش چاه چرخ‌های مشکی، ریل‌های سقف و آینه‌های جانبی همرنگ بدنه با چراغ راهنما دیده می‌شوند. ابعاد بیرونی ۴۴۰.۵ سانتی متر طول، ۱۸۳ سانتی متر عرض، ۱۶۶.۵ سانتی متر ارتفاع و ۲۶۱ سانتی متر فاصله بین دو محور است.

طراحی زیبای چراغ‌های جلو و عقب و ترکیب جذاب بین آن‌ها به خودرو حسی پر جنب و جوش، جریان و انعطاف‌پذیری می‌دهد. تعداد کمی از خطوط ساده، حسی از سبک مدرن را به خودرو اضافه می کنند، در حالی که حس کلاسیک را حفظ می کنند.

مشخصات داخلی

خودرو زوتی T300 کابین راننده

با حرکت به فضای داخلی Zotye T300 ، امکاناتی مانند صندلی‌های چرمی، فرمان چرمی چند منظوره، روشنایی داخلی، تکیه‌گاه وسط جلو با جا لیوانی، انبار کنسول وسط، سانروف پانوراما، شیشه‌های برقی، صندلی‌های عقب، سیستم تهویه مطبوع دریچه های AC و سانروف پانوراما هوشمند منظره ای متفاوت و صحنه لذت بخشی را در طول مسیر به شما می دهد. احساس کنید که آسمان در دسترس شماست.

سیستم کنترل پیشرفته خودرو

ویژگی ضد لغزش با تشخیص نقاط کور و کاهش مقاومت در برابر باد.

کابین راننده و مسافران

فضای داخلی سرنشینان Zotye T300

با دقت طراحی شده است زیرا فضای منحصر به فرد کنترل بالایی را با احساسی جادار و راحت می دهد. با صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی و بسیاری از برنامه های پیشرفته، می توانید با گوشی هوشمند خود ارتباط برقرار کنید تا به راحتی تماس های خود را برقرار کنید. کابین راننده و سرنشینان با دقت طراحی شده است زیرا فضای منحصر به فرد آن کنترل بالایی را با احساسی جادار و راحت می دهد.

سیستم مکانیزم پارکینگ

نمایشگر تصویر پانوراما و سنسورهای دقیقی که در همه طرف خودرو قرار گرفته اند تا پارک را راحت تر کنند. با یک سیستم فیلتر هوای باشکوه از هوای تازه لذت ببرید. این سیستم روی تصفیه یون‌های منفی و جداسازی ناخالصی‌ها کار می‌کند تا شما را در یک کابین تازه و تمیز سرشار از زندگی نگه دارد. فضای داخلی دو رنگ هماهنگ به کابین ترکیبی عالی با بدنه خارجی می‌دهد تا مکمل یکدیگر باشند.

فرمان چند منظوره، ساخته شده از چرم با کیفیت بالا، برای هندلینگ راحت و نرم. دسته دارای ده دکمه برای مدیریت عملکردهای کلیدی مانند کنترل صوتی، بلوتوث و پخش کننده چند رسانه ای است. همه چیز تحت کنترل شماست. چراغ‌های خوش‌آمدگویی ملایم، نور دستگیره در و نور داخلی، همه با هم حس گرما و آرامش را پس از یک روز طولانی و سخت به شما می‌دهند.

مشخصات ایمنی و عملکرد

صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، از فناوری بلوتوث استفاده کنید، وضعیت وسیله نقلیه خود را از طریق سیستم نظارت هوشمند، سیستم ناوبری و بسیاری ویژگی های دیگر نمایش دهید.

خودرو زوتی T300  با آخرین تکنولوژی ایمنی در صنعت خودرو ساخته شده است. ویژگی های ایمنی و کمک راننده در Zotye T300  شامل سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کیسه هوا، هشدار ضد سرقت، سنسورهای پارک جلو و عقب، کمربند ایمنی جلو، ایموبلایزر و سیستم کنترل خودرو است. گیربکس آسان و انعطاف پذیر با فناوری CVT که رانندگی راحت و حرکت کارآمد بین سرعت های موتور را تضمین می کند تا رانندگی لذت بخشی را در تمام طول مسیر به شما ارائه دهد.

مزایا و معایب خودرو زوتی T300

بررسی مشخصات فنی خودرو زوتی T300 + قیمت

مزایای Zotye T300  قیمت مقرون به صرفه، ویژگی های عالی و قدرت مناسب آن است. معایب Zotye T300 طراحی غیرجذاب، ارزش نام تجاری پایین و پلاستیک سخت در داخل آن است.

مزایا خرید خودرو زوتی

T300 به دلیل مقرون به صرفه بودن شناخته شده است و دارای ویژگی های عالی مانند چراغ های جلو LED، قفل مرکزی، AUX و ABS (سیستم ترمز ضد قفل) است. همچنین به خریداران خودروهای جدید یک موتور ۱.۵ لیتری ارائه می دهد.

مقایسه خودرو زوتی T300در تریم ها و مدل ها

Zotye T300  تنها در یک تریم موجود است که استاندارد است. هیچ تریم دیگری وجود ندارد که بتوان آن را با آن مقایسه کرد.

قیمت خودرو زوتی T300

قیمت خودرو زوتی T300  از حدود ۱۲۲۲۵ دلار شروع می شود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x