گردشگری

بهترین راه مهاجرت به پرتغال

پرتغال کشوری پر از جاذبه های فرهنگی، مناظر خیره کننده و فرصت های خارق العاده است. این کشور با داشتن یک سیستم ویزا که به طور ویژه برای کسانی که به دنبال مهاجرت هستند طراحی شده است، جای تعجب نیست که به یک مقصد محبوب برای مهاجران در سراسر جهان تبدیل شده است.

اگر دارای منابع مالی کافی هستنید، بهترین راه برای شما دریافت اقامت مکن مالی پرتغال می باشد.

در این مقاله در مورد راه های مهاجرت به پرتغال و شرایط تمکن مالی پرتغال جهت استفاده از تمام امکانات این کشور زیبا صحبت خواهیم کرد.

شرایط دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال

قبل از در نظر گرفتن هر گزینه مهاجرتی، باید مطمئن شوید که معیارهای لازم را دارید. درک این نکته مهم است که با وجود این که سیستم ویزای پرتغال در برای همه افراد دسترس است، هنوز شرایطی وجود دارد که باید رعایت شوند.

مهاجرت تمکن مالی پرتغال با عنوان ویزای d۷ پرتغال یا خود حمایتی نیز شناخته می شود. این روش اخذ اقامت برای افرادی که دارای منابع مالی و پشتوانه های اقتصادی مناسبی هستند، همینطور بازنشستگان بسیار مناسب است. این افراد همچنین می توانند برای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی در اسپانیا هم درخواست دهند.

برای دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال و زندگی در این کشور، باید بتوانید اثبات کنید که دارای تمکن مالی و منابع کافی برای زندگی در پرتغال، بدون نیاز به داشتن درآمدی اضافی و یا کار کردن در این کشور، هستید.

پس به عنوان یک مهاجر برای دریافت اقامت پرتغال، باید بتوانید ثابت کنید که:

  • شما سابقه کیفری پاکی دارید.
  • شما یک پاسپورت معتبر دارید.
  • شما مدارک لازم را دارید که نشان می دهد می توانید از نظر مالی از خود حمایت کنید.

اخذ ویزای پرتغال

هنگامی که واجد شرایط بودن خود را بررسی کردید و دانستید که شرایط اولیه ورود به پرتغال را دارید، می توانید برای ویزا درخواست دهید.

انواع مختلفی از ویزاها وجود دارد که هر کدام مجموعه ای از شرایط خاص خود را دارند. توجه به این نکته مهم است که برخی از ویزاها،مانند ویزای دانشجویی، علاوه بر مواردی که قبلا ذکر شد، به مدارک دیگری نیز نیاز دارند.

بهترین راه مهاجرت به پرتغال

انواع ویزای پرتغال

به طور کلی دو نوع ویزا، ویزای کوتاه مدت و ویزای بلند مدت، برای کشور پرتغال وجود دارد که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت:

ویزاهای کوتاه مدت

اگر به دنبال ورود به پرتغال برای مدت کوتاهی هستید، شاید برای دیدار با خانواده یا شرکت در یک کنفرانس، باید برای ویزای شینگن اقدام کنید. این نوع ویزا به شهروندان برخی از کشورها اجازه می دهد تا حداکثر ۹۰ روز از کشورهای حوزه شینگن بازدید کنند. بسته به کشور مبدأ، ممکن است از شما خواسته شود مدارک بیشتری ارائه دهید.

ویزاهای بلند مدت

اگر به دنبال اقامت طولانی تری در پرتغال هستید، باید برای ویزای بلند مدت اقدام کنید. این ویزا نیاز به ارائه مدارک بیشتری نسبت به ویزای کوتاه مدت دارد. همچنین از شما خواسته می شود مدرکی مبنی بر اقامت در پرتغال، پیشنهاد کار از سوی یک کارفرمای پرتغالی، و مدرکی مبنی بر وجود بودجه کافی برای زندگی و اقامت در پرتغال را ارائه دهید.

گزینه های دیگر

شهروندان برخی از کشورها، از جمله اعضای اتحادیه اروپا، شرایط ویزای راحت تری نسبت به سایر کشورها دارند و می توانند راحت تر وارد پرتغال شوند. به عنوان مثال، شهروندان اتحادیه اروپا می توانند بدون ویزا وارد پرتغال شوند و تا ۹۰ روز اقامت داشته باشند. برای کسانی که می خواهند بیشتر بمانند، گزینه ای برای درخواست اجازه اقامت از دولت پرتغال وجود دارد.

بهترین راه مهاجرت به پرتغال

در مجموع برای کسب اطلاعات بیشتر جهت مهاجرت به اروپا و دریافت ویزای پرتغال بهتر است با کارشناسان مهاجرتی قصران گروپ مشورت کنید و بهترین راه را برای مهاجرت خود انتخاب کنید.

مدت اعتبار مجوز اقامت پرتغال

در صورتی که با درخواست ویزای شما موافقت شود و ویزای پرتغال را دریافت کنید، می توانید تا دو سال در پرتغال اقامت داشته باشید. پس از گذشت دو سال می توانید برای تمدید مجوز اقامت خود درخواست دهید و این مجوز به مدت سه سال دیگر برای شما تمدید خواهد شد.

مهاجرت به پرتغال یک چشم انداز هیجان انگیز است و سیستم ویزا به گونه ای طراحی شده است که به افراد این امکان را می دهد که نسبتاً راحت این کار را انجام دهند.

اگر قصد مهاجرت به پرتغال را دارید، بهترین راه برای انجام این کار این است که واجد شرایط بودن خود را ارزیابی کنید، در مورد انواع مختلف ویزا تحقیق کنید و برای ارائه مدارک لازم آماده باشید. با برنامه ریزی و آمادگی مناسب می توانید مهاجرت خود را به پرتغال به واقعیت تبدیل کنید.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x