سینما و تئاتر

رازهای صنعت پر رونق سینمای ترکیه

صنعت سینمای ترکیه، جایگاه خود را در عرصه فیلم بین المللی به دست آورده است و بسیاری را با تولید روزافزون فیلم های باکیفیت از کارگردانان با استعداد شگفت زده کرده است. از فیلم ‌های دوران عثمانی گرفته تا محصولات مدرن، سینمای ترکیه ترکیبی هیجان‌ انگیز از ژانرهای بین ‌المللی را در کنار تولیدات داخلی ارائه می ‌کند.

صنعت فیلم ترکیه با چندین عامل کلیدی که در اختیار دارد از کارگردانان خلاق و با استعداد گرفته تا محبوبیت در برخی بازارهای بین المللی، قرار است در سال‌ های آینده حتی بیش از این پیشرفت کند.

افزایش سودآوری صنعت سینمای ترکیه

صنعت فیلم ترکیه با افزایش مداوم سود از سال ۲۰۱۸ با سرعت شگفت انگیزی در حال رشد است. در همین بازه زمانی، نامزدی جوایز فیلم ‌های ترکیه ‌ای نیز افزایش یافته است که نشان از کیفیت بالاتر تولید دارد.

سرمایه گذاری در سینمای ترکیه یکی از بهترین و پرسود ترین راه های سرمایه گذاری در ترکیه می باشد. علاوه بر آن دولت ترکیه برای سرمایه گذاران در این صنعت، مزایا و تشویق های فراوانی در نظر گرفته اند که افراد می توانند از آن ها بهره ببرند.

اگر دنبال راهی ساده و کم ریسک برای افزایش سرمایه خود هستید سرمایه گذاری در ترکیه می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد، برای مهاجرت به ترکیه با کارشناسان قصران گروپ تماس بگیرید.

فیلم ها و افراد مشهور در سینمای ترکیه

تولید مدرن فیلم های ترکی با ماهیت و عمق داستان مشخص می شود که در پس زمینه شهرهای ملی و بین المللی اتفاق می افتد.

از نظر ژانر، صنعت فیلم ترکیه در تولید فیلم ‌های هیجان ‌انگیز، کمدی‌ های عاشقانه، قطعات دوره‌ ای، و درام ‌های حماسی، با گروه بازیگران برجسته ‌ای از سلبریتی ‌های فهرست  A، شهرت و محبوبیت پیدا کرده است.

هم اکنون فیلم‌ های ترکیه ‌ای با ترکیب قرار دادن محصولات پرسود و قدرت سلبریتی ‌ها، به صنعت جذابی برای سرمایه ‌گذاری و حضور در آن تبدیل شده ‌اند.

رازهای صنعت پر رونق سینمای ترکیه

از جمله فیلم ها و سریال های پرطرفدار ترکی می توان به سریال ترکی تلخ و شیرین، گلپری و سیب ممنوعه اشاره کرد. همچنین برخی از بازیگران محبوب در ترکیه عبارتند از: جان یامان، هانده ارچل، کرم بورسین، دمت اوزدمیر و پینار دمیز.

توزیع چند پلتفرمی سینمای ترکیه

به لطف تکنولوژی و پلتفرم های چند رسانه ‌ای مانند سرویس ‌های استریم، دانلود های دیجیتال و پشتیبانی بین‌ المللی، فیلم‌ های ترکی اکنون در مقیاس جهانی به دست مخاطبان می ‌رسند.

توزیع کنندگانی مانند نتفلیکس، آمازون و اپل اکنون بودجه قابل توجهی را برای نمایش انواع فیلم ها و سریال های ترکی اختصاص می دهند.

همراه با جشنواره ها، جوایز فیلم و جشنواره فیلم استانبول، فیلم های ترکی روز به روز محبوب تر می شوند و به این صنعت اجازه رشد و شکوفایی می دهند.

مزایای جذاب سینمای ترکیه

دولت ترکیه مشوق های زیادی را برای فیلمسازان و تهیه کنندگانی که در صنعت فیلم ترکیه سرمایه گذاری می کنند، فراهم می کند. این مشوق ها از معافیت های مالیاتی تا وام های کم بهره برای خریداران را شامل می شود.

رازهای صنعت پر رونق سینمای ترکیه

با چنین انگیزه های جذابی، فیلمسازان و تهیه کنندگان این صنعت توانسته اند فیلم های بیشتری را با هزینه کمتر تولید کنند. در نتیجه، تعداد شرکت های تولید به شدت افزایش یافته است و فرصت های شغلی بیشتری برای علاقه مندان به فیلم های داخلی ایجاد می کند.

پیشرفت و موفقیت سریع ترکیه در تجارت فیلمسازی جای تعجب ندارد. از فیلم ‌های ژانر محبوب عاشقانه گرفته تا فیلم‌ های کلاسیک برنده جوایز، این کشور شاهد فیلم‌ ها و سریال های زیادی از مجموعه ‌ای چشمگیر از کارگردانان و بازیگران مشتاق بوده است.

تشویق ‌های سخاوتمندانه با پشتوانه افزایش سود، همه نشانه‌ هایی حاکی از ادامه موفقیت صنعت فیلم ترکیه در سال‌ های آینده می باشند.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x