سینما و تئاتر

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری 2

الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری 2 از بازیگران جوان در عرصه هنر است که هنر او تنها به بازیگری محدود نمی‌شود. با پخش قسمت جدید زخم کاری (بازگشت) هنر او در بازیگری بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه به معرفی این بازیگر توانمند خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ الناز ملک بازیگر و نوازنده جوان که کار هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و پس از گذراندن دوره بازیگری در کلاس‌های مربوطه تجربه‌های کوتاهی در چند فیلم ازجمله سریال سقوط که به شهرت این بازیگر منجر شد، به نقش آفرینی پرداخته است. در سریال سقوط الناز ملک نقش اول را بر عهده داشت و توانست آنچه که مخاطب برایش چشم نواز است را اجرا کند و به همین سبب به معروفیت در پس از اولین سریال خود دست یافت. او اکنون بازیگر نقش سیما در زخم کاری ۲ را ایفا می کند.

بیوگرافی الناز ملک؛ بازیگر نقش سیما در زخم کاری ۲

الناز ملک در مراسم زخم کاری 2

الناز ملک متولد ۱۹ آذر ۱۳۷۴ است و اکنون ۲۸ سال دارد. او به حرفه بازیگر مشغول است؛ اما در زمینه نوازندگی نیز فعالیت می‌کند. او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌ های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرد. اولین فیلم‌های کوتاه که در دو فیلم کوتاه به نام‌های «کافه فراموشی» و «چاه سرخ» و دو تئاتر به نام‌های «مکبث» و «ایوب‌خان» نقش آفرینی کرد.

تحصیلات الناز ملک در زمینه بازیگری و با گذراندن دوره چهار ساله لیسانس بود. او ادامه تحصیلات خود را در کلاس های آموزشگاه ماهان گذراند و فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با مینی سریال سقوط با عنوان نقش اول به نام آیسان در شبکه خانگی به شهرت رسید.

قد الناز ملک ؛ بازیگر نقش سیما در زخم کاری ۲

در مورد قد الناز ملک سوال کرده بودید؛ بازهم باید بگوییم که در این مورد اطلاعات موثقی در دسترس نیست ولی برخی از سایت ها، قد الناز ملک را ۱۷۴ اعلام کرده اند. وزن اون نیز حدود ۷۰ کیلوگرم است.

از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر نقش سیما در زخم کاری ۲ می توان به موی قهوه ای و چشم های به رنگ سبز و راست دست بودنش اشاره کرد.

ازدواج و همسر الناز ملک

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری 2

از وضعیت تاهل الناز ملک اخبار موثقی در دست نیست؛ بازیگر نقش سیما در زخم کاری ۲، در صفحه اینستاگرام خود عکسی به عنوان همسرش منتشر نکرده است.

آثار الناز ملک

تئاتر های الناز ملک

الناز ملک پس از اتمام دوره بازیگری، به بازی در تئاتر پرداخت. او در چند نمایش از‌جمله «مکبث» به کارگردانی امیر دژاکام بازی کرده است.

الناز ملک در نمایش آنا

بازیگر الناز ملک در نمایش آنا

الناز ملک با بازی در نمایش تک پرسوناژ آنا به کارگردانی امیر دژاکام، برنده بهترین جایزه بازیگری جشنواره مونودرام تونس شد. این بازیگر هر هفت پرسوناژ این نمایش را به تنهایی اجرا می‌کند. او با بازی در این نمایش توانست برنده جایزه بهترین بازیگر بخش بین الملل جشنواره مذکور شود.

الناز ملک در سریال سقوط

الناز ملک در سریال سقوط

گفتنی است سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده ساخته شده و نگارش فیلمنامه آن با اعظم بهروز بوده است. محمدرضا منصوری نیز تهیه‌ کنندگی این سریال را برعهده دارد و بازیگرانی همچون حمید فرخ نژاد، الناز ملک، عباس جمشیدی‌فر و سجاد بابائی در این سریال حضور دارند. الناز ملک با بازی در این مینی سریال به کارگردانی سجاد پهلوان زاده به شهرت قابل توجهی دست یافت.

الناز ملک درباره نحوه انتخاب اش برای سریال سقوط می‌گوید:

دقیقا ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۰ بود که محمد حسین مهدویان به موسسه ما آمد برای دیدن بازیگر و آنجا بود که برای سریال سقوط انتخاب شدم. آقای مهدویان من کنار شما تو این مدت رشد کردم و یادگرفتم و یاد میگیرم، ممنون که بهم اعتماد کردید، امیدوارم با اعتماد کارگردان‌هایی مثل شما، ورود نسل جدید و مستعد به دنیای بازیگری سهل‌تر شود.

الناز ملک در سریال آکتور

الناز ملک در آکتور نقش یک مراجعه کننده به مشاور با بازی هانیه توسلی در نقش نازی را به عهده داشت که چشمان اشک بار وی به بدلیل خیانت شوهرش به او در این سریال است. این بازیگر سومین تجربه بازی در شبکه نمایش خانگی را به کارگردانی نیما جاویدی به دست آورد و با ستارگانی، چون نوید محمدزاده در نقش علی و احمد مهران فر در نقش مرتضی هم بازی شد. هومن برق نورد، هستی مهدوی فر، سها نیاستی، مهراوه شریفی‌نیا و گلاره عباسی نیز در این سریال به هنرمندی پرداختند.

خلاصه داستان سریال زخم کاری ۲

در نبود مالک، حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است. همچنان بوی خون به مشام می‌رسد. زخم کاری یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است. این داستان که بر پایه رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته و پخش شده است.

بازیگران سریال زخم کاری دو

الناز ملک در سریال زخم کاری دو چه نقشی دارد؟

بازیگران فصل دوم این سری مجموعه جواد عزتی ، رعنا آزادی ور ، هانیه توسلی ، سعید چنگیزیان ، الهه حصاری، عباس جمشیدی فر، مهدی زمین پرداز ، مرتضی امینی تبار ، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی بر عهده دارند. همچنین الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری ۲ به ایفای نقش پرداخته است.

الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری ۲

الناز ملک در زخم کار در نقش سیما

برای الناز ملک، بازیگر نقش سیما در زخم کاری ۲ همه شرایط مهیا بوده است تا توان خود را به رخ بکشد؛ چه در بخش آغازین داستان که مخاطبان شاهد عاشقانه او و همسرش (ژاکان با بازی سجاد بابایی) بودند و چه حالا که در دست داعشی‌ها گرفتار آمده. از قضا بخش دوم فرصت بهتری است تا بازیگر توانایی خود در نمایش احساسات درونی چون ترس، یأس و امید را اثبات کند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x