سینما و تئاتر

بیوگرافی نفس بازغی بازیگر نقش تینا در سریال گناه فرشته

امروز به بیوگرافی نفس بازغی، بازیگر نوجوان سریال گناه فرشته خواهیم پرداخت که نقش تینا را بازی می کند.

به گزارش تلنگر؛ نفس بازغی هنرپیشه جدید دهه هشتادی ایران می‌باشد که این روزها در نخستین تجربه بازی در مقابل دوربین با نقش تینا در سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا در شبکه نمایش خانگی در کنار ستارگانی چون شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی حضور دارد.وی دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر است و و در یک خانواده هنرمند و سینمایی به دنیا امده است.در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با جزییات بیشتری از زندگی شخصی و بیوگرافی نفس بازغی دختر پژمان بازغی آشنا شوید.

بیوگرافی نفس بازغی (Nafas Bazeghi)

نفس بازغی در ۵ تیر سال ۱۳۸۷ در تهران به دنیا آمده است، او اکنون ۱۵ سال دارد و دانش‌آموز است. بیوگرافی نفس بازغی اکنون که به دنیای بازیگری ورود کرده است یک بیوگرافی هنری شده. در اکران مردمی فیلم پرونده باز آخرین اثر کیومرث پوراحمد با پدرش و در اکران فیلم سینمایی جوجه تیغی با مادرش همراه بود. حالا نیز با حضور در فیلم گناه فرشته همه را شگفت زده کرده است.

نفس بازغی دختر پزمان بازی نیز شغل پدرش را انتخاب کرد و با بازی در سریال گناه فرشته پا به دنیای فیلم و سینما گذاشت. او دختر پژمان بازغی بازیگر تلویزیون و سینما و مستانه مهاجر، تدوین گر، تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران است که به تازگی وارد دنیای بازیگری شده و اولین تجربه اش را در جمع بازیگران سریال گناه فرشته حضور دارد.

آغاز فعالیت هنری نفس بازغی

بیوگرافی نفس بازغی

شروع فعالیت نفس بازغی به عنوان بازیگر در سال ۱۴۰۲ با سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا شروع شد و نخستین تجربه بازی مقابل قاب دوربین را به دست آورد.

اطلاعات فردی نفس بازغی

تاریخ تولد ۱۳۸۷.۰۴.۰۵
نماد ماه تولد سرطان
قد حدود ۱۶۰ سانتی متر
وزن حدود ۵۵ کیلو
رنگ چشم قهوه ای

زندگی خصوصی نفس بازغی

عکس کودکی نفس بازغی

عکس جدید نفس بازغی

نفس بازغی در کنار مادرش

نفس بازغی دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی است.او متولد سال ۱۳۸۷ است و اکنون ۱۵ سال سن دارد. پدر و مادر نفس بازغی دو سال قبل از هم جدا شدند، او در مقابل دوربین عکاسان با هردوی آنها دیده می شود و به نوعی پدر و مادرش قبل از اینکه او بازیگر شود، دخترشان را به جامعه هنری معرفی کرده اند.

پژمان بازغی دو سال قبل گفته بود که دخترش نفس بازیگری را دوست دارد و از اینکه دخترش بازیگر شود ترسی ندارد.

بعد از جدایی پژمان بازغی و مستانه مهاجر، این تهیه کننده و کارگردان اعلام کرد که دچار بیماری سرطان شده است. لاغری مفرط مستانه مهاجر نشان از رنج شدید او از این بیماری دارد. در حال حاضر نفس بازغی با مادرش زندگی می کند. درادامه به بیوگرافی نفس بازغی در آثار هنری او می‌پردازیم. با توجه به نفوذ پدر و مادر نفس بازغی در سینما باید منتظر کارهای بهتر و بزرگتر از این بازیگر نوظهور باشیم.

علایق و تفریحات نفس بازغی

جشن تولد نفس بازغی

علایق و تفریحات نفس بازغی را می توان از عکس های که در صفحه شخصی خود به اشتراک می گذارد فهمید که به خانواده و معاشرت با دوستان و بازیگران اهمیت زیادی می دهد. عاشق سفر، طبیعت گردی و کافه رفتن است.

تینا در سریال گناه فرشته کیست؟

گریم نفس بازغی در سریال گناه فرشته

نفس بازغی در سریال گناه فرشته نقش تینا را بازی می کند، دختر دردانه خانواده ای ثروتمند که برای خوشبختی این دختر هرکاری می کنند. نفس بازغی نقش دختر شهاب حسینی را در این سریال بازی می کند. او چندی قبل با انتشار عکسی از خود در کنار شهاب حسینی گفته بود او را پدر خود می داند.

واکنش پژمان بازغی به بازی دخترش در گناه فرشه

عکس جدید نفس بازغی دختر پژمان بازغی

پژمان بازغی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت بازیگر شدن دخترش نفس در استوری اینستاگرامش نوشته است” خیلی حس عجیبیه وقتی اولین تصویرت رو در مقابل دوربین می بینم،بهت افتخار می کنم و امیدوارم در مسیری که هستی، محکم و موفق باشی دخترم.”

اولین سریال نفس بازغی در نقش تینا

سریال نمایش خانگی “گناه فرشته” اولین فیلمی است که نفس بازغی در آن بازی کرده است. این فیلم ساخته حامد عنقا است که تهیه کنندگی و نویسندگی آن را نیز به عهده داشته است. گناه فرشته به طور اختصاصی از فیلیمو نشر می‌شود و اولین قسمت آن هشت صبح اول دی ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان سریال گناه فرشته

داستان سریال حول محور یک وکیل به نام حامد تهرانی با بازی شهاب است می‌گردد که درگیر پرونده های قتل مرموز و شبیه به هم است.

بازیگران سریال گناه فرشته

نفس بازغی در کنار امیر جعفری

نفس بازغی نیز در این سریال کنار هنرمندان معروفی چون شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی، دیبا زاهدی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی و پردیس پورعابدینی به نقش آفرینی می‌پردازد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x