خانواده

تن فروشی برای کسب درآمد

قبل از انقلاب فاحشه‌ها در مراکز خاصی مستقر بودند و زیر نظر پزشک فعالیت می‌کردند، امــــــا با تعطیل شدن آنها معضلات عدیده‌ای برای قشرهای مختلفی که اراده جنسی از خود نداشتند به وجــود آمد.

به گزارش تلنگر، اکنون این مراکز به دلیل درخواست‌های مکرر نوجوانان و جوانان به صورت اروپایی یعنی فضای مجازی در کشور ایجاد و دسترسی‌ها را برای متقاضیان بسیار راحت کرده است.

کافیست سری به اینستاگرام، گوگل و تلگرام زده شود تا عمق فاجعه را فهمید، فاجعه‌ای که بلوغ زودرس و اتفاقات ناشی از آن را پیگیری کرد.

نیازی به گشتن فاحشه در کشور نیست با تبلیغات گسترده‌ای که آنان از خودشان می‌کنند کافیه فقط زنگ بزنید تا خودشان بیایند.

آیا نمی‌شود آنان را هدایت کرد؟

اینکه بگوییم آنان هدایت نمی‌شوند حرف درستی نیست، خیلی از آنان بنا به مشکلات مالی که دارند به اجبار به این سمت و سو کشیده شده‌اند، سمت و سویی که هیچ تضمینی برای سلامت آنان نیست.

تن فروشی فقط فاحشگی نیست بلکه “کلیه” هم هست، در هر دو آن نیاز شدید مالی حس می‌شود، چرا باید این دو کلمه روز به روز پررنگ شود.

در یکی از تبلیغات که نگاه کردم زده بود دختر از ۱۵ تا ۵۰ سال از تمام شهرها دارم، این نشان دهنده یک سازمان عظیمی بوده که در کشور ایجاد شده است.

چه باید کرد

واقعاً چه باید کرد، کنترل خیلی از قشرها برای نرفتن به این مسیر روز به روز سخت‌تر می‌شود، مسیری که انتها ندارد.

موضوع سوم ایجاد مراکز ماساژ توسط گروهی از دختران که به شدت در حال تبلیغ هستند، است، که مطرح شدن این موضوع سفر خیلی از جوانان عشق ماساژ به تایلند را کاهش داده است.

در گذشته یکی از بازارهای درآمدی تایلند، ماساژ بود که بیشترین متقاضیان آن ایرانی بودند، اما با ایجاد این مراکز با بهترین کیفیت در ایران سبب شد تا آن کشور یکی از بازارهای خود را از دست بدهد.

انتهای یادداشت

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x