شهرنشینی

تولید مشروبات الکلی در آزمایشگاه زیر نظر دانشگاه ایران

اخیراً گزارشی از برخی نهادهای نظارتی بر یک آزمایشگاه زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ایران به دست رسیده است مبنی بر کشف حدود 900 لیتر مشروبات الکلی در که این آزمایشگاه تولید شده است.

به گزارش تلنگر؛ در یکی از آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران که در اختیار یک پیمانکار قرار داشت، ۹۰۰ لیتر مشروب الکلی کشف شده است. اخیراً گزارشی از برخی نهادهای نظارتی بر یک آزمایشگاه اجاره‌ای زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ایران به دست رسیده است مبنی بر کشف حدود ۹۰۰ لیتر مشروبات الکلی در این آزمایشگاه، همچنین گفته می‌شود با مجرمان در این زمینه برخورد شده‌است.

بر اساس این گزارش، بخشی از فضای داخل دانشگاه علوم پزشکی ایران که  مختص این آزمایشگاه بوده برای مدتی در اجاره یک پیمانکار قرار داشته و این پیمانکار در غفلت نظارت مسئولان دانشگاه، از این محل برای تولید مشروبات الکلی و فروش آن در بیرون استفاده می کرده است.

برخی اساتید و دانشجویان دانشگاه پس از اطلاع از این تخلف، آن را به اطلاع نهادهای نظارتی بیرون دانشگاه رسادند و با ورود آن‌ها با این اقدام تخلف و تجهیزات تولید مشروبات از دانشگاه خارج می‌شود.

سخن پایانی

آیا مدیران ارشد و نیز مسئولان نظارتی در دانشگاه علوم پزشکی ایران به وظایف خود برای جلوگیری از چنین مسئله‌ای به درستی عمل کرده‌اند؟ و آیا وزارت بهداشت در این زمینه توضیحات لازم را از آن دریافت کرده است؟

این درحالی است که مسئولین دانشگاه‌ها به دنبال تعطیلی مراکز فرهنگی و کافه‌های اطراف دانشگاه‌هایی مانند دانشگاه تهران هستند و نه حل معضل افسردگی دانشجویان دانشگاه و افزایش سطح علمی آن‌ها؛ که این موضوع جای تأسف دارد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x