خانواده

جدیدترین آمار ازدواج و طلاق استان تهران در سال 1402

براساس آمار سازمان ثبت احوال از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اردیبهشت در استان تهران به ازای ۹ هزار و ۲۷۲ مورد واقعه ازدواج، ۶ هزار و ۲۲۹ مورد طلاق به ثبت رسیده است.

به گزارش تلنگر؛ به گزارش پایگاه رسمی سازمان ثبت احوال کشور در دو ماهه ابتدایی سال، ۱۶۸ هزار و ۱۴۲ واقعه تولد و در مقابل ۷۱ هزار و ۲۹۹ واقعه فوت به ثبت رسیده که ۸۷ هزار و ۲۴۶ مورد تولد پسر و ۸۰ هزار و ۸۹۶ مورد تولد دختر رخ داده است.

در بازه زمانی مورد اشاره در تهران ۲۱ هزار و ۵۱۸ مورد ولادت و ۱۱ هزار و ۳۵۳ مورد فوت به ثبت رسیده است.در مورد رویدادهای حیاتی طلاق و ازدواج نیز در کل کشور ۷۹ هزار و ۲۶۰ واقعه ازدواج و ۳۷ هزار و ۷۰۱ طلاق داشته‌ایم.

بیشترین ازدواج‌ها مربوط به استان‌های تهران با ۹ هزار و ۲۷۲ مورد، خراسان رضوی با ۷ هزار و ۱۲۵ مورد و خوزستان با ۶ هزار و ۱۵۷ مورد بوده است. همچنین کمترین ازدواج ثبت شده در کشور در همین زمان به ترتیب مربوط به استان‌های سمنان با ۴۶۰، ایلام با ۶۶۳و کهگیلویه و بویراحمد با هزار و ۱۵۷مورد بوده است.

همچنین بر اساس گزارش سایت ثبت احوال کشور، بیشترین طلاق در همین زمان به ترتیب مربوط به استان‌های تهران با ۶هزار و ۲۲۹مورد ، خراسان رضوی ۴هزار و ۶۸مورد و اصفهان ۲هزار مورد بوده است. کمترین میزان طلاق ثبت شده هم به ترتیب مربوط به استان‌های ایلام با ۱۸۵، خراسان جنوبی ۳۱۲و کهگیلویه و بویراحمد با ۳۷۴مورد بوده است.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x