سینما و تئاترحوادث

حمله مسلحانه به مونا فرجاد مقابل درب رستوران؛ پلیس تکذیب واقعه کرد

شب گذشته حمله مسلحانه در یکی از محله‌های تهران به مونا فرجاد بازیگر سینما و تلوزیون و دوستش شد که با کمک افراد حاضر در محل زورگیران پا به فرار گذاشتند.

به گزارش تلنگر؛ شب گذشته مونا فرجاد ودوستش که نامی از اونبرده در مقابل رستوران مورد حمله سارقین مسلح به قمه قرار گرفتند. خانم فرجاد این اتفاق هولناک را در صفحه شخصی اینستاگرامش با انتشار عکسی از خود در بیمارستان بازگو می‌کند. البته در ادامه تصاویر مونا و مارال فرجاد را در بیمارستان خواهید دید که آسیب از ناحیه زانو به پای مونا فرجاد وارد شده است.

مونا فرجاد در بیمارستان

پست مونا فرجاد به توضیح جزئیات این حادثه پرداخته است و آن را روایت می‌کند. این در حالی است که پس از دست به دست شدن این خبر در شبکه های اجتماعی و رسانه ها، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ این اتفاق را «کاملا کذب و دروغ» تلقی کردند.

مونا فرجاد دیروز دوشنبه ۱۵ آبان با انتشار چند عکس از خود در بیمارستان، نوشت که شب گذشته مقابل یک رستوران مردی به قصد سرقت تلفن همراه با کلاه مشکی و ماسک با قمه به او و یکی از دوستانش حمله کرده و اگر واکنش سریع او نبود بی‌شک الان اتفاق ناگواری افتاده بود.

کپشن مونا فرجاد د اینستا _ سرقت مسلحانه از مونا فرجاد

او در ادامه گفته است که وقتی به بیمارستانی حوالی محل حمله مراجعه کرده، فهمیده که «هفته‌ای ۲۰ بار در آن خیابان دزدی و خفت‌گیری می‌شود.»

تکذیب سرقت مسلحانه از مونا فرجاد از سوی پلیس

مونا فرجاددر بیمارستان برای آسب پس از حمله زورگیران

اما در حالی که تصاویر و شرح حمله دزدان با قمه در صفحه رسمی اینستاگرام مونا فرجاد و حاضران در صحنه حادثه منتشر شده، مرکز اطلاع‌ رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ این ماجرا را تکذیب کرده است.

در متن اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آمده است:‌ «برابر بررسی دقیق صورت گرفته، انتشار خبر در خصوص سرقت با سلاح سرد از یکی از بازیگران سینما و تئاتر کشور کاملا کذب و دروغ است.

پلیس تهران همچنین درباره تصاویر منتشرشده از این بازیگر زن بر روی تخت بیمارستان اعلام کرد:‌ «این دروغ پراکنی با سوءاستفاده از تصویر این بازیگر در زمان مراجعه به یکی از مراکز درمانی صورت گرفته است.»

خبرگزاری فارس نیز ضمن انتشار خبر «تکذیب سرقت مسلحانه از مونا فرجاد» مدعی شد که «حضور مونا فرجاد در بیمارستان صحت داشته اما به‌دنبال درگیری نبوده و صرف پیگیری روند درمانی وی برای یک بیماری قبلی بوده است.»

سرقت از خانه امیر نوری

شش روز گذشته نیز امیر نوری، بازیگر سینما و تلویزیون ایران از سرقت خانه‌اش اطلاع داد. این سرقت یک دستبرد شبانه به منزل شخصی او بوده است که شامگاه ۱۱ آبان رخ داده است. به گفته آقای نوری گفته بود سارقان «بیش از یک و نیم میلیارد تومان» از اموال او، شامل گاوصندوق و مدارک مالی را سرقت کرده‌اند.

سرقت از خانه کیهان کلهر و زهره سلطان آبادی

زهره سلطان‌ آبادی، همسر کیهان کلهر، نوازنده و آهنگساز برجسته نیز هفته گذشته با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از سرقت برخی لوازم منزلشان خبر داد.

خفت گیری لاله صبوری

روز ۲۵ شهریور امسال لاله صبوری، بازیگر سینما و تلویزیون، هم با انتشار عکسی از خود گفته بود که به دلیل یک سرقت راهی بیمارستان و مچ دستش جراحی شده است.

خفت گیری علیرام نورایی

روز نهم مرداد امسال هم علیرام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون، از خفت‌گیری و سرقت گردنبند طلای خود در بزرگراه همت تهران خبر داد.

سرقت و قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی

اما بیش از همه این‌ها حمله مرگبار به خانه داریوش مهرجویی، کارگردان شناخته‌شده و به قتل رساندن او و همسرش، وحیده محمدی فر در ماه‌های گذشته خبرساز شد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x