سینما و تئاتر

خلاصه سریال زخم کاری فصل 2 + زمان پخش و بیوگرافی بازیگران

با اتمام فصل ۱ زخم کاری، مخاطبان این سریال به دنبال ادامه داستان زمان پخش سریال زخم کاری فصل 2 بودند که البته انتظار به پایان رسید و سه هفته‌ای از پخش اولین قسمت فصل دوم این سریال می‌گذرد.

به گزارش تلنگر؛ سریال زخم کاری فصل ۲ با نام بازگشت، منتشر شد. سریال زخم کاری ۱، سریالی بود با حواشی بسیار و البته با صحنه‌های سانسور شده که همین امر در معروف شدن آن نقش چند برابری گذاشت. البته نیابد از جزئیات و موانع مرتبط با دنیای هنر غافل بود. با اینکه این مشکلات و موانع به‌تازگی دامن‌گیر سریال‌ها و برنامه‌های شبکه‌های خانگی شده اما باز هم از چشم مخاطبین دور نمانده است.

معرفی سریال زخم کاری فصل ۲

این مجموعه با حضور جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، سیاوش طهمورث، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، کاظم هژیرآزاد و الهه حصاری، و معرفی دو بازیگر جوان به نام مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی توانست داستان متفاوتی را با اقتباس از رمان بیست زخم کاری، اثر محمود حسینی زاد به تصویر بکشد.

فیلم‌نامه سریال زخم کاری، برگرفته از رمان بیست زخم کاری است. این رمان به قلم محمود حسینی‌زاد در سال ۱۳۸۵ نوشته بود نگاشته شده است. اما ده سال بعد در سال ۱۳۹۵ به آن مجوز نشر گرفت. هم‌زمان با تصمیم محمدحسین مهدویان برای ساخت زخم کاری، در آذر و دی‌ماه ۱۳۹۹ مجوز نشر این کتاب نیز باطل شد. فروش آن نیز ممنوع شد. به همین دلیل نام این کتاب از تیتراژ زخم کاری حذف شد.

فصل یک سریال زخم کاری در ۱۴۰۱ در پانزده قسمت به پایان رسید.البته پس از تمامی حواشی، سانسورها و ایرادهایی که به آن گرفتند؛ به پایان رسید. اما بازخورد خوبی از طرفداران دریافت کرد. که دریافت کرد، این سؤال را به وجود آورد که فصل دوم سریال زخم کاری ساخته خواهد شد یا نه؟ در ادامه نوشتار فصل دوم سریال زخم کاری همراه ما باشید،‌ تا پاسخ سؤال خود را دریافت نمایید.

خلاصه داستان سریال زخم کاری فصل ۲

خلاصه سریال زخم کاری (1)

اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم. مالک که در پایان فصل اول با ضربات متعدد چاقو توسط دختر خاندان ریزآبادی حسابی زخمی شده است در فصل دوم احتمالاً به دنبال به سرانجام رساندن مأموریتی است که در فصل اول دنبال آن بود.

خلاصه داستان فصل ۲ سریال زخم کاری بازگشت ازآنجا شروع می‌شود که میثم، تنها وارث تاج و تخت مالک است در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه‌ای می‌شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع نابسمان در خلع حضور مالک، اما این تمام حقیقت نیست.

زمان پخش سریال زخم کاری فصل ۲

زخم کاری 2 (1)

سریال زخم کاری در قسمت پانزدهم به پایان رسید و به دلیل استقبال زیاد مخاطبان، احتمال ساخت فصل دوم این مجموعه، یکی از موضوعات موردبحث میان کاربران فضای مجازی شد.

محمدحسین مهدویان، نویسنده و کارگردان سریال زخم کاری فصل ۲ و ۱، به سؤال آیا فصل دوم سریال زخم کاری ساخته می‌شود ؟ در لایو اینستاگرامی خود، پیش از پخش آخرین قسمت سریال زخم کاری، درباره احتمال ساخت فصل دو سریال زخم کاری وجود دارد؟

وقتی داشتیم داستان “زخم کاری” را طراحی و آماده می‌کردیم، به فصل دو فکر نکردیم. نمی‌توانم هم بگویم فصل دو ندارد. اما طراحی داستان برای یک فصل پانزده قسمتی بود. مگر اینکه ایده‌ای به ذهن‌مان برسد، یا به دلیل استقبالی که شد تصمیم بگیریم داستان را ادامه بدهیم. اما هنوز چنین تصمیمی برای ساخت فصل دوم نداریم.

و پس از ادامه دادن لایو خود با سارا حاتمی و انجام گفت‌و‌گویی با وی، لایو خود را خاتمه داد. او با شوخی از کامنت کاربران استفاده کرد و گفت: مگر اصلاً شخصیتی در سریال زنده مانده است که فصل دوم را بسازیم؟ فعلاً ایده‌ای ندارم، ولی اگر امکانش باشد فصل دوم را می‌سازیم. سریال زخم کاری فصل ۲ برای پخش اختصاصی پلتفرم فیلیمو تولید ‌شده است. قسمت اول از فصل دوم سریال زخم کاری بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان، در تاریخ ۱۷ شهریور۱۴۰۲ در فیلمو اکران شد.

شمار قسمت‌های زخم کاری فصل یک در ۱۵ قسمت تولید و پخش شد.فصل دوم سریال زخم کاری نیز در قالب ۳ چپتر ۱۰ قسمتی و درمجموع ۳۰ قسمت برای پخش خانگی آماده می‌شود. البته امکان دارد که به علت مونتاژ و تدوین چندقسمتی کم یا زیاد شود. در مورد ساخت فصل سوم نیز حداقل فعلاً سخنی به میان نیامده است.

روز پخش فصل ۲ سریال زخم کاری : هر جمعه

بازیگران فصل دوم سریال زخم کاری

طبیعی است که بخشی از بازیگرانی که در فصل اول حضور داشتند، در سریال زخم کاری فصل ۲ نیز حضورداشته باشند. آن‌طور که تا امروز توسط عوامل سریال زخم کاری منتشرشده است. هنرمندانی ازجمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند.

همچنین کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک بازیگرانی هستند که در فصل جدید زخم کاری از آن‌ها دعوت به همکاری شده است. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال زخم کاری ۲ بازگشت به عرصه نمایش خانگی و سینما پا خواهند گذاشت.

همچنین هانیه توسلی که در زخم کاری ۱ به ایفای نقش پرداخته بود در فصل دوم این سریال حضور ندارد.

انصراف هانیه توسلی از سریال زخم کاری 2

مرتضی امینی تبار (میثم مالکی)

مرتضی امینی تبار (میثم مالکی)مرتضی امینی تبار متولد ۱۶ مرداد ۱۳۷۸ در قم و در یک خانواده با اصالت افغانستانی می‌باشد که فارغ التحصیل رشته بازیگری بود کارش را با تئاتر دانشجویی شروع کرد. او سال ۱۴۰۰ اولین بار با سریال «زخم کاری» جلوی دوربین رفت و درخشید و می‌گوید معتقد است بزرگ شدن مسئولیت دارد.

الناز ملک (سیما)

الناز ملک

الناز ملک متولد ۱۹ آذر ۱۳۷۴ در آذربایجان شرقی ، فعالیت خود را با تئاتر شروع کرده و اولین بار سال ۱۴۰۱ با سریال سقوط به شدت درخشید. علاوه بر بازیگری در عرصه نوازندگی هم فعالیت دارد و ساز تخصصی‌اش گارمان می‌باشد.

جواد عزتی (مالک مالکی)

جواد عزتی

جواد عزتی در سریال زخم کاری ۲ (بازگشت) زنده است. جواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران ،فارغ‌التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می‌باشد که از ۱۵ سالگی وارد تئاتر شد. سال ۱۳۸۱ با مجموعه «قصه های شبانه» جلوی دوربین رفت , شهرت او با نقش بابا اتی در سال ۱۳۸۹ با سریال «قهوه تلخ» به اوج رسید. او سال ۱۳۸۵ وقتی ۲۵ ساله بود با مه لقا باقری ازدواج کرد و در این سریال با همسرش نیز همبازی می‌باشد.

نگار نیکدل (شیدا)

شیدا

نگار نیکدل از فارغ التحصیلان آموزشگاه بازیگری فرهنگ آوا می‌باشد که با تئاتر شروع کرد و این سریال اولین تجربه بازیگری او جلوی دوربین می‌باشد.

سید جواد هاشمی (دستمالچی)

سید جواد هاشمی متولد ۲۷ دی ۱۳۴۴ در بندر انزلی، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه تهران می‌باشد. با تئاتر شروع و سال ۱۳۶۵ وقتی ۲۱ ساله بود با فیلم سینمایی «پرواز در شب» جلوی دوربین رفت. او سال ۱۳۸۵ با فیلم اخراجی ها به شهرت رسید و سال‌ها پیش با «فرزانه پورحسینی» ازدواج کرد که ثمره آن دو فرزند بنام‌ها محسن و فاطمه می‌باشد.

رعنا آزادی ور (سمیرا)

رعنا آزادی وررعنا آزادی ور بازیگر فصل دوم سریال زخم کاری بازگشت. رعنا آزادی ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران ، دوره دیده بازیگری از موسسه کارنامه می‌باشد که سال ۱۳۸۲ در ۲۰ سالگی با فیلم «مارمولک» جلوی دوربین رفت. او سال ۱۳۹۳ در فیلم «محمد رسول الله» به شهرت رسید و در ۲۹ آبان ۱۳۹۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد.

کامبیز دیرباز (مسعود طلوعی)

کامبیز دیربازکامبیز دیرباز متولد ۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز می‌باشد.از سال ۱۳۷۶ با تئاتر شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۸ با فیلم دختران انتظار جلوی دوربین رفت. شهرت آش سال ۱۳۸۳ با سریال «تب سرد» شروع شد و در سال ۱۳۸۷ وقتی ۳۳ ساله بود ازدواج کرد و شدیداً پرسپولیسه است.

الهه حصاری (کیمیا)

الهه حصارینقش الهه حصاری بازیگر فصل دوم سریال زخم کاری بازگشت. الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران ،فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی می‌باشد. سال ۱۳۸۷ وقتی ۱۸ ساله بود با فیلم وی بنام تاکسی نارنجی جلوی دوربین رفت. شهرت او اما از سال ۱۳۹۵ در ۲۶ سالگی با حضور در سریال هشت و نیم در نقش یلدا شروع شد وعاشق ورزش کردن است و به ورزش یوگا خیلی می‌پردازد.

مهران غفوریان (رضا شفاعت)

مهران غفوریانمهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد می‌باشد که اولین بار سال ۱۳۷۳ در ۲۰ سالگی با مجموعه «جنگ ۳۹» جلوی دوربین رفت. اما شهرت اصلی او در سال ۱۳۸۰ با سریال «زیر آسمان شهر» در نقش بهروز خالی بند شروع شد. در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ وقتی ۴۰ ساله بود با دختری بنام آرزو ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک دختر به نام هانا است.

سعید چنگیزیان (ناصر ریزآبادی)

سعید چنگیزیانعکس سعید چنگیزیان بازیگر فصل دوم سریال زخم کاری بازگشت. سعید چنگیزیان متولد ۲۲ آذر ۱۳۵۶ در سمنان ،فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سینما تئاتر و دیپلم گرافیک از هنرستان امیر کبیر سمنان می‌باشد. با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۸۲ در ۲۶ سالگی با فیلم «خداحافظ رفیق» جلوی دوربین رفت. او سال ۱۳۹۴ با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» چهره اش شناخته‌تر شد و سال ۱۳۷۹ در ۲۳ سالگی با الهام کردا همکار بازیگرش ازدواج کرد.

مه لقا باقری (مهناز)

مه لقا باقری (مهناز)

مه لقا باقری متولد ۲۵ خراد ۱۳۶۰ در تهران ،فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق‌لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد. فعالیت خود را ابتدا با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۸۴ در ۲۴ سالگی با سریال حوض فیروزه جلوی دودبین رفت. شهرت او سال ۸۸ با سریال قهوه تلخ شروع شد و در سال ۱۳۸۴ وقتی ۲۴ ساله بود با جواد عزتی بازیگر مطرح ازدواج کرد و به سفر و ورزش کردن علاقه مند است.

امیر دژاکام

امیر دژاکام متولد ۱۳۴۱ در کرمان، فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس بوده که فعالیت خود را با نمایش تئاتر شروع کرد. سال ۱۳۸۱ وقتی ۴۰ ساله بود با سریال روزهای به یاد ماندنی جلوی دوربین رفت. او با فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌زنند سال ۹۱ دیده شد و چندین ساله با سیمین امیریان نویسنده مشهور ازدواج کرده که ثمره این زندگی دو فرزند دختر بنام های صوفیا و آیدا می‌باشد.

سهند جاهدی (شهریار شفاعت)

سهند جاهدی متولد ۴ شهریور ۱۳۷۵ در شهری ری می‌باشد که اولین بار سال ۱۳۸۳ با فیلم «دویدم و دویم» بازیگری را تجربه کرد. او سال ۱۳۸۸ در چند فوق برنامه عمو پورنگ کنار امیر محمد متقیان در قامت مجری شناخته شد.

محسن چاووشی برای زخم کاری خواند

محسن چاوشی خواننده فصل دوم سریال زخم کاری است او بخشی از دستمزد خود در این سریال را صرف جمع آوری ارزاق برای خیریه «جمعیت حیدر» کرده است.

عوامل سازنده سریال زخم کاری فصل ۲

عوامل زخم کاری

  • نویسنده و کارگردان: محمد حسین مهدویان
  • ● تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان
  • ● منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد
  • ● مدیرتدارکات: فرامرز رضایی
  • ● دستیاراول کارگردان: حسین دیردار
  • ● برنامه ریز: بهمن حسینی
  • ● جلوه های ویژه می‌دانی: آرش آقا بیک
  • ● جلوه های بصری: امین پهلوان زاده
  • ● پشتیبانی فنی: علی شریفی
  • ● انتخاب بازیگر: کیومرث مرادی
  • ● بازیگردان: میلاد اکبرنژاد
  • ● فیلمبردار: محمد فکوری نیا
  • ● مدیرتولید: پیمان حجازی
  • ● پشتیبانی تولید: مسعودرضا ملک لو
  • ● امور مالی: مهدی اسکندری
  • ● امور دفتری: معصومه صمیمی
  • ● برنامه ریزی: بهمن حسینی
  • ● مونتاژ: سجاد پهلوان زاده
  • ● طراح لباس: آرتا ماهان
  • ● طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی
  • ● میکس و‌مسترینگ: محمد سعید شایان
  • ● مجری طرح: کامران حجازی
  • ● تدارکات: فرامرز رضایی

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x