سینما و تئاتر

معرفی سریال چینی کیش و مات (Checkmate)+ بازیگران و ساعت پخش

سریال چینی کیش و مات، سریال خارجی جدید صداوسیما است که به زودی از شبکه 5 پخش خواهد شد. در ادامه به خلاصه داستان سریال کیش و مات و بازیگران نامدار این مجموعه می‌‌‌پردازیم، با سایت تلنگر همراه باشید.

به گزارش تلنگر؛ سریال چینی کیش و مات یک مجموعه‌ رازآلود با ژانر ماجراجویی و در حیطه کاراگاهی است، بر اساس رمان‌های معروف هرکول پوآرو و خانم مارپل اثر آگا کریستی ساخته شده است. از ماجرا‌های جذاب این مجموعه می‌توان به «قتل در قطار سریع السیر شرق» و «قتل راجر آکروید» اشاره کرد.

اگرشما هم سریال‌های چینی علاقه دارید، می‌توانید مجموعه کیش و مات را از روز شنبه (۵ اسفند ماه ۱۴۰۲) از شبکه تهران تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال چینی کیش و مات، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

خلاصه داستان سریال چینی کیش و مات (Checkmate)تعداد قسمت های سریال کیش‌ومات

سی‌تو یان، وکیل جوان اهل پکن وقتی حاضر نمی‌شود که از اصولش کوتاه بیاید و همانند همکارانش به کارهای خلاف بپردازد. او ناچار می‌شود که از شغل خود استعفا بدهد. او در مسیر خود در قطار هاربین، با لو شائو جوان ثروتمند، آشنا می‌شود و آن دو با یکدیگر دوستی بسیار خوب و صمیمانه‌ای را آغاز می‌کنند.

مدتی بعد این دو نفر در جریان حل یک پرونده‌ی قتل که در یک قطار سریع‌السیر اتفاق افتاده با زنی بسیار باهوش به نام ژو مو وان، آشنا می‌شوند. در نهایت این تیم سه نفره به کمک هم موفق می‌شوند پرونده‌های بسیار زیادی را به نتیجه برسانند و شهرت و اعتبار زیادی برای خود کسب کنند.

ساعت پخش سریال چینی کیش و مات از شبکه تهرانخلاصه سریال کیش و مات

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال کیش و مات هر شب ساعت ۲۳:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۱۰:۴۰ و ۱۹:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال کیش و مات از شبکه تهران است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

سریال چینی کیش و مات چند قسمت است؟

این مجموعه در ۴۵ قسمت۵۰ دقیقه‌ای به کارگردانی ژانگ وی کی ساخته شده است.

معرفی بازیگران سریال چینی کیش و مات

در سریال چینی کیش و مات بازیگران نام‌آشنای چینی همچون هو یی تیان، لئون ژانگ و ژانگ شین یو بازی کرده‌اند و با هنر خود به نقش‌های قصه‌های رازآلود و تاریخی این مجموعه جان بخشیدند.

با اینکه در برخی از قسمت‌های سریال چینی کیش و مات لوکیشن‌ها بسیار محدود است، اما شیوه‌ی جذاب روایت داستان و بازی‌ درخشان بازیگران، تماشاگر را تا پایان با خود همراه می‌کند. از ویژگی‌های دیگر سریال چینی کیش و مات استفاده از جلوه‌های ویژه بسیار باکیفیت و حرفه‌ای است.

یتیان هو بازیگر نقش سی تو یان

Yitian Hu

یتیان هو (Yitian Hu) متولد ۲۶ دسامبر ۱۹۹۳ در چین، در رشته معماری منظر در پلی تکنیک Hangzhou Wanxiang تحصیل کرد و با مدلینگ شروع به کار کرد. او در سال ۲۰۱۷ با بازی در سریال عجله به سوی تابستان مرده (Rush to the Dead Summer) جلوی دوربین رفت و با سریال عشق یک طرفه (Unrequited Love) در سال ۲۰۲۱ شناخته شد. او علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی هم فعالیت دارد.

یون لونگ ژانگ بازیگر نقش لو شائو چوان

Yunlong Zhangیون لونگ ژانگ (Yunlong Zhang) متولد ۲ مارس ۱۹۸۸ در چین، از آکادمی فیلم پکن فارغ التحصیل شد و با تئاتر شروع کرد. با فیلم آهنگ و ماه (Song and Moon) در سال ۲۰۱۱ جلوی دوربین رفت و با سریال مترجم (The Interpreter) سال ۲۰۱۶ شناخته شد و در زمینه موسیقی هم فعالیت می‌کند.

ویان ژانگ در نقش فانگ هواViann Zhang

ویان ژانگ (Viann Zhang) متولد ۲۸ مارس ۱۹۸۷ در چین، با مدلینگ شروع کرد و با فیلم فی چنگ وو رائو ۲ (Fei cheng wu rao 2) در سال ۲۰۱۰ جلوی دوربین رفت. او با سریال زینگ فو چو شو که جی (Xing Fu Chu Shou Ke Ji) در سال ۲۰۲۰ به شهرت رسید و در ۲۷ آگوست ۲۰۱۸ با جی هی ازدواج کرده است و ۱۶۹ سانتی متر قد دارد.

یان ژوان در نقش جین چی مینگYan Xuan

یان ژوان (Yan Xuan) متولد ۹ ژوئن ۱۹۸۹ در چین، از بخش نمایش آکادمی مرکزی درام فارغ التحصیل شد و با تئاتر شروع کرد. با فیلم هرگز تنها نرو (Never Go Alone) در سال ۲۰۰۵ جلوی دوربین رفت و با سریال دوباره عاشق تو شدم (Fall In Love With You Again) در سال ۲۰۱۵ شناخته شد و ۱۷۸ سانتی متر قد دارد.

یوجی شن بازیگر نقش زو جینگYujie Shen

یو جی شن (Yujie Shen) متولد ۱۱ اکتبر ۲۰۰۱ در چین، در سال ۲۰۱۹ از کلاس کارشناسی بخش نمایش آکادمی فیلم پکن فارغ التحصیل شد. پوجی شن با سریال چینی کیش و مات (Checkmate) در سال ۲۰۲۲ جلوی دوربین رفت و با سریال فقط برای عشق (Only for Love) در سال ۲۰۲۳ شناخته شد.

روی ما هنرپیشه نقش شنRui Ma)

روی ما (Rui Ma) متولد ۲ ژوئیه ۱۹۷۱ در چین، با سریال داستان عشق در شانگهای (Love Story in Shanghai) در سال ۲۰۰۱ جلوی دوربین رفت. با سریال ممنونم که مرا دوست داشتی (Thank You for Having Loved Me) در سال ۲۰۰۷ شناخته شد.

ونتونگ نینگ بازیگر نقش کاپیتان بائوونتونگ نینگ بازیگر نقش کاپیتان بائو

ونتونگ نینگ (Wentong Ning) متولد ۱۳ سپتامبر ۱۹۶۹ در چین، با سریال کین کین وو لائو شی (Qin qin wo lao shi) در سال ۱۹۹۰ جلوی دوربین رفت.او با سریال قاتل آخوندک (The Mantis Killer) در سال ۲۰۱۱ شناخته شد.

مین لیو بازیگر نقش بای شانشانMin Liu

مین لیو (Min Liu) متولد ۳۰ اوت ۱۹۷۹ در چین، سال ۲۰۰۶ با سریال شمشیر زن خودم (My Own Swordsman) جلوی دوربین رفت و با سریال رز قرمز (Red Rose) در سال ۲۰۱۷ شناخته شد.

گوا ژن یو هنرپیشه نقش شیائو

گوا ژن یو

گوا ژن یو (Guo Zhen Yu) متولد ۷ ژوئن ۱۹۹۷ در چین، با سریال شکوفه ها در غرفه رویی (The Blooms at Ruyi Pavilion) در سال ۲۰۲۰ جلوی دوربین رفت و با سریال عاشق فرورفتگی هایت (In Love With Your Dimples) در سال ۲۰۲۱ شناخته شد.

هو چانگ رونگ هنرپیشه نقش شن جیان

هو چانگ رونگ (Hou Chang Rong) متولد ۱۹۶۰ در چین، از مدرسه درام جیانگ سو فارغ التحصیل شده است. او با سریال رویای عمارت های قرمز (A Dream of Red Mansions) در سال ۱۹۸۷ جلوی دوربین رفت و با سریال عشق چای (Tea Love) در سال ۲۰۱۵ شناخته شد.

ژانگ فن بازیگر نقش دو هنگ

ژانگ فن (Zhang Fan) متولد ۲۵ جولای ۱۹۸۲ در چین، از آکادمی مرکزی درام فارغ التحصیل شده است. سال ۲۰۰۱ با فیلم لان یو (Lan Yu) جلوی دوربین رفت و با سریال طلاق و جدایی (Divorce or Separation) در سال ۲۰۰۹ شناخته شد

مایا لاو بازیگر نقش لو جین

مایا لاو (Maya Lau) متولد ۲۶ سپتامبر ۱۹۹۰ در چین، از تئاتر هنر کودکان پکن فارغ التحصیل شده است. با سریال غذا با شکوه غذا (Food Glorious Food) در سال ۱۹۹۸ جلوی دوربین رفت و با سریال مردان تا (Ta Men) در سال ۲۰۱۳ شناخته شد.

جی چن مو هنرپیشه نقش فانگ جیان

جی چن مو (Ji Chen Mu) متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۷۷ در چین، با سریال عاشقانه سه پادشاهی (Romance of the Three Kingdoms) در سال ۱۹۹۴ جلوی دوربین رفت. جی چن مو با سریال افسانه چو و هان (Legend of Chu and Han) در سال ۲۰۱۲ شناخته شد و به هنرهای رزمی، رانندگی، اسب سواری، سازهای نی دوبل علاقه مند است.

هه یونگ شنگ بازیگر نقش شی هوا

هه یونگ شنگ (He Yong Sheng) متولد ۴ ژوئن ۱۹۶۱ در چین، از دانشگاه تئاتر چینگدائو فارغ التحصیل شده است. با سریال پادشاهی آسمانی تایپینگ (The Taiping Heavenly Kingdom) در سال ۲۰۰۰ جلوی دوربین رفت و با سریال پادشاه شانگهای (The King of Shanghai) در سال ۲۰۰۸ شناخته شد.

ژانگ هوی ژونگ بازیگر نقش لوونشنگ

ژانگ هوی ژونگ (Zhang Hui Zhong) متولد ۱۹۴۹ در چین، از آکادمی مرکزی نمایش فارغ التحصیل شد و با با تبلیغات شروع کرد. ژانگ هوی ژونگ سال ۲۰۱۰ با سریال چای خانه (Tea House) جلوی دوربین رفت و با سریال هم اتاقی من یک کارگاه است (My Roommate Is a Detective) در سال ۲۰۲۰ شناخته شد.

وانگ تانگ هوی بازیگر نقش یو دا رن

وانگ تانگ هوی (Wang Tong Hui) متولد سپتامبر ۱۹۷۲ در چین، با سریال زندگی شاد ژانگ دامین پر حرف (The Happy Life of Talkative Zhang Damin) در سال ۱۹۹۸ جلوی دوربین رفت. با سریال انگشت طلایی (Golden Finger) در سال ۲۰۰۴ شناخته شد.

صداپیشگان سریال چینی کیش و مات

این مجموعه نمایشی چینی با گویندگی ۵۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل دوبله شده است.

مدیر دوبله مجموعه چینی کیش و مات شیلا آژیر و صدابرداری آن به عهده اکبر صالحی بوده است. رضا آفتابی، زهره اسدی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، مریم جلینی، ارسلان جولایی، الهام چارانی، محمدرضا حسینیان، شراره حضرتی، امیر حکیمی، مریم رادپور، سیما رستگاران، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانی‌ها، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، زهرا سوهانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، فاطمه صبا، سحر صحامیان، مرضیه صفی خانی، مهسا عرفانی، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، نرگس فولادوند، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، مریم معینیان، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، صنم نکواقبال، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی، نازنین یاری و شیلا آژیر صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x