سینما و تئاتر

معرفی سریال مرداب/ خلاصه داستان، معرفی بازیگران، عوامل و زمان پخش

سریال «مرداب» جایگزین مجموعه «قهوه ترک» در سینمای خانگی است که روز چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه آخرین قسمت آن پخش شد. پیش از شروع پخش این سریال جدید نمایش خانگی به معرفی سریال مرداب، خلاصه و معرفی بازیگران آن می‌پردازیم.

به گزارش تلنگر؛ فیلم نت در خصوص پخش و معرفی سریال مرداب به کارگردانی برزو نیک‌نژاد از ۱۲ مهرماه ۱۴۰۲ در همین پلتفرم، اخباری را منتشر کرده است. این سریال که در ژانر درام معمایی عرضه خواهد شد. این سریال عرضه اختصاصی در فیلم‌نت دارد که بر عهده محمد شایسته است. برای معرفی سریال مرداب در ادامه با تلنگر همراه باشید.

خلاصه داستان و معرفی سریال مرداب

در خصوص خلاصه این سریال باید بگوییم هنوز مانند یک راز است و خلاصه‌ای درباره این سریال منتشرنشده است. به‌محض منتشر شدن خلاصه این مطلب به‌روزرسانی خواهد شد.

تیزر رسمی سریال مرداب

زمان پخش سریال مرداب

سریال «مرداب» به‌طور اختصاصی از پلتفرم فیلم‌نت از ۱۲ مهرماه منتشر خواهد شد.

تعداد قسمت‌های سریال مرداب

سریال مرداب در ۱۲ تا ۱۵ قسمت فیلم‌برداری و پخش می‌شود.

معرفی بازیگران سریال مرداب

درمعرفی سریال مرداب باید به بازیگرانی همچون شهرام حقیقت‌دوست، پانته‌آ پناهی‌ها، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، مجتبی پیرزاده، الهام اخوان، یسنا میرطهماسب، الیکا ناصری ، محمود نظرعلیان، آرش ظلی‌پور، صفر محمدی، مجید پتکی، با هنرمندی امیر جعفری در نقش «شکیب» و با حضور مهدی هاشمی ایفای نقش می‌کنند، اشاره کرد.

بیوگرافی امیر جعفری

امیرجعفری

امیر جعفری هنرپیشه اهل ایران در ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ به دنیا آمد. او فعالیت بازیگری را از سال ۱۳۸۰ از سینما و تلویزیون شروع کرد. سریال اول این بازیگر بدون و نقش فرید بود که او را معروف کرد و مقدمه‌ای بر آثار دیگر امیر جعفری همچون من یک مستاجرم و کمربندها را ببندیم شد.

این بازیگر همچنین در سینما نیز نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ و بی‌پولی طی این سال‌ها بازی کرد. امیر جعفری عمدتاً به خاطر شخصیت‌های طنزش شناخته می‌شود اما در طی سال‌های اخیر کاراکترهای جدی‌ای نظیر میرزا آقاخان نوری در جیران و اسی قلک در یاغی بازی کرده که مورد استقبال قرارگرفته‌اند. نام او در معرفی سریال مرداب در نقش شکیب آمده است.

بیوگرافی مهدی هاشمی

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویسی اهل ایران در ۱۶ آذر ۱۳۲۵ به دنیا آمد.‌ او ابتدا با تئاتر قدم به دنیای بازیگری گذاشت و بازیگری جلوی دوربین را رسماً در با فیلم زنده‌باد آغاز کرد. این هنرپیشه با مجموعه تلویزیونی سلطان و شبان به بعد به شهرت رسید و پس از آن در آثار متعدد تلویزیونی ایفای نقش کرد.

بیوگرافی شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست هنرپیشه ایرانی متولد ۲۷ اسفند سال ۱۳۵۱ است که بازیگری را از سال ۱۳۷۴ با سریال مهر خوبان شروع کرد. او سپس در سال ۱۳۷۶ در فیلم درخت گلابی داریوش مهرجویی ایفای نقش داشت. شهرام حقیقت دوست پس‌ازاین اثر به بازی به‌عنوان نقش مکمل در فیلم‌ها و سریال‌ها ادامه می‌داد تا اینکه در سال ۱۳۷۹ با به تصویر کشیدن شخصیت منفی ناصر در خط قرمز دیده شد.

بیوگرافی پانته‌آ پناهی‌ها

پانته آ پناهی

پانته‌آ پناهی بازیگر اهل ایران در ۹ آذر ۱۳۵۶ به دنیا آمد. او کار هنری را ابتدا از سال ۱۳۸۰ و فیلم شام آخر شروع کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۲ ایفاگر نقش در دو فیلم آن مرد را نکشید و مواجهه بود. خانم پناهی‌ عمدتاً از فصل اول و دوم سریال شهرزاد شناخته شد. کاراکتر ننه آقای او در نفش خود به حدی تحسین‌برانگیز بود که از ذهن مخاطب پاک نمی‌شود. این بازیگر توانمند حال د ر معرفی سریال مرداب نیز نقش آفرینی می‌کند.

برخلاف فعالیت‌های سینمایی موفق این هنرپیشه، شهرت اصلی به نقش افسرالملوک در سریال بانوی عمارت برمی‌گردد. از دیگر فیلم‌های سینمایی شاخص او باید به لاک قرمز، در سکوت، آااادت نمی‌کنیم، جوجه تیغی، دسته دختران و کت چرمی اشاره کنیم. پانته‌آ پناهی همچنین در آثار نمایش خانگی همچون کرگدن، خاتون و مترجم حضورداشته است.

بیوگرافی حامد کمیلی

حامد+کمیلی

حامد کمیلی بازیگر اهل ایران در ۱۴ تیر ۱۳۶۱ متولد شد. او کار بازیگری را از ۱۳۸۴ و مجموعه تلویزیونی پای پیاده شروع و سه سال بعد اولین فیلم سینمایی خود یعنی تردید را بازی کرد. شهرت حامد کمیلی به ایفای نقش او در سریال اغما و شخصیت الیاس اشاره‌کنیم که هنوز هم بسیاری او را با این نام می‌شناسند.

از فیلم‌های سینمایی این بازیگر باید به پسر آدم دختر حوا، شکلات داغ، اخلاقتو خوب کن، سیانور، ایتالیا ایتالیا، خوب بد جلف ۲- ارتش سری و روایت ناتمام سیما اشاره‌کنیم. کمیلی در شبکه نمایش خانگی نیز آثاری همچون رقص روی شیشه، خوب بد جلف: رادیو اکتیو و قبله عالم را در کارنامه دارد.

بیوگرافی ستاره پستیانی

ستاره پسیانیستاره پسیانی متولد ۱۷ شهریورماه سال ۱۳۶۴ در شهر تهران است و در خانواده‌ای اهل هنر متولدشده است. او به دلیل زندگی در خانواده هنرمند، از کودکی به بازیگری علاقه پیدا کرد و از زمان کودکی بازیگری را در تئاتر آغاز کرد.

او در خانواده‌ای هنری متولد شد. پدرش آتیلا پسیانی و مادرش فاطمه نقوی هستند که هر دو بازیگر هستند و برادرش خسرو نام دارد و او هم بازیگر است و در تئاتر فعالیت دارد. او باوجوداینکه عاشق حرفه بازیگری بود ولی تحصیلاتش را در رشته گرافیک ادامه داد و دیپلم گرافیک را از هنرستان سوره گرفت. برای ادامه تحصیل به کشور روسیه رفت و تحصیلات آکادمیک را در دانشگاه وارنژ روسیه با موفقیت به پایان رساند.

بیوگرافی مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده متولد ۱۱ دی ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر است. فارغ‌التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره می باشد که با تئاتر شروع کرد و در ۲۸ سالگی جلوی دوربین رفت و با سریال «سایه بان» به شهرت رسید. او فعالیت خود را از تئاتر دانشجویی آغاز کرد و به صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۹۲ در نمایش «باغ آرزوها» و سپس «مرگ فروشنده» حضور داشت.

مجتبی پیرزاده در سال ۱۳۹۳ وقتی ۲۹ ساله بود با فیلم «پل خواب» به کارگردانی اکتای براهنی کنار ساعد سهیلی، «هومن سیدی» و «آناهیتا افشار» جلوی دوربین رفت. سپس در فصل سوم مجموعه «قلب یخی» برای شبکه خانگی نیز حضوری کوتاهی داشت. اکنون نیز در معرفی سریال مرداب نیز با تیم برزو نیک‌نژاد همکاری کرده است.

بیوگرافی الهام اخوان

الهام اخوان

الهام اخوان بازیگر، کارگردان و منشی صحنه، ۹ شهریور ماه ۱۳۶۷ در یک خانواده ۵ نفره و در تهران متولد شد اما خانواده او به اصفهان مهاجرت کرده و خانم اخوان دوران تحصیلی خود را در این شهر سپری کرد. الهام اخوان دارای مدرک تحصیلی لیسانس تئاتر و فوق‌لیسانس کارگردانی می‌باشد. پدر الهام اخوان کارمند بانک و مادرش کارمند مخابرات است. او یک خواهر به نام عطیه و یک برادر بانام امیر دارد. الهام اخوان مجرد بوده و تاکنون اطلاعاتی درباره ازدواج او منتشرنشده است.

عوامل سازنده سریال مرداب

همچنین در معرفی سریال مرداب باید به عوامل این سریال ازجمله تهیه‌کننده آن محمد شایسته، برزو نیک‌نژاد کارگردان، تیم نویسندگی افشین صادقی و پدرام افشار، نیما اقلیما بازنویسی فیلمنامه و محمد عزت‌خواه که مدیر فیلمبرداری این مجموعه را بر عهده داشتند، نام برد.

دیگر عوامل سازنده سریال مرداب

  • تدوین: میثم مولایی
  • طراح صحنه: امیرحسین قدسی
  • طراح لباس: الهام معین
  • صدابردار: رشید دانشمند
  • طراح چهره‌پردازی: سیامک احمدی
  • مدیران تولید: علیرضا شایسته و ابوالفضل لطفی
  • صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق
  • برنامه ریز: افشین رضایی
  • جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک
  • جلوه‌های ویژه کامپیوتری: بیتا اخلاقی
  • دستیار اول کارگردان: نوید صالحی
  • طراح بدلکاری: امیرحسین خنجری
  • منشی صحنه: محمدحسین گلفشان
  • دستیار طراح صحنه: رشید حسینی
  • طراح لوگو: عرفان بهکار
  • گرافیست: شایان شفابخش
  • عکاس: کوروش جوان

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x