سینما و تئاتر

اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت + زمان پخش و خلاصه داستان

سریال بانوی عمارت از سریال های بانوی پربیننده در زمان خودش در بود. در این مطلب به معرفی این سریال تاریخی و درام خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ اگر از علاقه‌مندان سریال‌های ملودرام، عاشقانه و تاریخی هستید، می‌توانید سریال بانوی عمارت را از روز چهارشنبه (۶ دی ماه ۱۴۰۲) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال بانوی عمارت ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

زمان پخش تکرار سریال بانوی عمارت از آی فیلم

عکسی دیده نشده از سریال بانوی عمارت

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال بانوی عمارت از روز چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۲:۰۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال بانوی عمارت از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال بانوی عمارت

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال بانوی عمارت از شبکه آی فیلم به سراغ خلاصه داستان این مجموعه که در زمان های دور ساخته شده است، می‌‎پردازیم. سریال بانوی عمارت روایتگر زندگی جوانی از یک خانواده قجری به نام ارسلان میرزا است که عاشق دختری به نام فخرالزمان می‌شود.

سریال بانوی عمارت که دوره پادشاهی ناصرالدین شاه قاجار روایت می‌شود، یکی از بهترین سریال های ایرانی است که در زمان پخش با استقبال خوب بینندگان تلویزیون روبه‌رو شد. در بانوی عمارت بازیگران مطرح و توانمند از جمله حسام منظور، مریم مؤمن، پانته‌آ پناهی‌‌ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری و آرش مجیدی به نقش‌آفرینی پرداختند.

کارگردان سریال بانوی عمارت

عزیزالله حمیدنژاد کارگردان بانوی عمارت، متولد ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۸ در گرمسار است. وی در دوران دبیرستان به نقاشی علاقه‌ داشت. اما بعد به عکاسی روی آورد و دو سال در کار چاپ عکس رنگی فعالیت می‌کرد.

حمیدنژاد در سال ۱۳۵۶ جذب سینمای آزاد شد و پس از طی دوران سربازی به مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی رفت و سه ماه در آنجا به فعالیت پرداخت. او در ۲۴ سالگی به تلویزیون رفت و در واحد جنگ تلویزیون مشغول به کار شد.

عزیزالله حمیدنژاد فعالیتش را در سینمای حرفه‌ای از سال ۱۳۶۲ به عنوان عکاس در فیلم «آوای غیب» آغاز کرد و همکاری خود با شبکه اول سیما به عنوان دستیار کارگردان را از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ ادامه داد.

او علاه بر کارگردانی، کار نویسنده و تهیه‌کننده نیز می‌کند. در نهم بهمن ماه سال ۱۳۹۷، در مراسم افتتاحیه سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر، آئین بزرگداشت عزیزالله حمیدنژاد برگزار و از وی تقدیر شد.

سریال بانوی عمارت چند قسمتی است؟

حواشی سریال بانوی عمارت چی بود

سریال بانوی عمارت در ۳۴ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای، به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است.

بازیگران سریال بانوی عمارت

بازیگران سریال بانوی عمارت

در این سریال حسام منظور، مریم مؤمن، پانته‌آ پناهی‌ ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، آرش مجیدی، رامتین خداپناهی، سیروس میمنت، شبنم فرشادجو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحرالعلومی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

فخر الزمان شالچی در بانوی عمارت

فخر الزمان مریم مومن

مومن در سال ۱۳۷۷ در تهران متولد شده است و هم اکنون در ۲۰ سالگی به سر می برد. او در رشته بازیگری تحصیل می کند و اولین فعالیت‌هایش را از بازی های تئاتر شروع کرده است و با وجود سن کمش به خوبی به عنوان اصلی ترین نقش های بانوی عمارت درخشید. وی در سال ۱۳۹۶ پس از تست دادن توانست وارد گروه سریال تاریخی بانوی عمارت شود و اولین کارنامه بازیگری اش در تلویزیون را رقم بزند.

بازیگر کم سن ولی با استعداد با بازی در این سریال نشان داد که توانایی پیشرفت و ترقی در این حرفه را دارد و می تواند برای آینده هنری اش گام های بلندی بردارد. مریم مومن در کنار افراد با تجربه توانست نگاه بسیاری از مخاطبان را به سوی خود بکشد. سریال بانوی عمارت هر شب از شبکه سه سیما در حال پخش بود. کارگردان این مجموعه تاریخی عاشقانه آقای عزیز الله حمیدنژاد است.  از سایر بازیگران مطرح می توان به غزل شاکری، مینا وحید، مهری آل آقا، حسام منظور و پاوان افسر اشاره کرد.

شازده در بانوی عمارت

خلاصه قسمت های بانوی همارت

حسام منظور بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون متولد ۱۸ آذر ماه سال ۱۳۵۹ در شهر تهران است. حسام منظور بازیگر و مدرس دانشگاه، تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس بـه پایان رسانده اسـت.

منظور بازیگری حرفه‌ای تاتر را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و کاندیدای دریافت بهترین بازیگر مرد سال ۱۳۸۸ برای نمایش “مکبث” و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سال ۱۳۹۵ برای نمایش “اودیسه” شده اسـت. اگر بخواهیم لیستی از کار های تئاتر حسام منظور را بررسی کنیم بـه لیستی بلند بر می‌خوریم کـه نمایانگر علاقه وی بـه تئاتر میباشد.

افسرالملوک در بانوی عمارت

افسرالملوک در بانوی عمارت

پانته آ پناهی ها متولد ۹ آذر ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره میباشد، بـه طور اتفاقی بـه دلیل صدای جذابش وارد تئاتر و سپس منشی گری صحنه شد. دیپلم افتخار بهترین بازیگر برای بازی در فیلم خانوم دربخش نگاه نو فیلم اول سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۲

مهر النساء در بانوی عمارت

خانم فرشادجو در سریال بانوی عمارت

شبنم فرشادجو « ۱۳۵۷، تهران» بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی اسـت. وی دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران می باشد و سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و هم چنین، تعدادی اجراهای تلویزیونی و سینمایی را در کارنامهٔ هنری خود دارد.

خانم فرشادجو فارغ التحصیل از آموزشگاه تئاتر با مدیریت حمید سمندریان؛ ۱۳۷۴ کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری؛ ۱۳۸۰ کارشناسی ارشد نمایش با گرایش کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری تهران؛ ۱۳۸۳ داور جشن بازیگر خانه تئاتر؛ ۱۳۸۹

آهو در بانوی عمارت

نیکی نصیریان در بانوی عمارت

در این نیکی نصیریان در نقش آهو بازگشتی موفق آمیزی به تلویزیون داشت، او از بازیگران سالهای دور سینمای کودک و نوجوان بود که حالا در این سریال بازی می کند. همچنین حسام منظور و مریم مومن از درخشان ترین بازیگرانی بودند که با این سریال به شهرت رسیدند، بازی آنها در نقش زن و شوهر بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

جواهر در بانوی عمارت

مینا وحید در سریال بانوی عمارت

مینا وحید «زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت» دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران اسـت. اولین حضور او در سینما فیلم دوران عاشقی بـه کارگردانی علیرضا رئیسیان بود. فیلمی کـه کاندیدای ده سمیرغ بلورین از جشنواره فجر شد. مینا وحید در این فیلم با بازیگرانی چون:

لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی همبازی بود. او در سریال مشهور شهرزاد هم بازی کرد. مینا وحید در سریال خوش ساخت شهرزاد بـه کارگردانی حسن فتحی کـه غوغایی را در شبکه پخش خانگی ایجاد کرده اسـت ایفاگر نقش مریم همسر بابک با بازی امیر حسین رستمی بود.

بهجت در بانوی عمارت

خانم غزل شاکر در سریال بانوی عمارت

غزل شاکری از جمله بازیگرانی اسـت کـه در کودکی و سن کم تجربه موفقی در کارنامه بازیگری خود ثبت نموده اسـت. وی علاوه بر بازیگری بـه طراحی صحنه و هم چنین طراحی لباس ایرانی نیز مشغول میباشد ودر این زمینه ها نیز موفقت های چشم گیری کسب نموده اسـت.

حضور وی در سریال شهرزاد و هم چنین بعنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیگر زن در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باعث شد تا بازی بی نظیر وی دوباره بر سرزبان ها بیفتد.دغزل شاکری متولد ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۷ اسـت، مادر وی خانم فرشته طائرپور تهیه کننده، مدیر تولید و فیلم نامه نویس میباشد کـه بـه گونه ایی مسبب حضور غزل شاکری در سینما و تلویزیون شده اسـت.

خانم شاکری دارای مدرک کارشناسی طراحی صنعتی اسـت و علاوه بر بازیگری، طراحی صحنه و لباس نیز انجام میدهدبه گزارش پارس ناز وی بازیگری را درسال ۱۳۶۶ ودر فیلم ماهی بـه کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز نمود و سال بعد ازآن توانست نقش اول فیلم سینمایی گلنار شود.

عوامل دیگر سریال بانوی عمارتعکس از پشت صحنه سریال بانوی عمارت

  • کارگردان: عزیزالله حمیدنژاد
  • تهیه کننده: مجید مولایی
  • مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران
  • نویسندگان: احسان جوانمرد و محمدحسین روستا
  • دستیاران کارگردان: نوالدین گودرزی و علی حمید نژاد
  • برنامه‌ریز: لیلی مرادی
  • منشی صحنه: آرزو نیکپور
  • عکاس: علی حمیدنژاد
  • طراح جلوه‌های بصری: حسن ایزدی
  • صدابردار: محمد شیوندی
  • صداگذاری و ترکیب صدا: آرش اصحاقی و گیسو آزادروش
  • مدیران تولید: آرش زینال خیری و رضا نجفی
  • طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری
  • طراح لباس: ژاله زکی زاده
  • طراح صحنه: داریوش پیرو
  • خواننده تیتراژ: محسن چاوشی
  • موسیقی: فردین خلعتبری
  • تدوین: حسین غضنفری و رضا کردبچه

حواشی بانوی عمارت

بانوی عمارت از همان ابتدا با حواشی پرتعدادی مواجه است. بعد از ماجرای ترانه تیتراژ سریال که پای محسن چاوشی را به حواشی باز کرد، یکی از بازیگران فرعی سریال هم حاشیه ساخت تا در دو هفته ابتدایی شمار حواشی سریال به دو برسد که کم نیست. این حاشیه زمانی شکل گرفت که محمدعباس‌زاده معروف به آق کوچولو هنرمند کاشانی همزمان با پخش سریال از عدم دریافت دومیلیون تومان از حق‌الزحمه خود نوشت که این برای سریالی ویژه اتفاق خوبی نمی‌تواند باشد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x