سینما و تئاتر

بیوگرافی مریم مومن از کودکی تا ازدواج

مریم مومن از بازیگران نسل جوان و با استعداد تلویزیون که به تازگی در رئالیتی شو شب های مافیا نیز توانسته به محبوبیت بیشتری برسد. در مطلب پیش رو شما را با بیوگرافی مریم مومن و آثار او آشنا می‌کنیم، با سایت تلنگر همراه باشید.

به گزارش تلنگر؛ بیوگرافی مریم مومن این بازیگر جوان و با استعداد از ۵ سالگی که نخستین حضورش جلوی دوربین رقم خورد آغاز می‌‌شود. مریم مومن به تازگی در رئالیتی شو شب های مافیا بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است و همچنین با تغییر چهره ناگهانی مریم مومن در چند وقت اخیر به طرفدارانش شوک داد.

مریم مومن به تازگی با انتشار فیلمی در اینستاگرام از خودش در میان یک باغ نظر کاربران را به خود جلب کرده است. مریم مومن در سال گذشته در مصاحبه‌‎ای در رابطه با زندگی شخصی‌اش اینطور می‌گوید و از صدماتی که از طلاق والدینش کشیده پرده بر می دارد.مریم مومن در میان اشکهایش می گوید که از اینکه فرزند طلاق بوده بسیار ناراحت است.مریم مومن با بازی در سریال بانوی عمارت بین مردم شناخته شد و محبوبیت زیادی پیدا کرد.

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد تا اینکه در ۱۹ سالگی برای تست بازیگری بانوی عمارت رفت و انتخاب شد و در سریال «بانوی عمارت» به شهرت رسید.

تیپ عجیب و متفاوت مریم مومن

جدیدترین استایل مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت:

تیپ عجیب و متفاوت مریم مومن

خانواده مریم مومن

استایل ورزشکاری مریم مومن

مریم مومن  به عنوان تنها فرزند خانواده در شهر «مشگین شهر» اردبیل در محله قروه درویش به دنیا آمد و می گوید با افتخار تورک زبان هستم. شیطونی و بازیگوشی دوران کودکی اش آنقدر زیاد بود که پدرش او را به ترکی (اوغلوم) «یعنی؛ پسرم» صدا می زد.

بیوگرافی مریم مومن و خانواده‌اش ساده و بی‌حاشیه است. پدر او نی نواز و هنرمند و مادرش اسب سوار است اما آن‌ها به شدت مخالف ورود وی به عرصه بازیگری و انجام کار هنری بودند. خانم مومن از سوم راهنمایی بخاطر طلاق پدر و مادرش برای اینکه روی پا خود بایستد به عنوان دستیار کنار دنداپزشک کار کرد و مدتی هم در کار اینترنتی مشغول بود

رشته تحصیلی مریم مومن

مریم مومن در تولدش

خانواده من همیشه دوست داشتند که من دکتر یا مهندس شوم اما همیشه ته دلم دوست داشتم که به بازیگری برسم و پنهانی کلاس های بازیگری می رفتم و کاراته هم کار می کردم و زمانی که بیرون می رفتم برای ورزش در این کلاس ها شرکت میکردم تا اینکه اول دبیرستان بودم و به خانواده ام از علاقه ام گفتم و برای من شرط گذاشتند که باید مهندسی پزشکی قبول شوم. من مهندسی پزشکی اصفهان قبول شدم اما نرفتم و پنهانی با خاله ام برای دوره گذراندن و تست بازیگری می رفتم تا اینکه از طریق یکی از دوستان خوبم به بازی در سریال بانوی عمارت دعوت شدم.

اولین تجربه بازیگری مریم مومن

بیوگرافی مریم مومن از کودکی تا ازدواج

در بیوگرافی مریم مومن اولین تجربه بازیگری او هنگامی بود که تنها ۵ سال داشت و با بازی در فیلم کوتاه پسر عموی پدرش در سال ۱۳۸۲ عشق به بازیگری در وجودش شکل گرفت. این نقش کوتاه آغاز علاقه او به بازیگری بود.

مریم مومن قبل از ورود به بازیگری یک دوره یک ماهه در کلاس های بازیگری گذراند اما بعد متوجه شد که آن آموزشگاه کاملا بی کیفیت است. شخص مدرس در آن آموزشگاه از خانم مومن و دیگر هنرجوها که تازه قدم در راه بازیگری بودند؛ ماهیانه آن زمان ۲۰۰ – ۴۰۰ هزار تومان دریافت کرده بود. حامی مریم مومن در راه رسیدن به رویایش خاله اش بود که باعث ورودش به بازیگری شد.

بازی در تئاتر مریم مومن

تصویر مریم مومن در باغ

در کودکی بازیگری برایم جذابیت داشت به همین خاطر از سال دوم راهنمایی کارم را شروع کردم و در این سال ها برای رسیدن به جایی که قرار دارم تلاش‌  کردم.

شروع بازیگری مریم مومن جلوی دوربین تلویزیون

با تئاتر دانشجوی فعالیت هنری اش آغاز شد تا اینکه سال ۱۳۹۶ وقتی ۱۹ سله بود از قبولی در تست با سریال «بانوی عمارت» در نقس فخر الزمان جلوی دوربین رفت. پخش این سریال در پاییز ۱۳۹۷ از شبکه سه او و حسام منظور را به سرعت معروف کرد.

بیوگرافی مریم مومن با بازی در بانوی عمارت

مریم مومن و استایل خاصش

داستان بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه ای از مقطع تاریخی دوره قاجار را روایت می کند که در لایه های زیرین آن به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان نیز می پردازد.

بیوگرافی مریم مومن و طلاق پدر و مادرش

بیوگرافی مریم مومن

طلاق شاید الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و نگاه ها را می فهمیدم. من یک شبه بزرگ شدم، آن هم در ۹ سالگی و اوج بچگی ام، حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند.

عاشق اسب و لواشک

بیوگرافی مریم مومن بازیگر بانوی عمارت

برای بازی در سریال بانوی عمارت سوارکاری یاد گرفت و از دوران کودکی هم عاشق اسب یونیکورن (تک شاخ) می باشد و اتاقش پر از عکس های این اسب رویایی است. به گفته خودش معتاد لواشک و آلوچه خشک می باشد.

ازدواج مریم مومن

استنایل کژوال مریم مومن

هنوز به صورت رسمی ازدواج مریم مومن رسانه ای نشده است اما سال ۱۳۹۹ تایید کرد در یک رابطه عاشقانه قرار دارد و دلش برای طرف که اسم اولش (س) هست قنج می رود. او حتی در این گفتگو جزئیات بیشتری از این رابطه افشا کرد و مادرش خانم «علیزاده» هم صحبتی هایی داشت با این حال شهریور سال ۱۴۰۲ در برنامه چیدانه خبر ازدواج خود را کاملا تکذیب کرد.

قاضی به حالم گریه کرد

من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد طلاق انتخاب کنم. زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر، من از حد فشار خون دماغ شدم یادمه قاضی به حالم گریه کرد و در نهایت به مادرم سپرده شدم. با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت های مادرم هستم.

درخشش در بازی مافیا

مریم مومن

سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در سری مسابقات «شب های مافیا» در شبکه خانگی، خانم مریم مومن با هوش و ذکاوت خود در این بازی خیلی مورد توجه قرار گرفت

سریال های مریم مومن

  • بانوی عمارت – ۱۳۳۹۷
  • سرزده – ۱۳۹۹
  • همبازی – ۱۳۹۹
  • دردسرهای شیرین – ۱۴۰۰

فیلم های مریم مومن

  • کادون – ۱۳۹۹

نمایش خانگی مریم مومن

  • شب های مافیا – ۱۳۹۹
  • جادوگر – ۱۴۰۱
  • ارتش سری – ۱۴۰۱
  • تی ان تی – ۱۴۰۱
  • پدرخوانده – ۱۴۰۲
  • ضد – ۱۴۰۲

تئاتر مریم مومن

  • اتاق عروس – ۱۴۰۰
  • تن سایه – ۱۴۰۱

سخن پایانی

بیوگرافی مریم مومن و مسیر زندگی او تا رسیدن به قله آرزوهایش یک مسیر پر از فراز و نشیب بود که از زمان کودکی رویای بازیگر شدن را در سر پروراند و تا رسیدن به آن از راهش مایوس نشد. لطفا نظراتتان را در خصوص خانم مریم مومن با ما به اشتراک بگذارید.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x