سینما و تئاتر

بیوگرافی بازیگران سریال روزی روزگاری برادر + عکس

سریال روزی روزگاری برادر به کارگردانی محمدرضا آهنج، از شبکه سه صدا و سیما شروع به پخش شده است. در ادامه به معرفی کامل این سریال می پردازیم.

به گزارش تلنگر؛ سریال روزی روزگاری برادر، یک سریالی است که با شراکت آستان قدس رضوی و  مرکز ارتباطات در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ شروع به پخش شده است.

خلاصه سریال روزی روزگاری برادر

شخصیت اصلی سریال، دکتر تدین برادر یکی از فرماندهان جنگ است که سال هاست مفقودالاثر بوده و از آنجا که پشت سر این فرمانده حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد، دکتر نام فامیلی خود را تغییر داده است. تدین که دکترای ژنتیک دارد در آستانه مهاجرت باخبر می‌شود که انگشتری متعلق به برادرش توسط کمیته مفقودین پیدا شده و او به خاطر اینکه هویت خانوادگی خود را بفهمد از مهاجرت صرف نظر کرده و پیگیر انگشتر می‌شود.

معرفی بازیگران سریال روزی روزگاری برادر

  • علیرضا جلالی‌تبار
  • آشا محرابی
  • علی اوسیوند
  • محمد صادقی
  • رحیم نوروزی
  • سیروس همتی
  • شیرین آقاکاشی

 علیرضا جلالی تبار در سریال روزی روزگاری برادر

علیرضا جلالی تبار در سریال روزی روزگاری برادر

این بازیگر در ۱۳۵۷ روز ۲۱ اردیبهشت ماه در تهران متولد شده است. مدارک تحصلیی این بازیگر لیسانس ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و و معماری و تئاتر در هنرستان صدا و سیما است.

سال ۱۳۸۷ با فیلم وقتی همه خوابیم جلوی دوربین رفت و با سریال راز پنهان در سال ۱۳۹۱ به شهرت رسید. او سال ۱۳۹۴ وقتی ۳۷ ساله بود ازدواج کرده و علاقه ای به کلیشه ای بازی کردن ندارد.

آشا محرابی

آشا محرابی

آشا محرابی متولد ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران، فارغ التحصیل لیساس رشته مترجمی زبان انگلیسی و فوق لیسانس رشته روابط بین الملل دانشگاه آزاد می باشد.

از ۱۳ سالگی با سریال آینه جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۸۶ با سریال مرگ تدریجی یک رویا به شهرت رسید و سالهاست ازدواج کرده و زندگی متاهلی خود را دارد.

علی اوسیوند در سریال روزی روزگاری برادر

علی اوسیوند

علی اوسیوند در مسجد سلیمان سال ۱۳۳۶ در ۱ آذر ماه به دنیا آمد. مدارک تحصیل یاین بازیگر شامل، لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد. همچنین این بازیگر تجربه دستیاری کارگردانی و دوبله چند فیلم را هم دارد.

علی اوسیوند اوایل انقلاب اسلامی با بسته شدن دانشگاه ها وارد تئاتر شد تا اینکه سال ۱۳۶۲ وقتی ۲۶ ساله بود با فیلم «بازداشتگاه اولین» بار جلوی دوربین رفت. ازدواج این بازیگر در سال ۱۳۷۸ زمانی که ۴۲ سال داشت با حمیرا ریاضی ۳۲ ساله اتفاق افتاد. فرزندی که از این ازدواج دارند تنها یک دختر به نام یاسمین می باشد. این زوج از دانشگاه و کارهای تئاتر دانشجویی با هم آشنا و در نهایت با یکدیگر ازدواج کردند.

محمد صادقی

محمد صادقی

محمد صادقی در سال ۱۳۳۶ شهر مشهد ۹ خرداد متولد شد. این بازیگر مدرک دکتری سینما و تلویزیون از دانشگاه ویسکانسین آمریکا دارد. این بازیگر در سال ۱۳۶۹ با سریال عطر گل یاس جلوی دوربین رفت. شایان ذکر است که این بازیگر در دو رشته صنایع غذایی، مکانیک ماشین‌های کشاورزی قبول می‌شود، اما به هیچ‌ کدام از این رشته‌ها علاقه‌ای ندارد، برخلاف میلش برای ادامه تحصیل به خارج از کشور می‌رود.

او سال ۱۳۷۹ با سریال ولایت عشق دیده شد و همچنین همکاری و اشتغال با معاونت پژوهشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز دارد.

رحیم نوروزی در سریال روزی روزگاری برادر

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان سال ۱۳۴۶ در رشت متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی در تئاتر ادامه داد و به تدریس در دانشگاه سوره هم می پردازد. از جمله استعدادی که این بازیگر دارد خوشنویسی است. این بازیگر خوشنویسی را به صورت حرفه ای انجام می دهد و از علاقه مندی هایش به ورزش اشاره کرده است.

درباره ازدواج این بازیگر بایدگفت که تا به حال دو بار ازدواج کرده است و ازدواج های او ناموفق بوده. همسر اول او  هایده حسین زاده بازیگر تئاتر و سینما بود و همسر دومش  آسیه ضیایی نام داشت که او هم از بازیگران تئاتر و سینما می باشد.

زمان پخش سریال روزی روزگاری برادر

سریال روزی روزگاری برادر از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه سوم پخش میگردد. باید گفت که این مینی سریال به صورت ۴۰ دقیقه ای در هر قسمت پخش می شود.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x