سینما و تئاتر

علت تاخیر در پخش سریال محرمانه چه بود؟

 مجموعه محرمانه که پیش از این بنا بود از روز جمعه 31 شهریور روی آنتن شبکه سه برود، برای دومین بار زمان پخش این سریال به تعویق افتاد. اما این بار علت آن چه بود؟

به گزارش تلنگر؛ با وجود تمام شدن اتمام ایام عزاداری، همچنان خبری از پخش سریال‌های تازه ساخت نیست و ترجیح صدا و سیما بر بازپخش سریال‌های قدیمی خودش است. در این میان نیز در حق یک سریال کوتاهی شده و پس از مشخص شدن و اعلام پخش این سریال برای بار دوم به تعویق خورد.

سریال محرمانه ساخت مشترک صداوسیما و مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی برای شبکه سه است.در ابتدا این سریال برای روز ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ آماده شده بود اما پخش آن به تعویق افتاد. برای بار دوم نیز در جدول پخش شبکه سه برای روز ۳۱ شهریور جایگزین سریال رحیل شد. اما بازهم پخش آن عقب افتاد.

مدیران شبکه ۳ علت این تعویق مجدد را پخش مسابقات ورزشی خواندند و گویا این سریال در روز ۷ مهر ماه روی آنتن شبکه ۳ برای پخش می‌رود. سریال محرمانه هرشب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این سریال در ۲۴ قسمت آماده پخش می‌باشد.

در سریال «محرمانه» بازیگرانی همچون لاله اسکندری، علیرام نورایی، نسیم ادبی، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، ایرج نوذری، رحیم نوروزی، رضا توکلی، رویا میرعلمی، کمند امیرسلیمانی و جمعی از بازیگران ترکیه، هلند و قاره آفریقا ایفای نقش می‌کنند. این سریال به تهیه‌کنندگی سیدرامین موسوی، کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی مهدی حمزه در بستر داستان و روایتی واقعی در ژانر جنایی، علمی است.

داستان سریال محرمانه از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی که توطئه مغرضانه دشمن را در بر دارد می‌گوید.

سریال «محرمانه» پیش از این نیز قرار بود از شنبه بیست‌ویکم مرداد ۱۴۰۲ روی آنتن برود که سریال «رحیل» با توجه به درون مایه عاشورایی آن در اولویت پخش قرار گرفت و در اوایل ماه صفر از قاب شبکه سه پخش شد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x