سینما و تئاتر

خلاصه و معرفی سریال دلدادگان + بازیگران و زمان پخش

معرفی سریال دلدادگان را با خلاصه داستان، حواشی و بیوگرافی بازیگران این مجموعه برای شما گردآوری کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش تلنگر؛ از مجموعه دلدادگان می‌توان به عنوان یک سریال محبوب یاد کرد. در سریال دلدادگان بازیگران بسیاری به ایفای نقش پرداخته اند. اما باید گفت که این سریال بی‌حاشیه نیز نبوده و اتفاقاتی در آن رقم خورده که خط داستانی را تغییر داده است. در ادامه این مقاله به معرفی سریال دلدادگان به طور کامل خواهیم پرداخت؛ با تلنگر همراه باشید.

فهرست مطلب

معرفی سریال دلدادگانبازیگران زن سریال دلدادگان

این سریال با قسمت‌های زمان حال آغاز شده و بعد به ۱۵ قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد. حمید گودرزی ، آرش مجیدی ، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور ، سیروس همتی در فصل دو (زمان گذشته) این سریال بازی کردند. در معرفی سریال دلدادگان باید به این نکته اشاره کنیم که یکی از پرطفدار ترین سریال های تلویزیون مجموعه دلدادگان یا پاهای بی قرار است ، جذابیت های این سریال برای مخاطبان از فیلمنامه گرفته تا لوکیشن ها و پشت صحنه های این سریال می‌باشد. همچمین حواشی جالب درباره سریال دلداگان وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم رسید.

فصل دو از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

زمان پخش سریال

پس از معرفی سریال دلدادگان به زمان پخش این سریال در بهمن ۱۴۰۲ خواهیم پرداخت. علاقه‌مندان به تماشای این سریال میتوانند از تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ (شنبه) در ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش می خواهد شد. همچنین تکرار آن ساعت ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ می باشد.

خلاصه داستان سریال دلدادگانحمید گودرزی در سریال دلدادگان

معرفی سریال دلدادگان در سه فصل مجزا اما زنجیروار است که دو فصل آن در گذشته و یک فصل آن در حال می باشد، ماجرای دو خانواده از زمان انقلاب تا عصر حاضر را روایت می کند. این سریال اجتماعی و خانوادگی می‌باشد. سرگذشت این دو خانواده به پیچیدگی داستان کمک بسیاری کرده است. اما در نهایت قربانیان این کینه‌توزی‌ها، فرزندانشان هستند. در این سریال به موضوع اعتیاد و فساد های اقتصادی پرداخته شده است.

خلاصه فصل اول سریال دلدادگانبازیگران فصل دوم سریال دلدادگان

فصل اول سریال دلدادگان به داستان زندگی مالک و فرزانه می پردازد. افسانه مشکات (پانته آ بهرام) بدلیل خصومت شخصی که با خانواده امیر پورسلیم دارد او را در شرکت خود استخدام می کند و خلاف هایی که در شرکت صادرات و وارداتش رخ می دهد را مانند پول شویی ‌و تخلف‌های‌ مالی به گردن او می اندازد و تصمیم می گیرد تا با دخترش ارغوان از ایران بروند.

خلاصه فصل دوم سریال دلدادگانفصل دوم سریال دلدادگان

فصل دوم سریال دلدادگان در دهه ۵۰ اتفاق می افتد. فصل دوم سریال دلدادگان داستان زندگی افسانه و امیر را روایت می کند و برای مخاطب روشن می کند که افسانه مقصر کشته شدن همسرش را پدر امیر می‌داند، از او کینه به دل گرفته بود.

خلاصه فصل سوم سریال دلدادگانفصل سوم سریال دلدادگان

فصل سوم نیز در ادامه داستان های فصل ۱ و ۲ اتفاق می افتد اما بیشتر به زمان داستان های فصل ۱ مربوط می شود. یکی از اشکال های این سریال نیز همین است که مخاطب مجبور می شود داستان فصل اول را به یاد بیاورد. فصل سوم هم در زمان حال می‌گذشت و مربوط به نتیجه کینه‌ ورزی افسانه و به هم ریختن خانواده «مالک» بود.

تعداد قسمت‌های سریال دلدادگان

سریال دلدادگان در سه فصل ۶۰ قسمته برای نخستین بار از صدا وسیما پخش شد. معرفی سریال دلدادگان تعداد فصل‌ها و قسمت های این مجموعه تلویزیونی به ترتیب۳ فصله ۲۵، ۱۵ و ۲۰ قسمتی است.

معرفی بازیگران سریال دلدادگان فصل ۱فصل اول سریال دلدادگان

مسعود رایگان / پانته آ بهرام / مهرانه مهین ترابی / شاهرخ استخری /  پویا امینی / سیامک صفاریان / ملیکا شریفی‌نیا / سیامک صفاریان /  سانیا سالاری .

معرفی بازیگران سریال دلدادگان فصل ۲پشت صحنه سریال دلدادگان

حمید گودرزی / آرش مجیدی / لیندا کیانی / مهدی صبائی/ افسانه ناصری / سمیرا حسن‌پور بازیگر نفش مرضیه / سیروس همتی در فصل دوم این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی )، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)،‌ ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) ، (رویا میرعلمی بازیگر نقش نوشین) ، پویا امینی ( بهزاد ) ، سانیا سالاری ( ارغوان ) ، آزاده ریاضی ( مهین )، بهشاد شریفیان ( صمد ) ، سامان صفاری و افسانه چهره آزاد بازیگران زمان حال این سریال هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال دلدادگان

در این قسمت از معرفی سریال دلدادگان به سراغ بیوگرافی بازیگران مجموعه دلدادگان رفته ایم.

بیوگرافی پانته آ بهرام بازیگر نفش افسانه؛ معرفی سریال دلدادگانپانته آ بهرام

پانته آ بهرام متولد سیزدهم اسفند ۱۳۴۸ در تهران است. خانم بهرام با ورود به مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما در سال ۶۷، فعالیت خود را در رشته بازیگری آغاز کرد و اولین فعالیت بازیگری خودش را در سن ۱۸ سالگی با سریال آینه در قاب شروع کرد و در سال ۷۵ با فیلم زشت و زیبا اولین فعالیت خودش را در سینما تجربه کرد.

مسعود رایگان در نقش مالک پورسلیم؛ معرفی سریال دلدادگانمسعود رایگان در نقش مالک

مسعود رایگان متولد ۱ بهمن ۱۳۳۳ در خرم‌آباد، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد مدرک تحصیلی او کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال ۱۳۸۰ به ایران بازگشت. او هنرپیشگی را از کودکی و با پرده‌ خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده‌ است، بعدها در سال‌های ۵۱ و ۵۲ در فیلمی از مرتضی جزایری بازی کرد. در سال‌های ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ با چند برنامه تلویزیونی همکاری کرده است.در کارنامه هنری خود فیلم های  من ناصر حجازی هستم،جرم ، زادبوم و .. را دارد.

مسعود رایگان همسر رویا تیموریان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

سامان صفاری بازیگر نقش امیر پورسلیمامیرپور سلیم

سامان صفاری متولد ۳۰ شهریور۱۳۶۶، بازیگر سینما و تلویزیون و مدل است. اصالتا اهل شهر یزد می باشد و دو تا برادر دارد بنام های ابوالفضل و اشکان که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن آلمان می باشند.

سامان صفاری تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته جهانگردی ادامه داده است و به‌ طور اتفاقی و با رفتن به کلاس‌های آزاد، (از سال۸۶) وارد حرفه بازیگری شد.

وی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

سانیا سالاری هنرپیشه نقش ارغوان مشکاتسانیا سالاری

سانیا سالاری بازیگر سریال دلدادگان متولد ۲۰ تیرماه ۱۳۶۸ در تهران می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین است. وی  فعالیت هنری خود را از تئاتر و با افراد صاحب نامی شروع کرد و با بازی در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسیده است.

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان از هنرمندان تئاتری کشورمان است که بازیگری را در کلاسهای مهتاب نصرپور آموخت و در چند نمایش در کنار بزرگان تئاتر به ایفای نقش پرداخت. اولین حضور سانیا سالاری در تلویزیون بازی در سریال دلدادگان می باشد .

سانیا سالاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بازیگر نقش هاتف برزگر شاهرخ استخریشاهرخ استخربی در سریال دلدادگان

شاهرخ استخری بازیگر سریال دلدادگان متولد ۱۴ مهر ماه سال ۱۳۶۰ در تهران می باشد و اصالتا اهل شیراز است. او فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد.  وی عضو یک خانواده ۵ نفر است و دو خواهر کوچک تر از خود دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی‌اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است.

وی از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. شاهرخ استخری در سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۱ ساله بود با سپیده بزمی پور ازدواج کرد، و حاصل این زندگی دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگر نقش مالک؛ معرفی سریال دلدادگانآرش مجیدی مالک سریال دلدادگان

آرش مجیدی متولد ۱۳۵۳ در شهر آباده از استان فارس، بازیگر و مدرک تحصیلی وی کارشناسی ادبیات نمایشی می باشد. وی با میلیشا مهدی نژاد ازدواج کرده است.

بازیگر جوانی مرضیه؛ سمیرا حسن‌پور

بازیگر نقش جوانی مرضیه ؛ سمیرا حسن‌پورسمیرا حسن‌پور بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان ۱۶ آذرماه سال۱۳۶۳ در تهران متولد شد. او در یک خانواده ۵ نفری بزرگ شده و ۲ برادر دارد. این بانوی هنرمند فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه است. سمیرا حسن‌پور در سال ۱۳۹۵ با سامان سالور، کارگردان سینما ازدواج کرد و این زوج فرزندی ندارند.

بیوگرافی مهرانه مهین ترابی بایزیگر میانسالی مرضیهمهرانه مهین ترابی

مهرانه مهرانه مهین ترابی متولد۲۰ مرداد ۱۳۳۶ در کرج بازیگر است. او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد. او دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد. اولین تجربه بازیگری او ایفای نقشی در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا و در سال ۱۳۵۶ بود.

وی با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال ۱۳۶۵ به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار در سال ۱۳۷۰ وارد تلویزیون شد و با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید. مهرانه مهین ترابی  بازیگر سریال دلدادگان هنوز ازدواج نکرده است و در مصاحبه با رسانه ها علاقه شدید خود به بازیگری را دلیل این موضوع بیان کرده است.

ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش خواهر امیر میر سلیم؛ معرفی سریال دلدادگانملیکا شریف نیا در دلدادگان

ملیکا شریفی‌نیا متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون  است. وی فرزند «آزیتا حاجیان» و «محمدرضا شریفی‌نیا»، بازیگران سینما و تلویزیون، و خواهر «مهراوه شریفی‌نیا» می‌باشد. او علاوه بر بازیگری، دانش‌آموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی به‌طور جدی فعالیت می‌کند. وی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی شروع کرد.

ملیکا شریفی نیا تاکنون ازدواج نکرده است.

مجید پتکی بازیگر عنایت برزگر؛ معرفی بازیگران سریال دلدادگان

مجید پتکلی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۵۳ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کامپیوتر از دانشکده فنی شهید رجایی لاهیجان می باشد. وی در سریال های قهوه تلخ، گذر از رنج ها و کوبار بازی کرده است.

مجید پتکلی ازدواج کرده و یک فرزند پسر دارد.

پویا امینی بازیگر نقش کارمند افسانهپویا امینی در دلدادگان

پویا امینی ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او که دارای دپیلم ریاضی فیزیک است. در دانشگاه در رشته ی کارگردانی نمایش پذیرفته و فارغ التحصیل شد. او در ۲۵ سالگی با بیتا بجانلی ازدواج کرده است و صاحب یک فرزند پسر به نام ایلیا هستند.

بازیگر نقش پارسا اسکویی همسر حدیث؛ علی سخنگوپارسا اسکویی در سریال دلدادگان

علی سخنگو متولد ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۶۲ از بازیگران و کارگردانان سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی است و به اصرار آقای منوچهر هادی در کلاس های بازیگری استاد سمندریان شرکت میکند و اصول بازیگری را می آموزد. علی سخنگو با خانم سارا نجفی ازدواج کرده است. خانم نجفی متولد سال ۱۳۶۳ می باشد.

حواشی سریال دلدادگانحواشی سریال دلدادگان

پس  از معرفی بازیگران سریال دلدادگان و بیوگرافی این سریا می‌رسیم به مهم ترین حاشیه این سریال یعنی نبود افسانه در انتهای سریال، در ادامه به واکنش پانته‌آ بهرام برای نبودش در قسمت آخر را که در غالب پستی بیان کرده می‌پردازیم. او بعد از پخش قسمت پایانی، پستی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت قرار بوده «افسانه» بخاطر نجات «سهیل» به دست «هاتف» کشته شود و به قول خودش بدقولی تلویزیون باعث تغییر سرنوشت «افسانه» شده بود.

اما بعد از آن منوچهر هادی، در واکنش به او پستی به اشتراک گذاشت و بدون این‌که نامی از پانته‌آ بهرام بیاورد، توضیح داد: یکی از بازیگران اصلی در پایان سریال با آن‌ها همراهی نکرده و وساطت او و نویسنده هم کاری از پیش نبرده، بهمین دلیل فیلم‌نامه تغییر کرده ودر نهایت این بهترین پایانی بود که می‌توانستند برای قصه بنویسند! ایرج محمدی تهیه‌کننده «دلدادگان» هم در تایید توضیحات منوچهر هادی، اعلام کرد صداوسیما هیچ دخالتی در تغییر پایان سریال نداشته است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x